מאוהבת- פרק 2
מכיון שההפסקה עוד לא נגמרה, מארינה ניצלה את ההזדמנות להיפרד ממייקל. "מייק!" היא קראה, "יש לי משהו חשוב להגיד לך!" "מה?" שאל מייקל, אך לפתע נשמע הצלצול,ושניהם רצו מהר לכיתת אנגלית. "לא משנה," אמר מייקל, "בהפסקה הבאה" "אוקיי…"
מיד כשהסתיים השיעור, מארינה פתחה את פיה לקרוא למייקל, ומהר מאוד התחרטה, אך מייקל כבר ראה אותה וניגש אליה. "מה רצית לומר לי?" "ש… ש… אוח… נו, בוא למדשאות!"
כשהגיעו למדשאות, מארי הובילה את מייקל לפינה שבה מייקל הציע חברות למארי.
"אה… תראה, לא כל כך נעים לי אבל…"
"מארי! מארי! אני צריכה אותך דחוף!!! איפה היית?!" הגיעה אנה פתאום, "סתם, דיברתי עם מייקל…"
"אבל אני צריכה אותך עכשיו!!" "טוב, טוב, מה קרה?" "בואי למגורי הבנות."
מארי ואנה הלכו למגורי הבנות, וכשהגיעו מארי חזרה על שאלתה, "מה קרה?" ופתאום אנה פרצה בבכי, "ג'יידן נפרד ממני!" בכתה, "הוא אמר שאני לא מספיק טובה בשבילו!" "איזה אידיוט! הוא לא מספיק טוב בשבילך! אני הולכת ברגע זה לדבר איתו! מפגר אחד…" מלמלה מארי כשיצאה ממגורי הבנות, ופתאום נזכרה שעוד לא נפרדה ממייקל, "אוי, שיט! טוב, קודם אדבר עם ג'יידן!" חשבה והמשיכה ללכת, כשראתה את מייקל, "היי, אני מצטערת שברחתי לך, אבל ג'יידן אחי…" "זה בסדר, הבנתי אותך…" אמר והמשיך ללכת. "היי! סורי! אני מצטערת!" "זה בסדר…" מלמל, "היי! חכה! עצור!!! אוח… לא משנה…"
כשמצאה את ג'יידן, לקחה אותו לפינה נסתרת מעיני העולם, והתחילה לצרוח עליו: "יא מפגר! אידיוט! מטומטם! אתה חושב שלאנה אין לב, והיא לא נפגעה ממך?! היית צריך לראות איך היא בכתה כשסיפרה לי שנפרדת ממנה!!! עכשיו, לך להתנצל!!! מייייייייייידדד!!!!!!!!"
מבטה הזכיר לו מאוד את המבט הכועס של אימו, שהפחיד כל אחד, אך הוא התגבר, בזכרו שזו לא אימו, אלא אחותו הקטנה, "מי את שתגידי לי מה לעשות?! את לא אימא שלי או אבא שלי, אלא אחותי הקטנה, אז סתמי ת'פה!" מארינה כל כך כעסה על אחיה. היא נתנה לו סטירה, והלכה לחפש את מייקל.
תגובות (0)