orz16
תודה לכול מי שמגיבה זה ממש משמח אותי תקראו תגיבו.......
מקווה שתאהבו את הפרק (:

מה את שותקת תגידי משהו פרק 4

orz16 25/09/2013 1558 צפיות 4 תגובות
תודה לכול מי שמגיבה זה ממש משמח אותי תקראו תגיבו.......
מקווה שתאהבו את הפרק (:

התעוררתי השעה הייתה תשע קמתי שטפתי פנים צחצחתי שיניים וניגשתי לארון לחפש בגדים אחרי כמה דקות מצאתי חולצה ירוקה טורכיז שמקדימה כתוב עליה' never give up on you're dreams ' והאחורה שלה פתוח לקחתי גינס שחור וגופיה שחורה לבשתי נעלי עקב בצבע של החולצה שמתי צללית תורכיז איילינר מסקרה אודם אדום חלש ובושם סירקתי את השיער לקחתי קצוות שיער חיברתי אותם מאחורי הראש בסיכה יפה והוצאתי את הפוני הסתכלתי מבט אחרון במראה והייתי נראת מושלם.
לקחתי את הפלאפון 'איפה אתם?' שלחתי לדניאל סמס ' עוד שתי דקות אצלך בבית נשב שם חצי שעה ונלך?' שאל דניאל 'כן בטח' עניתי לו.
ירדתי למטה ואושר ואורי עדין ישבו בסלון והצטרפו אליהם גם טל בר רוי ואמיר הם הסתובבו ובהו בי "איך היא גדלה נכון" אמר אמיר הפדחן הזה ואני הסמקתי כמו דפוקה "לאן זה " שאל אורי "למסיבה " עניתי לו בפשטות "עם מי" שאל שוב "עם דניאל ואמילי" עניתי ובדיוק הם נכנסו לבית בלי לדפוק. קמתי ונתתי להם חיבוק ונשיקה לכל אחד והם ישבו גם בסלון . "תגידי לא חם לך עם הגינס הארוך הזה" שאלה אמילי "חחח כן חם לי אבל אין לי שורטים כי אחים שלי לא מרשים לי ללבוש אותם אז למה לקנות בכלל" עניתי לה ואורי דפק לה מבט רצחני "בואנה אמילי אל תכניסי לה רעיונות לראש" אמר אורי וכל החברים שלו צחקו ישבנו איתם קצת דיברנו וצחקנו האחים החמודים שלי פדחו אותי כמו שרק הם יודעים ויצאנו.
הגענו למסיבה וראיתי שיש תור ארוך "אוף עכשיו אנחנו נצטרך לחכות שעה עד שניכנס" אמרתי דניאל גיחח ואמר "בואו אחרי" הלכנו אחריו לדלת מאחורי המועדון הוא דפק שלוש פעמים על הדלת חזק ואז פתח אותה איזה שומר גורילה "אלכס מה קורה" אמר לו דניאל "הכל טוב" אמר השומר ופינה לנו את הדרך "לא להשתגע יותר מידי ילדים יש מחר בצפר" אמר השומר, שלושתינו גיחחנו ונכנסנו למועדון.
ישר הלכנו לבר לשתות קצת והלכנו לרחבה לרקוד. רקדתי עם מלא בנים אבל לא צמוד, בינתיים אני אוהבת את החיים ומה שחסר לי זה שאחים שלי ירצחו אותי. אחרי שעה בערך גררתי אחרי את דניאל לשבת אמילי לא רצתה לבוא כי היא רקדה עם מישהו חתיך.
