orz16
מקווה שתאהבו...
תקראו ותגיבו....

מה את שותקת תגידי משהו פרק 14

orz16 29/09/2013 1334 צפיות 5 תגובות
מקווה שתאהבו...
תקראו ותגיבו....

"אור קומי" אמר אושר ונישק אותי נשיקות קטנות על כל הפנים "לא רוצה זה סופש ואני יכולה לישון כמה שבא לי" מלמלתי לו בחזרה וחזרתי לישון הוא צחק והעיף ממני את השמיכה "כוס של האמאמא שלך הצולעת יא בן של זונה אידיוט" צרחתי על אושר והוא היה עם פרצוף המום ואני הייתי עם פרצוף כועס "ואוו בחיים לא חשבתי שיש לך אוצר מילים כזה" אמר אושר "כשאני עצבנית יש לי אוצר מילים יפה מאוד" אמרתי בציניות.
קמתי למקלחת שטפתי פנים וציצחתי שיניים יצאתי מהמקלחת והתקרבתי לאושר שישב על המיטה "עכשיו אתה יכול לנשק אותי" אמרתי והוא קירב אותי אליו והתנשקנו אחרי שהתנתקנו "סיפרת לאורי ואמיר" שאלתי את אושר "לא אני מפחד ממה שהם יעשו לי כי כשזה מגיע אלייך הם יכולים לרצוח ואני לא צוחק" אמר אושר "כן אני יודעת אבל צריך לספר להם" אמרתי "מתי את רוצה לספר להם" שאל אושר חשבתי קצת ועלתה לי תוכנית גאונית "בוא אחריי ותעשה כל דבר שאני אומרת לך לעשות ברור" שאלתי "ברור" ענה.
ירדנו למטה וראינו את אורי ואמיר יושבים על הספה עמדתי מספיק רחוק מהם בשביל שהם ישמעו "אורי אמיר יש לנו משהו לספר לכם" אמרתי רצינית "כן" הם שאלו ביחד "אני ואושר ביחד" "אני ואור ביחד" אמרנו אני ואושר ביחד התנשקנו נשיקה מהירה "ועכשיו זה הקטע שאנחנו בורחים" אמרתי תפסתי את היד של אושר ורצנו לחדר שלי סגרתי את הדלת ונעלתי אותה נפלו על המיטה מתנשפים וצוחקים "ראית את הפרצוף שלהם" שאלתי את אושר "כן וואי בחיים שלי לא ראיתי אותם ככה" אמר אושר והתפוצצנו מצחוק.
"אור ואושר יש לכם שלוש שניות לפתוח את הדלת" צעק אמיר מחוץ לחדר "שלוש… שתיים… א" אמר אמיר ולפני שהוא סיים להגיד אחד פתחנו לו את הדלת ועמדנו מולו ומול אורי מחזיקים ידיים. "ממתי זה" שאל אורי "מאתמול" עניתי לו "טוב בהצלחה" אמר וחיבק אותי ואת אושר ואחריו אמיר. "זהו" שאלתי מופתעת "כן כי אושר יודעת שאם הוא יפגע בך ויגרום לך לבכות הוא מת" אמר אורי בקול הסופר מפחיד ומאיים שלו.
"וואי באמת אתם האחים הכי טובים שיש" צעקתי וחיבקתי אותם "ומה איתי" שאל אושר ועשה פרצוף נעלב "אוו אתה החבר הכי טוב שיש" אמרתי לו וחיבקתי אותו אבל לא נישקתי למה האחים שלי גם ככה קשה להם עם זה שאנחנו חברים למרות שהם שיחקו את עצמם בסדר עם זה.
"דרך אגב אנחנו עושים ישיבה היום" אמר אמיר "ו…" שאלתי "את מסדרת את הכל רק כי הרשנו לך חבר" אמר אורי "מה אבל זה לא פייר" צעקתי "החיים לא פיירים" אמר אושר "מה אתה עוזר להם גם ככה אתה תעזור לי " אמרתי לאושר וצחקתי "ואם אני מסדרת אני גם מזמינה כמה חברים" אמרתי "סבבה כל עוד הכל יהיה מוכן למה לא" אמר אמיר.


תגובות (5)

מושלםם

29/09/2013 07:59

תמשיכי !!!

29/09/2013 08:08

תמשיכיייי

29/09/2013 08:30

בבקשה תמשיכי :-)

29/09/2013 08:36

ממש יפה תמשיכי

29/09/2013 10:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך