מאושרת או מעושרת? פרק 33
סיימתי להתקלח, המחשבות לא מרפות ממני, אך עד שלא אשמע את הסיפור במלואו, לא אוכל להחליט מה עליי לעשות. התנגבתי בקפדנות, המים עוררו אותי מעט, לבשתי את חולצתו של ג'יי שון, בעלת שרוולים קצרים, אך היא הייתה ארוכה והגיעה עד מעט מעל הברכיים, הוא הביא לי את אחד מתחתוני הבוקסר שלו , גיחכתי למראה התחתונים, אך לבשתי אותם מחוסר ברירה, סירקתי את שיערי ופיזרתי אותו, ויצאתי מהמקלחת, לאחר כשעה. ג'יי שון חיכה לי מחוץ לחדר הרחצה, מתיישב על הרצפה, אוסף פירורים בלתי נראים סביבו, הוא זינק לעברי כשיצאתי מהמקלחת, מחבק אותי, מרחרח את שיערי ונושם אותי עמוק, "חשבתי שקרה לך משהו" אמר והמשיך לחבק אותי בעיניים עצומות, "למה שיקרה לי משהו?" אמרתי בבילבול, הוא הוביל אותי למטבח, הושיב אותי על הכיסא הגבוה והגיש לי כוס עם קפה מהביל, הניחוחות שוב לקחו אותי לעבר מחוזות רחוקים וקסומים, שאפתי מלוא הריאות ונשפתי לאט, מתענגת מכל רגע, ג'יי שון עשה כמוני, "אני לומד ממך להעריך שוב את הדברים הקטנים, כבר שכחתי מקיומם", אמר ולגם מכוס הקפה המהביל שלו, חייכתי "אני שמחה לשמוע" אמרתי ונעצתי מבטים בדלפק, חוששת להישיר אליו מבט,הרגשתי את עיניו בוחנות אותי, "את רוצה לאכול משהו?" אמר מניח בעדינות את כוסו על הדלפק וניגש למקרר, מציץ עליי מאחוריו, "לא אין צורך, אני חוששת שהקיבה לא תעמוד בזה ויהיה סיבוב שני" אמרתי בגיחוך מביטה בו בעיניים צוחקות,ג'יי שון הוציא קערת פירות מהמקרר והניח על הדלפק בינינו, הוא עקף אותי, ידו מרפרף קלות על גבי התחתון, מעביר צמרמורות לכל אורכו, נרעדתי קלות, מבחינה בחיוך שעלה על שפתיו והוא מיהר לשנות את הבעתו לפני פוקר, ברגע שהבחנתי בשפתיו הבשרניות מחייכות, לא הצלחתי להוריד את עיניי משפתיו, נושכת קלות את שפתיי, מעבירה יד לאורך צווארי, למחות זיעה קרה, ג'יי שון התקשח לשנייה, ונרפה במהירות, ישבנו שנינו בשקט, נהנים מהמשחק. ג'יי שון נכנע ראשון, הוא סיים לשתות והניח את כוסו בכיור, הוא עבר קרוב אליי, מעביר בי רטט בלתי נראה, קפאתי במקומי, עוקבת אחריו בעיניי, ולוגמת בשקיקה את הטיפות האחרונות של הנוזל הטעים. ג'יי שון נעלם מעיניי,חיפשתי אחריו, מחשבת מה השלב הבא במשחק, קמתי ממקומי והלכתי לכיוון חדר השינה, ג'יי שון לא היה שם וחזרתי לכיוון הסלון, ג'יי ישב שם בפיסוק איברים, צופה בסרט מצוייר, נעמדתי לידו "כנס איברים בבקשה" אמרתי לו וקרסתי על הספה, הרחק ממנו, קיפלתי את רגליי תחת ישבני ,נשענת על מסעד הספה. ג'יי שון התקרב אליי, יישר את רגליי והניח את ראשו על ברכיי, כך ישבנו שנינו על הספה בסלון, צוחקים מהבדיחות שנזרקו במהלך הסרט, 'רים, את בנתיב המהיר, קרובה מאי פעם לכביש העפר, תחליטי מהר' המחשבה הבזיקה בראשי ומיהרתי להדחיקה. ג'יי שון לא הפסיק לצחוק, ומרוב שצחק כל כך הרבה הוא החל להשתנק, רצתי להביא לו כוס מים, הוא הביט בי בהכרת תודה וגמע בבת אחת את כל הכוס, "תודה" אמר כשחזר לעצמו, חזרתי למקומי, הוא התיישב והתקרב אליי עוד ועוד, עד שכמעט התיישב עליי, הסטתי את מבטי מהטלויזיה לעברו, הוא הביט בי עמוק לתוך עיניו וקירבנו את שפתינו אחד לשנייה, עצמנו את עינינו, שנייה לפני השקת השפתיים, פקחתי את עיניי, וברחתי למרפסת 'האם זה שביל העפר המיוחל?' חשבתי לעצמי בעודי נשענת על המעקה, מביטה אל עבר האופק, האגם ניבט אליי, אלפי כוכבים משתקפים בו, ג'יי שון בא אחריי, מחבק אותי מאחורה, מנשק בנשיקות קטנות את צווארי, "כל כך קיוויתי שאמנדה לא דיברה איתך לפני שאני הספקתי לדבר איתך", ג'יי שון אמר בלחש, "ומה היא אמורה להגיד לי?" אמרתי בגיחוך, מקווה לא לשמוע את מה שחששתי ממנו כל הזמן הזה, ג'יי שון התרחק ממני ונעמד לצידי, הבטנו אחד בשנייה, אני חייכתי וג'יי שון הביט בי במבט רציני, שמחק את החיוך מפניי, "אמנדה מעוניינת בי, אך אני מעוניין במישהי אחרת", אמר בנימה רצינית,מבט של אכזבה ניבט מעיניי, חזרתי להביט בנוף "אהה אוקיי" אמרתי מתעלמת מידו המגששת אחר ידי, "אתה בטח מעוניין ב…" אמרתי כבדרך אגב כשג'יי שון קטע במהירות את דבריי "בך", קפאתי במקומי, המומה, בשוק, בהלם, בתדהמה, במה שתרצו, אפילו עצרתי את נשימתי, כשכל מערכות גופי החלו להבהב באורות אדומים, מזכירים לי שעליי לנשום, שאפתי אוויר מלוא הריאות וניסיתי להסדיר את הנשימה 'שביל העפר המיוחל תכף מגיע' חשבתי, כשלפתע ג'יי שון התקרב אליי, אחז בראשי ושנינו נסחפנו לנשיקה ארוכה, חושנית מלאת תשוקה, בת כמה חודשים. 'ביי ביי דרך עפר, קטנה וחמודה, היי שלום, ד"ש לכל מה שמוכר לי ואיננו עוד' חשבתי לעצמי, חושבת באימה על מה שעומד לקרות.
תגובות (0)