מה את שותקת תגידי משהו פרק 13
נגמרו שעתיים מתמטיקה זה היה סיוט! שלא תבינו לא נכון אני טובה במתמטיקה אבל אני שונאת את זה!
"יאללה תום אתה בא" שאלתי את תום "אממ לא אני נפגש עם אמילי" הוא אמר "סוף סוף בהצלחה" אמרתי וקפצתי עליו בחיבוק.
אני ודניאל ישבנו על הדשא "איפה תום ואמילי" שאל דניאל "בטח מתמזמזים באיזה פינה" אמרתי "אם את רוצה גם אני אסדר שנתמזמז באיזה פינה" אמר וקרץ לי "איו לא!" אמרתי וצחקנו "את כמו אחותי הקטנה ידפוקה נראלך שאני אנשק אותך" הוא שאל "אז זהו ירד לך ממני" שאלתי אותו "כן" הוא אמר ומרחוק ראיתי את אמילי ותום מתקרבים ומחזיקים ידיים "מזל טוב" אמרתי וחיבקתי אותם ואחרי דניאל "לא באלי ללמוד בא לכם לחתוך" שאלתי אותם "כן" הם ענו "חצי שעה אצלי בבית בבריכה" אמרתי וכולם התפזרו.
נסעתי הביתה במונית לבשתי בגד ים וורוד עם פסים שחורים אספתי את השיער לקוקו גבוה וירדתי שמתי בקבוק קולה ומיץ תות על שולחן פתחתי כמה חטיפים ושמתי אותם בקערה ודניאל הגיע ואחרי חצי שעה גם תום ואמילי הגיעו "כמה זמן" שאלתי "זה לא אשמתי זאת אמילי" אמר תום "עוד פעם היה קשה לה לבחור איזה בגד ים ללבוש" שאלתי "כן איך את יודעת" שאל תום "פעם זאת הייתי אני" אמרתי נאנחת.
"אחרון שמגיע לבריכה ביצה סרוחה" אמר דניאל ורץ לברכה ואחריו תום "איזה ילד קטן" אמרתי נאנחת ודפקתי ריצה לבריכה והשארתי את אמילי המומה שלושתנו צחקנו והשפרצנו אחד על השני מים.
"מה זה מסיבת בריכה בלעדנו" שאל אמיר כשהוא אורי אושר 5 בנות מור דור אביאל ושקד אלה שהראו לי את הסרטון עומדים בדלת "אתם מוזמנים להצטרף" אמרתי להם.
"ולנו יש שיחה לדבר על ההברזה הזאת" אמר אמיר קצת עצבני. כולם הצטרפו אלינו אני ואמילי יצאנו וישבנו בצד על כיסאות.
"איזה חתיך תום" אמרה אמילי וצחקנו "בהצלחה" אמרתי לה "עכשיו כשלי יש חבר נשארת רק לך לסדר חבר" אמרה אמילי "לכי על זה" אמרתי לה "אז מה את אומרת יש פה מלא חתיכים תבחרי לך אחד" היא אמרה והלכה לתום ואני נשארתי לשבת.
"למה את יושבת לבד" שאל אושר "כי אף אחד לא בא לשבת לידי" אמרתי לו "הנה אני באתי" אמר וקרץ לי "אושר בוא תמרח לי קרם שיזוף על הגב" צעקה לו ילדה "אל תתן לה לחכות" אמרתי וקרצתי לו אבל מבפנים לא יודעת למה קנאתי בה.
אחרי שלוש שעות כולם התפזרו חוץ ממור ואושר עליתי לחדר נכנסתי להתקלח ולבשתי פיגמה של פיניאס ופרב סירקתי את השיער ואושר נכנס "מה זה נהיה הרגל אצלך" שאלתי אותו "את מתה על ההרגל הזה" אמר מתחכם "ואתה מת עליי" אמרתי לו "כן" שאל מתקרב "כן" עניתי לו והתקרבתי גם "את מתה עליי יותר" הוא אמר והתקרב "כן" שאלתי אותו והתקרבתי עד שנהינו ממש קרובים והסתכלתי על העיינים החומות שלו ואז על החיוך המושלם שלו.
"אור בואי רגע" צעק לי אמיר מלמטה "כוסאמק מה זה הרגל שלהם להפריע לנו" מלמל אושר ואני גיחחתי וירדתי למטה "אהה" שאלתי "למה הברזת היום" שאל "לא היה לי כוח" עניתי "גם לי לא היה כוח ונראלך שהברזתי אני לעומתך מקיים הבטחות ואת הבטחת לי שאת משקיעה השנה ואני הבטחתי לך אותו הדבר" הוא אמר "צודק סליחה זה לא יקרה שוב מבטיחה" אמרתי ועליתי לחדר ואושר ישב שם.
"אז איפה הפסקנו" הוא שאל והתקרב אליי "בזה שאני הולכת לישון ואתה יוצא לי מהחדר" אמרתי ונכנסתי למיטה "אבל כן ואם לא באלי לצאת" אמר תום "אז אתה תצא בכוח" אמרתי "ומי יוציא אותי" הוא שאל "אני" אמרתי "את מוזמנת לנסות" אמר וקרץ קמתי דחפתי אותו הוא תפס בי ושנינו נפלנו על הרצפה כשהוא מתחתי ואני מעליו מסתכלים אחד על השני כמעט והתנשקנו "אור אמיר אמר שיש לך פה מגבות" אמרה מור וקלטה אותנו "אתם ביחד" היא שאלה "לא" עניתי בזמן שאושר ענה "כן" "הבנתי… אז איפה המגבות" שאלה שוב "בארון שבשירותים שם" אמרתי והצבעתי לה על הדלת של השירותים היא לקחה מגבת ויצאה.
"אנחנו ביחד?! אם אמיר ואורי ידעו שיש לי חבר הם ישחטו אותו ואני אחריו" אמרתי "הם לא צריכים לדעת" אמר אושר "מי אמר שאנחנו ביחד בכלל" אמרתי לאושר עצבנית והוא נראה קצת נעלב "הבנתי" הוא אמר ובא ללכת תפסתי לו את היד סובבתי אותו ונישקתי אותו.
"ואוו פעם ראשונה לא פריעים לנו" אמר אושר כשהוא מחייך את החיוך ההורס שלו "וואלה צריך למחוא להם כפיים על זה" אמרתי וצחקנו "עכשיו אפשר ללכת לישון" שאלתי את אושר "רק אם תנשקי אותי" אמר בהתחכמות "תנשק אותי אתה" אמרתי לו בהתחכמות והתנשקנו.
"אפשר לישון עם חברה שלי הלילה" שאל אושר "ממש ממש לא" אמרתי ודחפתי אותו מחוץ לחדר "אוף" אמר מבואס "אתה תתמודד עם זה" אמרתי נישקתי אותו נשיקה קצרה על השפתיים סגרתי את הדלת והלכתי לישון עם חיוך על הפנים.
תגובות (6)
מושלם
מושלםםם תמשיכיי
יאא אומייגאד איזה חמודים
תמשיכיייי
הללויה הם ביחד חיכיתי לזה המשך
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאאאאאאאעעעעעעעעעאעאעאע איזה נושים
תמשיכי…;)3>