מדי המוזיקה- פרק 14
גררתי את המזוודה שלי. פתאום שהבטתי בציורים של וואן דיירקשן , הרגשתי שונה. לא את האהבה הילדותית שהייתה לי אליהם , לא האהבה המעריצה הזאת, אלה אחרת . יותר בוגרת, עם משמעות .
"את בסדר ?" שאל אותי הארי ונשק ללחי שלי.
"אני בסדר גמור. למה אתה שואל ?" אמרתי וחייכתי חיוך קורן. הייתי שמחה .
" סתם . אני חייבת לדעת !" צחק והחווה בידו על דלת האוטובוס, נותן לי להיכנס לפניו ,
"ליידיז פירסט !" אמר וקד קידה מלאכותית. צחקנו ביחד בעודנו מתיישבים במושבים.
"אני חייבת לדעת בנים .." התחלתי לומר, שכולם מתגודדים סביבי, "למה יש לכם אוטובוס כ"כ גדול ?" שאלתי .
" אממ . . שאלה טובה ." אמר ליאם והתחיל להרהר עם עצמו.
" הבנו שעכשיו ליאם זה מקרה אבוד, עד שהוא ימצא תשובה, אנחנו תקועים." אמר נייל והביט בליאם בשקיקה .
" יש לי !!" צרח לפתע ליאם , אחרי דקות ארוכות, "לנו, יש אוטובוס כזה גדול , מכמה סיבות, ואלו להלן, הם :
דבר ראשון, זאין מפליץ הרבה. ואנחנו צריכים אוויר.
דבר שני, שאנחנו נוסעים באוטובוס, אנחנו מבלים בו הרבה שעות , כי הוא משמש לנסיעות , אז שהיה מה לעשות. כמו, לאכול, או להשתמש בחיבור האינטרנט, או לישון בספות . בקיצור, שיהיה מה לעשות. " סיכם ליאם.
" אני לא מפליץ הרבה. " אמר זאין במבוכה והניח את ידיו על חזהו.
" ככה אני אוהבת אותכם , בנים ." אמרתי וחיבקתי את כולם, "יש לך גזר ?" שאל לפתע לואי ," זה היה הופך את האיחוד ליותר מרגש."
כולנו הבטנו בלואי והתחלנו לצחוק, בקול רם .
" אני רעב." התחיל נייל.
" לברוח !!" צרח הארי, " הסיוט החל !" והתפזרנו לכל קצוות האוטובוס , צורחים .
ירדנו כולנו , מפורקים, מהאוטובוס. נאנקים וחלקנו נוחרים , כמו לואי למשל. שנרדם בידיו של השומר, שגרר את לואי לדירה .
נכנסנו לדירה ואני התחלתי לצרוח ," אויאלוהיםאדירים !! איזה יופי !" רצתי במעלה המדרגות המסולסלות, שוב ושוב . יצאתי לחצר , צורחת כמו ילדה קטנה . וכולם הצטרפו אלי.
הדירה הייתה בגווני אדום וסגול , מותאמת לנו , מגניבה כזאתי. הכל היה מיועד לנערים. זה לא היה בית למבוגרים. ממש לא.
בחצר הייתה בריכה , בצורת שבלול, המים היו בצבע סגול והריצפה אדומה . ליאם עדיין תוהה איך זה קרה .
היה חדר מיוחד, סאונה. אני והארי תכננו להתמקם שם. להרבה זמן. להרבה מאוד זמן.
אבל בסוף , כולנו נרדמנו על הדשא.
תגובות (6)
חח תמשיכי
תמשיכי..
ורק שתדעי, נייל הוא הפלצן של וואן די..
לפי ליאם ועצמו הוא יכול לפנות חדר שיש בו 100 אנשים ב10 שניות..
רק עובדה קטנה..
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיייכיי !! :)
תמשיכי!!!!!
♥♥♥
לא ראיתי שהפרק הזה הועלה!! איזה פרק מדהים יצא ! חחח זאין מפליץ!
ואיזה חמודים היא והארי.. 3>
ממש ממש אהבתי!! תמשיכיי