Love_Story
מה עדיף שאמשיך את הראשון או את השני? ואיך זה?

"מאוהבת" הקדמה+פרק 1

Love_Story 17/10/2014 747 צפיות 2 תגובות
מה עדיף שאמשיך את הראשון או את השני? ואיך זה?

רוני- בת 17 בכיתה י"ב לומדת בתיכון "שובל" בלונדינית עם עינים ירוקות, גובה 1.70. רוני היא ילדה יפה מאוד אך מלבד היותה ביישנית היא לא אוהבת להתחבר ל"מקובלים" בגלל צביעותם.
לרוני אחות תאומה בשם קורל( בהמשך קורל תעשה משהו שיפגע ברוני קשות)
רוני החליטה שבמהלך הקיץ היא עושה מייקואבר משמועתי, היא עשתה דיאטה ושמרה על כושר את הפנים והשיער מרחה במסכות פעמיים השבוע התנדבה הרבה ובקיצור הילדה הטובה היפה והתמימה.
בנוסף לזה רוני חובבת כדורגל, אם תשאלו אותה על כל משחק של כל קבוצה בישראל ובחול שקרא משנת 2007 היא תדע לומר וכמובן משחקים אגדיים הוריה לא יודעים זאת וגם לא אחותה.

קורל- בת 17 בכיתה י"ב לומדת בתיכון "שובל" שיערה שחור עורב ועיניה כחולות כשמיים גובהה 1.70 כמו אחותה.
גם קורל יפה אך פניה אינן משתוות לשל רוני, פניה של רוני על פיסה נראת כאילו לאונרדו דה ו'ינצ'י סרטט אותן בקפידה ואילו קורל נראת כעבודת אומן ממוצע שהשקיעה כל מאמציו אך לעולם לא ישתווה ליצירת האומן הדגול כלומר פניה של רוני.
קורל חברותית עם אגו בשמיים כלומר ביטחון שעובר את האטמוספרה.
היא מאוד אוהבת אופנה, קורל מעצבת בינה לבין עצמה תלבושות אביזרים תסרוקות והכול ביומן פרטי משלה היא קוראת לו מי סטורי.
היא מקנאת ברוני לא בגלל מצב חברתי בכיתה לא בכלל זה ממש לא, בגלל היחס של ההורים שלהן אליהן. הוריהן פעם בשבוע מתפנים אליהן רק פעם השבוע במהלך השבוע הם עובדים אבל כל דקה שהם לא עובדים הם מקדישים להן עכשיו רוני היא הילדה המועדפת בהכל בכיתה אצל המורה בבית אצל ההורים והמנקה וכמובן והכי גרוע אצל סהר.
סהר הוא המורה שלהן לספורט הן באות לסטודיו שלו כמעט כל יום. סהר כמובן בלא משים דואג לרוני ולמה כי היא אסמתית? ( בהמשך קורל תגלה מה באמת סהר מרגיש)
אבל האמת שקורל לא יודעת שאף אחד לא מעדיף את רוני על פניה פשוט היא אסמתית מתבודדת ובנוסף חכמה ושובת לב. מה היא מצפה שלא ידאגו לרוני?

ברק- בן 17 שיער חום אגוז כהה עינים כחולות כים וגובהו 1.74.גר בחיפה אך לא לומד בכיתה.למה? כי הוא לא מרגיש בנוח בבית ספר. הוא לומד בבית ויגש לבגרויות אך בתיכון "קריסטל" מאפלים אותו ומתנהגים כלפיו בגזענות כי "קריסטל" זה בית ספר של יהודים והוא?
ערבי.

~פרק 1~
-בוקר-"החיים מהם? מסלול ארוך ללא פיתרון מסלול ללא היגיון.מסלול מלא אהבה מסלול שאני מכירה מסלול שמוביל אותי אליך!!!"
התעוררתי לקולות מזמורי שלי. (מי אמר ששעון מעורר זה דבר רע?)
קמתי עשיתי את אירוגני בבוקר ופסעתי לארוני.
בחרתי מתוכו חולצת בית ספר לבנה וג'ינס בהיר שעליו תפרתי במהלך הקיץ I love my life.
נעליים? אוף לא ידעתי מה לבחור סנדלים מגביהות או נעלי בובה?
לבסוף לאחר התלבטות קשה של שתיים וחצי דקות החלטתי לקחת נעלי בובה בצבע ג'ינס בהיר שגם עליהן רקמתי, רק שפה היה רקום:Roni באותיות קטנות.
שלפתי את תיקי שחיכה בנינוחות ליד הכוננית
והכנסתי לתוכו קלמר אוברול שקיבלתי מיולה בת דודתי בת החמש היא הכינה אותו החוג יצירה שלה!!!
איזה מאמי היא?!
קלסר עבה דפים ויומן שאותו הורי העניקו לי יומן תקוות הוא נקרא, יש מקום לדברים של בית הספר אך הוא בנוי כך שאוכל לכתוב את רגשותי. הם קנו גם לקורל כזה ת'אמת? הם עשו עסקת נד"לן והאומן שעבר לדירה שנה הוא ידיד שלהם אז הוא הכין שניים אחד ירוק תפוח ואחד כסוף כריסטל אני בחרתי את הירוק וקורל את הכסוף.
"קורל רוני, צאו לבית הספר חמודות!!!" קראה אימי מלמטה והמשיכה לה בשיחתה החשובה אם איזה טייקון עסקי או סתם בחור שרצה דירה במקום ריווחי.
ירדתי עם התיק ופקחתי קסדה ועליתי על האופנוע שלי, במהלך החופש היה לי מספיק כסף לקנות אותו הוא דגם סולידן 550 הכי חדיש והכי טוב וכמובן בצבע לבן אני מנקה אותו יום יום.
הגעתי וחניתי בכניסה לבית הספר, ילדים התאספו מסקרנות מזו הנערה שנוסעת על האופנוע הכי חדעש והכי אין שיש.
הם לא זיהו גם כשהורדתי את הקסדה למה?
טוב שנה שעברה הייתי מעין מלאה-רזה שכזו שיערנשאסוף בקוקו ובגדים חמודים.
עכשיו? שיער פזור בלונדיני שקצוותיו חום בהיר וכמובן עכשיו יש לי פוני לצד ירדתי ועכשיו אני רזה ובכושר.
אהה… והתחלתי להתלבש יותר. איך אומרים? איני.
ירדתי מהאופנוע וקשרתי אותו לעמוד. חיפשתי את דור הילד היחיד שמדבר איתי מעין bff שלי.
יודע שאני אוהבת כדורגל וחולה על מסי ונימאר מתעבת את רונלדו ועוד.
נכנסתי לכיתה והתיישבתי לבד מאחורה אך לא ידעי כי חיי עומדים להשתנות וכל ידי מי?
על ידי נער, נער אחד עם מבט של מלאך.
קוראים לו…


תגובות (2)

אהבתי מאוד את הרעיון, אבל זה צפוי.
נכון שלנער שהיא פגשה (בסוף הפרק) קוראים ברק ? הזכרת את שמו בהקדמה וזה ברור שחייב להיות ביניהם רומן.
בכל מקרה, תוסיפי יותר נקודות ופסיקים.
אני כבר מחכה להמשך !!!!!!

18/10/2014 07:55

תודה אבל זה לא יהיה ככה…

18/10/2014 10:38
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך