למה אני לא מפסיקה לאהוב אותו? – פרק 2

13/10/2014 881 צפיות 3 תגובות

פתחתי את עיניי והסתכלתי מסביבי ראיתי ולא זהיתי את החדר, המיטה לא הייתה שלי, הארון לא שלי, זה לא החדר שלי, באתי להתרומם למצב ישיבה וקיבלתי סחרחורת נוראית מה שאומר ששתיתי המון, ניסיתי לקום מהמיטה והסחרחורות רק גדלה. 
שכבתי במיטה והרגשתי גל של קור שחדר אליי מהחלון הדקתי יותר את השמיכה ואז הבנתי שאני ערומה, ושיש לידי מישהו לא ראיתי את פנו אבל הדבר היחידי שחשבתי עלו זה ששכבתי עם גבר זר, בבית זר, על מיטה זרה. 

~לפני 12 שעות~ 
כבר שלוש שעות שאנחנו יושבים ומקשיבים לעדי ושחר שמספרים איך הם הכירו, סיפור שעדי מספר לנו כבר חודשיים בלי הפרט הכי חשוב שחבר שלה הוא החבר הכי טוב של מי ש׳הרס׳ לי את החיים. 
לי נמאס לשמוע את זה ואני נמצאת במעדון ואני יושבת בלי לשתות ובלי לרקוד, קמתי ממקומי עדי ישר הפסיקה לדבר וכולם הסתכלו עליי. 
״תהל הכל טוב?״ שאלה עדי
״כן, אני הולכת לבר״ אמרתי והלכתי בלי לחכות לתשובה, התקדמתי לכיון הבר והתיישבתי וחייכתי שהברמן יבוא אליי. 
״ומה היפה רוצה לשתות?״ ניגש אליי הברמן
״וודקה נקי״ אמרתי  ״תביאי שלוש כוסות״ הוספתי
״הכל טוב יפיפייה?״ שאל הברמן 
״כן״ אמרתי, הברמן הביא לי את הכוסות ושתיתי את שלושתן אחת אחרי השניה
״רועי״ אמר הברמן והושית את ידו 
״תהל״ אמרתי ולחצתי את ידו
״תהל מה את אומרת להשאיר לי את הטלפון שלך״ אמר רועי
״אני מאורסת״ אמרתי והראתי את הטבעת שעל ידי
״סליחה״ אמר רועי והלך 
״רועי אפשר עוד כוס״ אמרתי/שאלתי את רועי כשהוא התקרב אליי
״שניה״ אמר רועי הוא מלא עוד כוס והגיש לי, שתתי את הכוס וראיתי את אליאור מתיישב לידי
״זה הבעל לעתיד?״ שאל רועי והסתכל על אליאור והתחלתי לצחוק 
״לא״ אמרתי כשאני צוחקת מהשפעה של האלכוהול
״תהל אנחנו הולכים, את גם באה?״ שאל אליאור
״לא״ אמרתי
״טוב, ביי״ אמר אליאור והלך

השעה אחת בלילה כולם הלכו כבר לפני חצי שעה, שתתי לפחות עשרים כוסות, ישבתי על הבר חצי מתה עם חשק להקיא.
״היי גבר״ שמעתי את רועי צועק
״אה?״ שאל הבנאדם שדיבר עם רועי
״אחי בוא רגע״ אמר רועי
״מה?״ שאל הבנאדם
״אתה מכיר אותה נכון?״ שאל רועי והסתכל עליי
״כן״ ענה הבנאדם
״היא שיכורה אתה יכול לקחת אותה הביתה?״ שאל רועי
״כן״ אמר הבנאדם
״תהל״ שמעתי קול שקורא לי, פתחתי את עיני וראיתי את אליאור
״אה?״ שאלתי
״בואי״ אמר אליאור ולקח אותי כמו כלה
״תודה גבר״ אמר אליאור לרועי ויצא מהמועדון כשאני מחבקת את אליאור 
״אליאור מה אתה עושה פה?״ שאלתי 
״שחכתי את המפתחות של הבית אז חזרתי לקחת״ אמר והרגשתי שאני עומדת להקיא, קפצתי מידו של אליאור והלכתי עקום ונפלתי ולפני שהספקתי לקום הקאתי בתוך עצמאי הרגשתי שאליאור אוסף לי את השער ואני ממשיכה להקיא לידי, אחרי חמש דקות שאני לא מפסיקה להקיא אליאור אמר ״אני הולך להביא מים״ והלך. אליאור חזר אחרי שתיי דקות עם בקבוק מים ״תודה״ אמרתי ופתחתי את הבקבוק שתיתי את כל הבקבוק הקטן והרמתי את עצמאי לעמידה אליאור עזר לי ללכת למרות שאני מסריחה, הוא הושיב אותי בכיסא שליד הנהג ונסע, את הנסיעה ההברתי בשנה.
״תהל״ אמר אליאור וליטף את פני
״מה?״ שאלתי ופתחתי את עיניי 
״אני לא יודע איפה את גרה אז את יכולה לישון אצלי״ אמר אליאור
״טוב״ אמרתי ושחררתי את החגורה פתחתי את הדלת של הרכב וקמתי ממקומי סגרתי את הדלת עשיתי צעד ונפלתי מהסחרחורת שהייתה לי, אליאור עזר לי לקום והריים אותי כמו כלה עד לביתו במגדל יוקרה, אליאור הניח אותי על הספה והתקדם לאחד החדרים.
״את רוצה להתקלח?״ שאל אליאור כשחזר לסלון
״כן״ אמרתי, אליאור הרים אותי למקלחת והשאיר אותי שם ויצא, הסתכלתי מסביבי ראיתי מגבת, בוקסר וחולצה גדולה. 

כשיצאתי מהקלחת אחרי שהתלבשתי, הלכתי לכיון המטבח לקחת כוס מים, ראיתי את אליאור ישב באי שיש לו באמצע המטבח התקדמתי לכיוונו והתיישבתי מולו, הוא הגיש לי כוס מים וליד זה כדור
״תודה״ אמרתי ושתיתי את הכדור 
״למה שתית כל כך הרבה?״ אליאור שאל אחרי חמש דקות של שקט
״סתם״ אמרתי, שתיתי בשביל לשכוח את אליאור שחזר לחיים שלי אחרי ארבע שנים אבל לא יכולתי להגיד לו את זה. 
״טוב״ אמר אליאור וקם ממקומו והתקדם לעבר החדר 
״את באה?״ אליאור שאל לפני שנכנס לחדר
״לישון, איתך?״ שאלתי
״כן, בואי״ אמר ״ אני לא יעשה כלום אם את לא רוצה״ אמר וקרץ, קמתי ממקומי והלכתי אחרו, נכנסתי וראיתי חדר יפה, מיטה גדולה, ארון גדול, חדר מושקע ויפה, רואים שלאליאור יש הרבה כסף. אליאור נשכב בצד אחד של המיטה ואני בצד השני.
״לילה טוב״ אמר אליאור
״לילה טוב״ אמרתי ועצמתי את עיניי.

חצי שעה שאני מתעפחת במיטה ולא מצליחה להירדם, הסתובבתי והסתכלתי על אליאור שכבר חצי שעה לא מפסיק להסתכל בטלפון שלו, הסתכלתי על כמה שהוא יפה וכמה שאני מודה לזה שהוא עזר לי, אליאור הניח את האיפון על השידה ונשכב על הצד כגבו מופנה עליי, הוא שכב ככה עשר דקות, כנראה שהוא נרדם, התיישבתי על המיטה והתקדמתי לעבר אליאור וננתי לו נשיקה קטנה על הלחי ולחשתי ״תודה״ וחזרתי למקומי נשכבתי על הגב ועצמתי את עניניי, אחרי דקה הרגשתי שמישהו מנשק את פני, פתחתי את עיניי וראיתי את אליאור מעליי ומנשק את פני חוץ מאת פי, אליאור לא מפסיק לנשק את פני ובמקום להעיף אותו אני רק מחייכת ומתענגת, אחרי כשתי דקות אליאור עדין לא נישק את פי אבל את כל פני הוא נישק, הרמתי את ידי והנחתי כל יד אל הלחי השניה של אליאור לקחתי את ראשו ונתתי נשיקות קטנות על שפתו, אליאור לא יכל יותר להיתפק ונישק אותי, הוא ליטף את הבטן שלי ולאט לאט העלה את החולצה הגדולה שנתן לי אליאור עבר לנשק את צווארי ופי הוציא גניחות קטנות ומלאות הנעה, הורדתי לאליאור את הבוקסר (הבגד היחידי שהייה על גופו) והוא הוריד לי את הבוקסר שנתן לי, וזה פשוט קרה אני ואליאור הילד שחלמתי עלו בילדותי ש-כ-ב-נ-ו-!-!-!


תגובות (3)

נשמע מעניין…תמשיכי<3

13/10/2014 20:40

אהבתי, אבל יש לי חולשה לשגיאות כתיב.. עצמי.. העברתי… לא בכוונה לפגוע.

סיפור יפה דרך אגב.

13/10/2014 21:18

ווואוו מהמם! תמשייכיי <3

13/10/2014 21:53
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך