מאושרת או מעושרת? פרק 40
היחסים עם אמנדה חזרו להיות פחות או יותר כמו פעם, נזהרתי שלא לפגוע בה,אחרי הכל הייתי חייבת לה הרבה על כל מה שעשתה למעני. גם היחסים עם ג'יי שון היו טובים, מערכת היחסים בינינו הייתה מלאת אהבה, אך פעמים רבות נאלצתי להתפשר או לוותר על עקרונותיי, כדי שידו תהיה על העליונה. העדפתי לא לספר להוריי על היחסים עם ג'יי שון, כיוון שידעתי מה תהיה תגובתם, שעליי להשקיע לימודים ולא בגברים, הוריו של ג'יי שון ידעו על הזוגיות שלנו. העברתי את כל תקופת הלימודים איתו, כשנה וחצי, ג'יי שון היה מאוד תומך ומבין, הוא עזר לי רבות במהלך הלימודים, תקופה מאוד אינטנסיבית, בה היינו מבלים זה בחברת זו כמעט עשרים וארבע שעות ביחד, שבעה ימים בשבוע, למעט הימים בהם נסעתי לתקופות הירגעות בממלכה עם משפחתי. לקראת סוף שנת הלימודים השנייה וסיום התואר, היחסים עם ג'יי שון עלו על שרטון, לא יכולתי יותר להיות בחברתו, הוא ניתק אותי מחבריי ללימודים, במיוחד הבנים שבחבורה, ורצה אותי רק לעצמו. הוא אסר עליי לצאת עם אמנדה, אך אמנדה ואני היינו יוצאות ללא ידיעתו, כשאדם, שהחל לצאת עם אמנדה זמן קצר לאחר שאני וג'יי שון התחלנו לצאת גם כן, מחפה עלינו. בסיום הסמסטר השני, בסוף התואר, מעט לפני תקופת הבחינות, נסענו ארבעתנו לחופשה בפריז, סופ"ש רומנטי עם בני הזוג שלנו, להתרענן לאחר סמסטר מתיש, ג'יי שון פינק אותי במהלך החופשה, ארוחות במסעדות מהמעלה הראשונה, תכשיטי זהב ויהלומים, וסגירת אטרקציות במיוחד בשביל ארבעתנו, שנוכל להנות מהם ביחידות, פריווילגיה השמורה לאנשים חשובים מאוד כמו ג'יי שון. הייתי מאושרת, אהבתי מאוד את ג'יי שון, אך הרגשתי שחסר לי משהו בזוגיות שלנו, אך לא יכולתי להצביע מה בדיוק. ביום האחרון לחופשה בפריז, ישבנו לסעוד במסעדת גורמה בעלת שני כוכבי מישלן. אדם ואמנדה, כהרגלם, לא הורידו את ידיהם אחד מהשנייה, הייתה שם אהבה ומשיכה גדולה מאוד, אדם הזמין שמפניית דום פריניון, השמפנייה הכי יקרה בתפריט, להרים כוסית לכבוד סיום השנה ולהצלחה בבחינות, ולאהבה, השקנו גביעים ולגמנו מהם, ולפתע, אמנדה החלה לצעוק, אדם מיד ניגש אליה וכרע על ברכיו, ולפני שהבנתי מה קורה הוא שלף את טבעת היהלום מהגביע ממנו לגמה אמנדה ושאל בהתרגשות, קולו נשבר "אמנדה, את הדבר הכי טוב שקרה לי בעולם, האם תינשאי לי?" אדם לקח את ידה ונישק אותה, אמנדה חסרת המילים, הינהנה בראשה לאות כן, דמעות פרצו מעיניה, היא הביטה בי, דומעת והראתה לי את טבעת היהלום שזה עתה קיבלה, צוות המלצרים הגיש לשולחננו מספר קינוחים עם זיקוקים לקולות שמחה וצהלה מכל באי המסעדה, הבטתי בתדהמה בג'יי שון, הוא החזיר לי מבט יודע כל "אני לא מאמינה שלא סיפרת לי" לחשתי באוזנו והנחתי יד על ברכו, "תיארתי לעצמי שאת לא תשמרי את זה לעצמך ותרוצי לספר לאמנדה" הוא אמר בקריצה, נישקתי אותו על שפתיו וקמתי לחבק את אמנדה, חזרנו למלון המפואר שלנו במרכז העיר ההומה שמחים ומרוצים, אמנדה לא הפסיקה להתרגש מהמחווה של אדם, כשמכשיר הטלפון שלה צמוד לאוזנה, היא בישרה את הבשורה המשמחת להוריה, שגם הם ידעו על ההצעה, "אני רואה שעשית הכל לפי הספר" אמנדה אמרה לאדם בחיוך, מנשקת אותו ארוכות, "לכו לחדר שלכם, שני סוטים" אמרנו להם בבדיחות הדעת, הבטתי בעיניו של ג'יי שון וחיבקתי אותו, נכנסנו לחדרנו והוא נישק אותי, התחבקנו ואמרתי לו שאני מאושרת בשביל אמנדה ואדם, ג'יי שון הביט בי וחייך בשתיקה. הוא התנהג בצורה מוזרה, אך אני התעלמתי מזה, "אולי נצא לשתות משהו, רק אני ואתה?" אמרתי, שולחת יד ללטף את עורפו, מרגישה את הרטט העובר בגופו, ג'יי שון קם לנשק אותי "בואי נצא, אהובתי". יצאנו לאחד המקומות הטרנדיים בפריז, ישבנו בשולחן מרכזי, ומצב רוחי היה מאוד מרומם, הזמנתי כמה משקאות מהמלצרית, ג'יי שון הביט בי במבט מזלזל "למי כל המשקאות האלה?", חייכתי אליו, "לנו" אמרתי בגיחוך, ג'יי תפס בידי בפראות וקירב אותי אליו "ממתי אני שותה את הגועל הזה?" ג'יי שון הביט בי בזעם פראי,גופי החל לרעוד מפחד, צחקתי במבוכה ושתיתי במהירות את שלושת המשקאוות שהזמנתי, ראשי הסתחרר, ג'יי שון הביט בי בזעם, בעודו מדבר עם מספר אנשים שהכיר, הם נראו אנשים חשובים, ג'יי שון וחבריו הביטו בי, "תכירו זו רים, אהובתי" אמר בחיוך ושלח יד לאחוז בידי, השהיתי את ידו באוויר למספר שניות ושלחתי יד לאחוז בידו, לחצתי לחיצה רפה ושתיתי את שאר המשקאות שהוזמנו לשולחן. ג'יי שון המשיך להסתודד עם הבחורים, שולח לעברי מבטים מדי פעם, קמתי לרקוד מעט, מתעלמת ממבטיו הזועמים, ראשי הסתחרר ורקדתי כאחוזת טירוף, הרגשתי משוחררת מחוטי מריונטה, קלה כרוח, וראשי המעורפל כאילו הגיע לידי החלטה, חבורה של אנשים סבבה אותי, ורקדנו כולנו, הרבה זמן שלא הרגשתי כך, הרגשתי בשיאי. יד עלומה משכה אותי מתוך המעגל, גוררת אותי לכניסה האחוריתשם המתינה לי מונית, הוכנסתי בכוח לתוכה, וג'יי שון נדחק אחריי לתוכה, הוא אמר בנחישות לנהג המונית לנסוע לעבר המלון, מתעלם מקריאות המחאה החלושות שפי הצליח להפיק, ג'יי שון שמר על קור רוח, ניסיתי לחבקו כמחוות פיוס אך הוא הרחיק את ידיי ממנו "ריח האלכוהול הנודף ממך דוחה אותי" אמר בגועל, נסענו בשתיקה למשך כל זמן הנסיעה, ראשי מלא במחשבות שפיקסו אותי, החלטה גמלה בליבי, וחיכיתי לרגע המיוחל להוציאה לפועל. הגענו למלון, ג'יי שון ירד קודם מהמונית, שולח יד לעזור לי לרדת, העפתי את ידו ונכנסתי למלון, מנסה לייצב את הליכתי, מסדרת את שמלת המיני השחורה שלבשתי. ג'יי שון הלך במרחק בטוח ממני, נכנסתי למעלית, מרחיקה אותו ממני ונצמדת לדופן הקריר של המעלית. כשהגענו לחדרנו, ג'יי שון תפס אותי והושיב אותי בכוח "ועכשיו תקשיבי לי, נמאס לי כבר מהסצינות שלך, את לא מבינה שאת הורסת לי את המוניטין עם תקריות ההשתכרות שלך?" אמר בכעס הולך מנקודה אחת לאחרת מולי, תחושת הבחילה גאתה בי והחזקתי את עצמי לא להקיא, הינהנתי בראשי בעייפות, דבריו לא הצליחו לחלחל לתודעתי. ג'יי שון נעצר והביט בי במבט מלא זעם פראי ואלים "את מבינה מה שאני אומר, או שאני צריך להסביר לך כמו לילדה מטופשת?", דמעות ניקוו בעיניי. "מה אני אמור לעשות עכשיו עם תמונות הפפרצי שלך? מתנהגת כמו פרוצה? רוקדת עם אנשים אחרים כשאני יושב לא רחוק ממך? תעני לי!!!!" ג'יי שון הקים אותי על רגליי והביט בעיניי "יש לך מזל שאני אוהב אותך", אמר לי בחיוך מפוייס והמשיך "אני אעשה הכל למענך" ונישק קלות את שפתיי, התנתקתי ממנו במהירות ורצתי לשירותים, להקיא, ג'יי שון הגיח מאחוריי אוסף את שיערי, הוא הרים אותי, הפשיט אותי והכניס אותי למקלחת, המים החמים העירו אותי מעט וסיימתי להתקלח, ג'יי שון חיכה לי מחוץ לחדר הרחצה, הוא חיבק אותי ומסר לי בגדים נקיים, כשסיימתי להתארגן ג'יי שון נשכב על המיטה, נשכבתי לצידו הוא חיבק אותי ונשק למצחי. נרדמנו שנינו מחובקים. למחרת חזרנו ללוצרן, אדם ואמנדה המשיכו להחזיק ידיים ולהראות מאוהבים, ג'יי שון חיפש את חברתי אך אני התחמקתי קלות ממנו, ראשי כאב מכובד ההחלטה, והחלטתי לסיים את הקשר עם ג'יי שון כשנגיע לדירה בלוצרן.
תגובות (0)