כשישבנו דניאל שתה עוד ועוד ועוד ולא הפסיק "דניאל מספיק לשתות" אמרתי לו "לא רוצה" אמר בקול ילדותי "אז מה אתה רוצה" שאלתי אותו "לשתות" הוא אמר "דניאל די, בוא ניקח אותך הביתה" אמרתי לו וסחבתי אותו אל מחוץ לבר והושבתי אותו על ספסל. הוצאתי את הפלאפון והתקשרתי לאמילי אחרי כמה שניות היא ענתה "איפה אתם שעה אני מחפשת אותכם" אמרה אמילי "בואי אנחנו בחוץ" אמרתי לה וחזרתי לדניאל וישבתי לידו "אני אוהב אותך" אמר דניאל "אווו איזה חמוד גם אני אוהבת אותך" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה בלחי "לא הבנת נכון" אמר דניאל "אני אוהב אותך מאז אותה א' " אמר דניאל ואני גיחחתי "אתה שיכור אתה לא יודע מה אתה אומר ומחר את תשכח מהכל " אמרתי לו ואמילי בדיוק באה.
" נו איך היה" שאלתי אותה "תאמת מה זה כיף המסיבה הזאת מה זה באה לי בטוב" אמרה אמילי וצחקתי קצת "כן… חתיך זה שרקדת איתו" אמרתי לה היא צחקה ואמרה "כן קוראים לו דין והוא לומד איתנו בבצפר רק שהוא כיתה יא… מה קורה איתו" אמרה והצביעה על דניאל "סתם שתה יותר מידי השתכר והתחיל לדבר שטויות" אמרתי "וואלה כמו מה" שאלה באתי לענות לה אבל המונית הגיעה.
עלינו על המונית נסענו קודם כל לבית של דניאל לקחתי את המפתח מהכיס של הגינס שלו פתחתי את הדלת הכנסנו את דניאל ולקחנו אותו לחדר שלו בשביל שישן וחזרנו למונית שחיכתה לנו.
"לא אמרת לי מה דניאל אמר" אמרה אמילי "אההה הוא היה שיכור מת והוא התחיל להגיד שהוא אוהב אותי" אמרתי לה וגיחחתי "אה וואלה " אמרה כאילו זה היה ברור. הגענו לבית שלי ושילמתי את החלק שלי.
נכנסתי הביתה והאחים שלי וחברים שלהם עדין ישבו שם "איך היה " שאל אמיר "תאמת היה כיף. טוב אני עפה לחדר שלי " אמרתי ועליתי לחדר ישבתי קצת על הפייסבוק. "בו" שמעתי מאחורי ונבהלתי קצת הסתובבתי וזה היה אושר "יא חמור הבהלת אותי" אמרתי תוך כדי שאני מנסה להסדיר את הנשימה. "מה נבהלת? " שאל אותי ולקח לי את הלפטופ וחיטט לי בפייסבוק "לא סתם אמרתי שנבהלתי " עניתי לו בקול ציני אחרי כמה דקות שהוא מחטט לי בפייסבוק "בא לך לצאת אני רוצה להחליף בגדים" אמרתי לו "תאמת לא" אמר אושר "וואלה אתה בטוח" שאלתי אותו והרמתי גבה "כן" הוא אמר "אור…" באתי לצעוק לאורי אבל הוא ישר קפץ מהמיטה ושם לי יד על הפה "מה את עושה?! אם אורי יודע שאני פה הוא ירצח אותי" אמר אושר ורק אז שמתי לב שאנחנו קרובים מידי "אני יודעת בגלל זה קראתי לו" אמרתי לאושר "אז אתה מתכוון לתת לי להחליף בגדים או לא" שאלתי את אושר "אממ תני לי לחשוב על זה " הוא אמר באתי לקרוא שוב פעם לאורי אבל כשפתחתי את הפה הוא נישק אותי דחפתי אותו ואמרתי לו "ככה לא משתיקים אותי" "אבל עובדה שתקת" אמר בהתחכמות דחפתי אותו מחוץ לחדר ונעלתי את הדלת התקלחתי החלפתי לפיגמה פשוטה ונכנסתי לישון.


תגובות (4)

תמשיכיי…:))3>>

25/09/2013 04:47

תמשיכי

25/09/2013 05:25

מושלם

25/09/2013 05:26

איזה יפה תמשיכי

25/09/2013 08:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך