מה את שותקת תגידי משהו פרק 17
"באלך לבוא אליי" שאל אושר אחרי שסיימנו בצפר "לא יודעת מי אצלך" שאלתי "אחותי רק" אמר "סבבה אבל בתנאי שאתה עושה לי שק קמח" אמרתי "אבל את דבה ישבר לי הגב" אמר בזמן שקפצתי לו על הגב "אולי סוף סוף יהיו לך שרירים יחתיכת הומו" אמרתי לו בחזרה "לי אין שרירים את חייה בסרט" הוא אמר ואת האמת הוא צודק. "אושר יא זין עדין לא שבוע ביחד וככה אתה נותן לה לסנג'ר אותך " אמר איזה ערס אחד "היית מת שאני אסנג'ר אותך" אמרתי לו וצחקנו "כשאת מדברת ככה אני נזכר כל פעם מחדש למה התאהבתי בך" אמר אושר וצחקנו.
"רותם מה יש לאכול" צעק אושר כשנכנסנו לבית שלו כנראה לאחותו "אין" צעקה לו רותם בחזרה "נו מה אין אני מורעב" הוא צעק "תרגע אני יכין לנו לאכול" אמרתי וניגשתי למטבח "רוצה פסטה או שניצל וציפס" שאלתי את אושר "שניצל וציפס" הוא צעק טיגנתי לו את השניצל והציפס והכנתי סלט ערכתי את השולחן "אושר יפדלאה יאללה בוא לאכול" צעקתי לאושר והוא בא בריצה "מאוהב בך טבחית שלי" אמר ונישק אותי.
"תקרא לאחותך שתבוא גם" אמרתי "לא רוצה " הוא אמר "טוב אז אני אלך" אמרתי והלכתי לחדר שלה.
"אמממ את רוצה לאכול" שאלתי אותה "את האמת למה לא" היא אמרה והלכנו ביחד למטבח "רק אל תחנק" אמרה רותם לאושר שטרף את האוכל וצחקנו.
אכלנו פינינו את השולחן והלכנו לשבת בסלון.
"פשש פעם ראשונה מישהיא מצליחה להיות איתך יותר מיומיים" אמרה רותם ואושר בעט בה "מה זאת אומרת" שאלתי "אושר מחליף בחורות כמו גרביים כל יום עם מישהי אחרת" אמרה רותם וראו שאושר עוד שניה הורג אותה "וואלה" אמרתי ישבנו וראינו טלוויזיה והיה מין שקט כזה לא כיף שקט מביך.
"טוב אושר נראלי אני אלך" אמרתי אחרי שתי דקות ובלי לשמוע מה הוא אומר פשוט תפסתי את התיק יצאתי מהבית שלו והתחלתי לרוץ.
הבית שלי לא רחוק מהבית של אושר זה משו כמו 7 קילומטר רצתי עד שהגעתי לבית שלי הסדרתי את הנשימה בשביל שאורי ואמיר לא יחשבו שקרה לי משהו ונכנסתי וכמו תמיד הם ישבו שם עם חברים.
"היי" אמרתי להם "את רעבה אור" שאל אמיר "לא אכלתי כבר" אמרתי "אבל אני לא יש מצב את מכינה לי משו לאכול" שאל אמיר את האמת אני יעדיף לעשות כל דבר רק בשביל לא לחשוב על מה שרותם אחות של אושר אמרה הכנתי להם את האוכל ועליתי לחדר שלי נכנסתי לחדר שכבתי על המיטה בהיתי בתקרה וחשבתי על מה שרותם אמרה חשבתי אולי שאושר מנסה להשכיב אותי ואז לזרוק אותי אולי הוא סתם משחק בי.
"את חושבת על מה שרותם אמרה" שאל אותי אושר אחרי עשר דקות בערך שאני שקועה במחשבות שלי ואפילו לא שמתי לב שהוא נכנס.
"למה היא התכוונה במה שהיא אמרה" שאלתי אותו " לפני שהכרתי אותך הייתי מחליף בחורה כל יום אבל עכשיו זה שונה באמת שאני אוהבת אותך ולא משחק בך" הוא אמר "ואיך אני יודעת שאתה לא אומר לי את זה כי זה מה שאני רוצה לשמוע כי זה מה שיגרום לי להשאר איתך" שאלתי אותו "את לא וכנראה את תצטרכי לסמוך עליי ובאמת אני התאהבתי בך כי את לא כמו כולן ואני לא רוצה לשכב איתך ולזרוק אותך אחרי זה, אני באמת רוצה להיות איתך" הוא אמר "טוב תן לי לחשוב על זה קצת אני רוצה להיות לבד" אמרתי לו וחזרתי לבהות בתקרה. ידעתי שאהבה זה חרא ומההתחלה צדקתי בזה שלא האמנתי באהבה…
תגובות (9)
תמשיכייייייייי
מעלףףףף, תמשיכיייי
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
'ארעעיןאטקטדראחיגעעיעכחגעיכלחניעחכיעדלי
את חייבת להמשיך בדחווווווווווווווף
אני מתהההההההההההההההההה
תמשכיייי עכשיו!!!
תמשיכי בהירות !!!! :)
אוייייי מסכןן שתאמין לו
תמשיכיייי
ברור שאנחנו אוהבות איזה נושי אושר תמשיכי היא חייבת להאמין לו
בבקשה תמשיכי !!!