מאוהבת בו פרק 8 " לאאאאא"
שמתי גופיה ירוקה זוהרת ושורט קצר ירוק זוהר של נייק וכמובן נעלי נייק בישביל להשלים אתת הסט ..
עשיתי קוקו גבוה לקחתי תאייפון ותמחזיק לאייפון ליד לריצה ביד עם אוזניות .
וחיכיתי לאביטל שהתארגנה שלוש שעות !! הילדה לא נורמאלית !
" אני מוכנהה !!" היא אמרה
" אוי תודה ה' תודה!!" אמרתי ושתינו צחקנו ..
יצאנו לסיבוב והתחלנו ריצה קלה ..
" שומעת ?? " אמרתי
" יאפ !"
" אני ועמית רוצים לצאת איתך ועם רועי היום לאנשהו …… דאבל דייט כזה .. מה את אומרת ?" שאלתי
" כן , בטח , מעולה " שמחתי .. לא חשבתי אחרת כי אביטל זורמת עם כל דבר ..
המשכנו לעשות ספורט והמשכנוו לרכל (בנות …) ולדבר ..
חזרנו למחנה קיבלתי אסמאס מדאיג מאמא שלי ..
" מאמי שלי , תתקשרי אלי , משהו קרה ! " נלחצתי ולקחתי תפאלפאון ומרוב לחץ לא הצלחתי להיכנס לאנשי קשר ..
הת'קשרתי לאימוש ..
" היי אימוש .. מה קרה ?"
התחלתי לשמוע בכי .. זה היה הבכי של אמא שלי ..
" אממאא !! מה קרה !! למה את בוכה נוו !?" אמרתי
" חיים שלי , סבתא בבית חולים , היא חולה מאוד ו .. חשבנו המצב שלה יתייצב אבל לא , הוא רד מידרדר ו .. "
" ומה אמא ? " אמרתי שאני כולי חנוקה בדמעות ..
" נשאר רק כמה שעות עד שהיא .."
לא עניתי לאמא שלי .. התחלתי לבכות .. הפלתי את הפאלאפון הייתי המומה .. התחלתי לצרוח " לאאאאא! לאאאאאאאאאאאאאא !!! לאא ! לאא !!! " התחלתי לבעוט בדברים .. ולהתפרע מרוב כאב על סבתא !
עמית שמע את הצעקות ,נכנס לחדר ואפילו בלי לשאול מה קרה הוא הרגיע אותי וחיבק אותי והתחלתי לבכות עליו ..
נרגעתי , " מה קרה ?" הוא שאל
" בוא לבית החולים .. אני יסביר לך בדרך …" אמרתי וניגבתי את הדמעות .
עמית ואני לקחנו מונית בלי להגיד לאף אחד ופשוט נסענו לבית החולים .. כל הנסיעה סיפרתי לעמית את הסיפור תוך כדי בכי וגמגום קשה … ואני חושבת הנהג היה גם עם דמעות בעיניים ^__^
ירדנו בבית חולים .. עליתי לאמא שלי וראיתי אותה כולה אדומה ששטופת דמעות ..
" אמא ? " חיבקתי אותה חזקק וגם את אבאא שלי שבכה ..
" אממא !! אמא !! את חייבת להגיד לי איפה סבתא ..!!" אמרתי אמא התחילה לגמגם ותוך כדי בכי אמרה ..
" חמודה סבתא .. סבתא כבר.."
להמשיך ??
תגובות (6)
תמשיייכיייי בדחוווווווווווווווווווווווווווווווף
תמשיכיייייייייייייי דחוףףףףףףףףףףףף
"מתה"
פם פם פם!!!!
תמשיכי מהרררר
תמשיכי
ברור להמשיך זה מילה תמשיכי
ברוררר שלהמשיך