דורינה
אז אחרי שיצאתי להפסקה של הרבה זמן , החלטתי לחזור לכתוב , כי זה עושה לי טוב כפי שגיליתי .
את רוב הפרקים אני כותבת בשיעורים מעצבנים בבית הספר ואז מתקנת אותם בבית . אני ינסה להעלות כל יום פרק 1 או 2 אם יש לי זמן , ובסופי שבוע (שישי, שבת) 2 פרקים ברציפות .
אני מתחילה סיפור חדש ולא ממשיכה את הישנים , אולי אני ימשיך יותר מאוחר , ואני מקווה שתאהבו את הסיפור הזה : )
ורגע לפני שאני כותבת שאני אוהבת את כולכן , אני רוצה לשאול משהו , מי - לעזאזל - המציא - מתמטיקה\מדעים\היסטוריה\תנ"ך ומי - החליט - ששיעורי - ספורט - בבית ספר - זה - נורמלי ?!
אני צריכה לחרוש על כולם כי יש לי מבחנים בשבוע הקרוב : <
רצתי בחודש הזה גם 1500 מטר וגם 800 היום , אני לא מרגישה טוב אחרי כל הריצה הזאת : <
חחחחחחחחחחחחח : )
אוהבת את כולכן ♥♥♥

למה אני עדיין אוהבת אותך?! ♥

דורינה 05/01/2012 1066 צפיות 17 תגובות
אז אחרי שיצאתי להפסקה של הרבה זמן , החלטתי לחזור לכתוב , כי זה עושה לי טוב כפי שגיליתי .
את רוב הפרקים אני כותבת בשיעורים מעצבנים בבית הספר ואז מתקנת אותם בבית . אני ינסה להעלות כל יום פרק 1 או 2 אם יש לי זמן , ובסופי שבוע (שישי, שבת) 2 פרקים ברציפות .
אני מתחילה סיפור חדש ולא ממשיכה את הישנים , אולי אני ימשיך יותר מאוחר , ואני מקווה שתאהבו את הסיפור הזה : )
ורגע לפני שאני כותבת שאני אוהבת את כולכן , אני רוצה לשאול משהו , מי - לעזאזל - המציא - מתמטיקה\מדעים\היסטוריה\תנ"ך ומי - החליט - ששיעורי - ספורט - בבית ספר - זה - נורמלי ?!
אני צריכה לחרוש על כולם כי יש לי מבחנים בשבוע הקרוב : <
רצתי בחודש הזה גם 1500 מטר וגם 800 היום , אני לא מרגישה טוב אחרי כל הריצה הזאת : <
חחחחחחחחחחחחח : )
אוהבת את כולכן ♥♥♥

"איזבל, בבקשה חכי רגע! אני אוהב אותך, אל תלכי! תקשיבי לי שנייה!"
"אל תתקרב או תדבר אליי בחיים שלך! אני ברורה?!" שאלתי בקול חנוק מדמעות.
"תני לי עוד הזדמנות!"
"זאת הייתה ההזדמנות שלך!" צעקתי ופרקתי את כל התסכולים שלי עליו.
"איזבל, חכי!!" הוא קרא כשברחתי.
הטלפון היה על הרצפה, אחרי שהפלתי אותו, כשהסתובבתי כמו שהיה כתוב בהודעה שקיבלתי.
אני ברחתי. אני בכיתי. אני התפרצתי לכביש. שני פנסים גדולים של מכונית התקרבו אליי. צרחתי.
התעוררתי בבית חולים. חיפשתי אותו מסביב למיטה. הוא לא היה שם. הטלפון היה על השידה לידי. עדיין פתוח עם ההודעה. ההודעה ששינתה הכל.

התעוררתי במיטה שלי עם דמעות. שוב חלמתי על אותו יום.
שלחתי הודעה לרייצ'ל ותוך כדי מחיתי דמעה. כל כך התגעגעתי אליו, למרות שאני כל כך שונאת אותו ואני לא סלחתי לו.
'זה קרה שוב.' שלחתי.
'חשבתי שהתגברת.' קיבלתי תשובה אחרי עשר דקות בערך.
'גם אני.'
'עברה שנה.'
'אני יודעת.'
'יש לך חבר.'
'אני יודעת.'
'מה את הולכת לעשות?'
'אני לא יודעת.'
'אף פעם לא חשבת להקשיב לו?'
אחרי שהיא שאלה אותי את זה הפסקתי לשלוח לה הודעות.
האמת היא, שאף פעם לא הייתה לי הזדמנות.
מאז אותו יום כשהתעוררתי בבית חולים לא ראיתי אותו. הוא נעלם. הוא מעולם לא התקשר. שנה אני כבר תוהה מה קרה.
די! אני צריכה ללכת לישון. ממחר אני רשמית יא'-ניקית. ואני אצטרך לעזוב את מנהטן לפחות עד סוף השבוע הבא.
בסופו של דבר נרדמתי.
וחלמתי עליו, עליי, עלינו, על הרגעים שלנו יחד.
התעוררתי רק כשכוס מים קרים נשפכו עליי.
"איימי!!!!! יש לך בדיוק שלוש דקות לברוח אחרת אני מפרקת אותך!!!" צעקתי.
קמתי והתחלתי לרדוף אחריה.
"איימי!! אני הולכת להרוג אותך!! אני נשבעת!!" צעקתי עליה.
פתאום החלקתי ונפלתי על הרצפה.
"אחחחח!" קיבלתי מכה.
בוקר טיפוסי מאוד בבית משפחת גרייס.
"את בסדר?" מישהו שאל.
או לפחות היה טיפוסי. עד עכשיו.
לא הייתי צריכה להרים מבט כדי לדעת מי זה.
בכל זאת הסתכלתי עליו בעיניים מתרחבות שתוך דקה הולכות להיות מלאות בדמעות. הוא היה כל כך יפה. בדיוק כמו שזכרתי אותו.
עיניים ירוקות, שכל כך שונות משלי, הכחולות המחשמלות, שיער שחור מבולגן שכל הזמן נופל על העין שלו, שלא כמו שלי בלונדיני כהה עם תלתלים ופוני שקופץ על העין.
אני עם צלקת קטנה וחמודה על השפה מאז שניסיתי לאכול שדכן כשהייתי בת שנה וחצי, והוא עם צלקת חמודה ליד העין מאז שדרסו אותו עם אופני הרים כשהיה בן חמש.
מושלם.
"אמא?!" צעקתי ורצתי לחדר שלה.
"מה?" היא שאלה בשלווה.
"מה מייקל עושה לנו בסלון, בבוקר?" שאלתי.
"אה.. זה.. הוא הולך לגור אצלנו בזמן הקרוב." היא אמרה.
"מה זה אומר בזמן הקרוב?!" שאלתי בהיסטריה.
"חצי שנה אולי יותר.. עד שאמא שלו תחזור." היא אמרה.
"זה אומר שכל פעם שאני חוזרת הביתה מהפנימייה, אני צריכה לבלות לא רק עם איימי אלא גם עם מייקל? את צוחקת נכון?!"
"כן, את תצטרכי לבלות עם שניהם את סוף השבוע. ולא אני לא צוחקת. לכי להתארגן האוטובוס מגיע עוד מעט." היא אמרה.
הלכתי עצבנית וטרקתי את הדלת ממש חזק, שאני מקווה שמייקל שמה אותה, למרות שהוא היה קומה אחת מחתתי.
'הוא פה.' שלחתי הודעה לרייצ'ל.
'מה זאת אומרת- רגע אצלך בבית?!' קיבלתי הודעה תוך עשרים שניות.
'כן. אני אדבר איתך באוטובוס.'
'טוב, אני בדיוק יוצאת לכיוון התחנה.'
'יש לך מזל שאתמול אחרי שחזרנו מהקניון הכרחת אותי לסדר את המזוודה אחרת בחיים לא הייתי מוכנה עכשיו.' שלחתי והתחלתי להתארגן.
בסופו של דבר התארגנתי, לקחתי כסף לשבועיים, ותכננתי לצאת מהדלת בשקט כדי שאמא שלי לא תשים לב, ולא תכריח אותי לקחת איתי את מייקל.
"איזבל! קחי איתך את מייקל, הוא מוכן כבר עם המזוודה והכל." אמא שלי צעקה לי בדיוק בשנייה שעמדתי לצאת מהדלת.
נו באמת.
הוא יצא אחרי גם עם מזוודה מלאה ומפוצצת.
הלכנו בשקט כשרק רחש הגלגלים של המזוודות שלנו נשמעים במשך שתי דקות.
"איזבל.." הוא התחיל להגיד משהו.
הסתובבתי אליו בחדות.
"לא. זה שאתה גר איתי עכשיו, והולך לאותה פנימייה כמוני זה לא אומר שאנחנו מדברים. זה נגמר בינינו לפני שנה. היי, ביי, ותעבירי לי משהו הם הדברים היחידים שמותר לך להגיד לי וגם זה, רק כשאנחנו בבית." אמרתי. "וחוץ מזה יש לי חבר." הוספתי, וכבר הרגשתי חנק בגרון, אז רק המשכתי ללכת, בלי להסתובב פעם אחת אחורה.
אחרי עוד חמש דקות של הליכה בשקט הגענו לתחנה. עזבתי אותו והלכתי לרייצ'ל.
"היי! מה קורה?" שאלתי.
"מעולה. אז, איפה המפורסם?" היא שאלה.
"מאחורה." אמרתי.
"למה הוא חזר?" היא שאלה.
"לא יודעת." עניתי.
"אז אני הולכת לברר." היא התחילה להתקדם בכיוונו.
"לא את לא. את הולכת לספר לי מה קורה." אמרתי.
"בקשר למה?" היא שאלה.
"בקשר לזה שאתמול כשאמא שלך התקשרה את החוורת וברחת לי מהבית." אמרתי.
"עזבי, נו.." היא ניסתה להתחמק.
"אני מכירה אותך מכיתה ה'. את לא הולכת להגיד לי עזבי! את יודעת שאני מתחרפנת כשאומרים לי את זה." אמרתי לה.
"גילו אצל אח שלי גידול סרטני." היא פלטה במהירות.
"מה?!"


תגובות (17)

וואי מסכנה… אבל סיפור יפה:)אגב אני עושה בדיוק כמוך-כותבת בבית ספר ומעבירה למחשב בבית <3

05/01/2012 11:30

אהבתיי ממש את הסיפור

05/01/2012 11:34

אני יודעת שאני מסכנה : <
המורה לספורט כבר עצבנית עליי , חחחחחחחח ^ ^
וברור שזה מה שאני עושה , מה חשבת שאני אשכרה מקשיבה בשיעורים ? !
השתגעת ? !
חחחחחח , ותודה לשתיכן , אני שמחה שאהבת ♥

05/01/2012 11:36

דיידידידידיייייי!
דורינה, את פשוט…
הגעת לרמה אחרת P:
ממש, הגעת לרמה אחרת של כתיבה (:
כל כך השתפרת!
אני מתה על הסיפור הזה!
וזה רק הפרק הראשון!
אעאעאעאע!
אני כל כך מצפה לפרק השני *~*

05/01/2012 12:26

הוא יגיע מחר , אחרי שאני אגמור לכתוב אותו בבית ספר במקום להקשיב בשיעורים כמו כל ילד נורמלי – סליחה , כמו כל ילד לא נורמלי : )
ותודה , אני מתרגשת *~*

05/01/2012 12:32

טוב בהתחלה הכותרת משכה אותי ואז הסיפור עצמו-
אעאעאעאעאעא
אינלי מילים! מחכה להמשך!

06/01/2012 13:27

אוווי , ממש יפה!
רק שהדמויות לא כל כך ברורות :\

06/01/2012 14:00

את כותבת 100המם אהבתי מאד ♥♥

07/01/2012 00:57

תודה : )
לירון ?
לא הבנתי מה לא ברור בזה : )
אבל הנה : איזבל – מי שמספרת את הסיפור
איימי – אחותה
רייצ'ל – החברה הכי טובה שלה
זה שגילו אצלו גידול סרטני – אח של רייצ'ל שבפרק הבא נגלה שקוראים לו צ'ייס
ומייקל – זה זה מהפסקה הראשונה – זה שעזב : )
ובפרק הבא יהיו עוד כמה דמויות – שרה ואמילי – חברות של רייצ'ל ואיזבל
ג'ייסון – חבר של איזבל
ג'ק – חבר של רייצ'ל
טומי וטובי- חברים של ג'ייסון וג'ק – אמילי ושרה הם חברות שלהן
קורי – החברה הכי טובה לשעבר של שרה – אבל הם רבו שנה שעברה אז היא לא תיהיה דמות כל כך בסיפור
אם יש עוד משהו לא ברור תגידי : )

07/01/2012 02:32

זה סיפור ממש חמוד, אבל אני חייבת להודות שגם לי לקח זמן להבין מה קורה.
נסי להוסיף כמה תארים כדי שנדע מה הולך ושהעלילה לא תתקדם מהר מדי (:

07/01/2012 02:43

זה כל הקטע , שבהתחלה לא תבינו מה הולך אבל אחרי כמה פרקים , הכל יתחיל להתבהר , אז אל תדאגי , עוד כמה פרקים את תביני הכל : )

07/01/2012 02:56

פחחח
שיעור ספורט זה השיעורים הכי שנואים בעולם בעיקר על הבנות איך שמגיע שיעור
ספורט מישהי נהיית חולה…
יש את אלה המזליסטיות עם מורה שתמיד נותנת לשחק כי אין לה כוח:)אני לא מאלה המורה שלי הורגת אותנו :(לא יודעת מה איתך
נשמע ממש יפה מחכה להמשך

07/01/2012 03:57

אני עם המורה ששונאת אותנו : (
איך שאנחנו מגיעות למגרש שלוש סיבובי משחק , ואז ללכת לקפוץ ומתיחות וזה …
שיעור ספורט זה השיעור המיותר ביותר שנוצר- אפילו יותר מהיסטוריה\תנ"ך\מתמטיקה !! : (

07/01/2012 04:50

הסיפור כתוב בצורה מאד מושכת, מאד מעניינת. תמיד יש בו התרחשות, או רגשות או משהו שהקורא לא רוצה להפסיק. גם העלילה מאד מעניינת. אהבתי את זה שאת זרקת את הקורא לתוך המים העמוקים כבר בהתחלה, לא עשית 'היכרות' או משהו כזה…
גם הדמויות מאד ברורות-מי כל אחד.
אהבתי מאד (:

נ.ב.
אהבתי מאד את בחירת השמות שלך…יהיה אכפת לך אם אני אגנוב אותם? (;

07/01/2012 06:45

תודה מלודי : )
ולא לא אכפת לי- אלא שמות נפוצים מאוד וגם אם לא היית רואה אותם אצלי, אני בטוחה שהיית חושבת עליהם לבד : )

07/01/2012 08:00

ממש אבל ממש יפה אני אישית מתחילה לעקוב

12/01/2012 03:07

אהבתי!
=]

28/03/2012 07:18
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך