לכל הסינגלס שביננו-ליום האהבה תדעו שהכל אפשרי
לכל הסינגלס כמוני…
הטלוויזיה דלוקה על סרט רומנטי וקיטשי.לידך עומדת חבילת גלידה אכולה למחצה.שמיכה משובצת מונחת על הרגליים ברישול,הדמויות מרצדות על המסך הגדול והשטוח.הספה כבר קיבלה את צורתך.
בסרט שני הגיבורים הגיעו לשיא.הנשיקה.את מסתכלת עליהם בהתחלה,מקנאה.אחר ידך מורמת,ברצון בלתי נשלט,מן רפלקס שכזה.האצבעות נוגעות בשפתיים הרכות.רק חולמות על שפתיים אחרות שינוחו עליהם.הלשון היבשה והדוממת רוצה קצת פעולה.הידיים רוצות לגעת בשיער של מישהוא אחר.והלב…הלב מתחנן לקצת אהבה.ריקנות ממלאה את גופך,אך בזכותה את קמה,אולי לא תיהי לבד ביום האהבה.
את מתלבשת בבגדים הכי יפים ומושכים שבארון.נועלת את הנעליים בעלי העקב הכי גבוה.
כשהדלת ננעלת מאחורייך,את מרגישה כבר קצת כוח שחוזר אלייך.האוטו משמיע טרטור מוכר.
הדרך למועדון נראית כעשויה מזהב.והכניסה לשם,נראית כאילו מוארת באור זרקורים שכוונו רק בשבילך.
כשאת נכנסת,את רואה המון זוגות ויחידים,האלכוהול זורם בשפע.לבך קצת נצבט למראה הזוגות.
אז את לוקחת איזשהי כוס שתייה.כשהנוזל החריף יורד בגרון,את מרגישה קצת משוחררת.פתאום,את מבחינה בבחור יושב ליד הבר.הוא יושב לבד.על פניו מתנוסס חיוך עצוב ובודד.את מתיישבת לידו והוא מסתכל עלייך,את מסתכלת עליו.והעיניים שלו,או העיניים שלו.הם ממטירות עלייך מבול של חום,חום מהפנט,חום ממיס,חום מדהים.הכימיה מורגשת.הניצוצות באוויר.חוט שקוף שתמיד היה בין שניכם
פתאום הופך לברור וגלוי.במשיכה אחת חדה ראשיכם מתקרבים.השפתייים שחלמו כל כך הרבה מקבלות סוף סוף את מבוקשם.הלשון בן רגע נעשית רטובה ומוכנה.היידים עולות לאט לאט,נוגעות בשיער הרך היפה שלו.הלב,הלב מוצף באהבה.גודלו נכפל כדי להכיל את כל כולה.הבגדים היפים שלבשת פתאום נראים לא מושכים.העקבים הגבוהים שלבשת פתאום נראים כל כך נמוכים.כלום כבר לא נראה חשוב.חוץ מדבר אחד.הוא.הוא כמו עצם אחת בתוך חלל גדול וריק רק בשבילכם.אתם ביחד זה כאילו גוף אחד.לא פרודים.
דמך תוסס שוצף קוצף בעורקייך.שערותייך זזות.את נושמת בקצב נשימותיו.מנסה קצת להרגיע את עצמך.אבל את לא יכולה,כי האהבה בין שניכם בעיצומה.היא מדהימה.לבה מתפרצת לעומתה כל כך חלשה וחסרת עוצמה.היא כמו רוח משתוללת,סופה וסערה.רעידת אדמה וגלים חזקים.הוא מרטיט את כל גופך,אברייך הם אבריו.אתם מתאימים.אתם כל כך מתאימים.כשהנשיקה נפסקת,אתם מסתכלים אחד על השני.לא מבינים מאיפה הכל הגיע.אבל דחף לא מוחשי אך מורגש שמתעורר אצל שניכם בשנית מחזיר אתכם אחד לשני.הפעם הנשיקה קלה ואיטית.כמו רוח מלטפת או חתול פרוותי.טיפות גשם קרירות או זרם מים חמימים,ליטוף מיד מוכרת,או שמיכה שעוטפת.הפכים מתאימים, זוהי האהבה.
תגובות (4)
אורי תתקשרי אליי דחוף עכשי
* עכשיו
אה והסיפור מהמם מאיפה את כל כך הרבה ???
שוחיר סורי שלא התקשרתי לא הייתי בבית 3 ימים…
לאב יו
זאת אורי*