להמשיך ??

מאוהבת בו פרק 5: " החורף התחיל "

06/12/2013 986 צפיות 3 תגובות
להמשיך ??

פתחתי את האסאמס .. היה כתוב בו :
" אני יודעת שאת דיי שונאת אותי .. אבל אני מבקש סליחה , אני מגיש רע , ואני מצטער על מה שעשיתי לך .. זו בחירה שלך עם לסלוח או לא לסלוח .. אבל , סליחה .."
הרמתי את ראשי הסתכלתי לעבר רועי וסמינתי לו "כן" עם הראש ושלחתי לו הודעה :
" סולחת .."
שיניתי את השם שלו בפאלאפון ל"רועי" ולא ל " שנאת חיי " כי בסך הכל – הוא בן אדם וכולם עושים טעויות.

הוא חייך והמשכתי לאכול ..
עמית בא והתיישב לידיי ..
" בוקר טוב ."
"בוקר טוב " עניתי
הייתה שתיקה של כמה וכמה דקות.

" אני חושב שהדברים קצת הוצאו מהקשרם אתמול .. בא לך לבוא איתי לבחוץ ? נדבר ?" שאל עמית .
" כן בטח .." הנחתי את המזלג על השולחן לקחתי את האייפון ויצאתי ..
התיישבנו על הנדנדה ..
" אז ככה … מה שהיה אתמול .. כאילו .. הנשיקה .. ומה שאמרתי לך .. זה נכון .. אני לא ישקר .. אבל קמתי והלכתי מהר כי פחדתי שלא תרצי … עכשיו יש לי אומץ .. דברי .." הוא אמר
" אני מרגישה כמוך וחצי! מאיפה נכנס לך הרעיון שאני לא ?" אמרתי
" אז את רוצה להיות איתי ?" הוא שאל במופתעות ..
" מה אתה מופתע ?! ברוור שכן !" חייכיתי וצחקתי ..
הוא שם את ידייו על פני והתחיל ללטף אותי .. הוא התקרב אליי ואני אליו .. והתנשקנו נשיקה ארוכה .
" וואו התחיל להיות ממש קר ! לפני רגע היה שמש והיה קיץ.. ווהוו איזה קוור !! "
" נראה שהחורף התחיל " הוא אמר והסתכל לשמיים .
התחלתי לרעוד מקור ..
הוא הוריד את הסווצ'רט שלו ושם עליי
" תודה נסיך ! "
" אין בעד מה נסיכה !"
המשכנו להיות קצת על הנדנדה עד שהתחיל לרדת גשם ונכנסנו למחנה ..
רציתי ללכת לנשום קצת אויר .. לדבר עם אמא בפאלאפון ולדבר עם אבווש .. רק אני , לבד .
החלפתי בגדים לבגדים חמים ..
שמתי פוטר בצבע שמנת וסווצרט אפור כהה .. שמתי מגפיים אפורות כהות צעיף בצבע שמנת ומעיל שחור וכובע צמר אפור כהה .
יצאתי החוצה .. מחוץ למחנה , ישבתי על איזה ספסל .. התקשרתי לאמא וסיפרתי לה את כל מה שקרה . – שעמית ואני חברים , שאני ורועי מסתדרים , וכמובן שאני מתקלחת , אוכלת , ישנה ..
היא שמחה בישבילי ! ועודדה אותי .. דיברתי גם עם אבוש ! הם אמרו שהם המתגעגעים אלי והם מקוים שאני נהנית !
חזרתי למחנה …
הסתכלתי על לוח השנה .
מחר יום ההולדת שלי .. אני קצת מדוכדכת ועצובה כי אני לא בבית עם ההורים .. אבל אני יחגוג פה , זה גם משהו .
הלכתי לעמית אמרתי לו לילה טוב נשקתי לו והלכתי לחדר לישון .
להמשיך ??


תגובות (3)

כןןן תמשיכיייייי

06/12/2013 05:59

תמשיכי

06/12/2013 07:45

תמשיכייייייייי

06/12/2013 10:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך