"לונדון הנה אנחנו באות"- פרק 9
*מנקודת מבטה של רותם*
נכנסנו לסטיב מאדן, רצתי לאגף הבובות וראיתי אותה את הנעל המושלמת.
לקחתי את המידה שלי ומדדתי, בהתחלה התלבטתי אבל אחרי עשרים דקות דניאל ואלמוג הגיעו.
"וואוו היא מושלמת" הן אמרו "אתן בטוחות" שאלתי מהססת "כן ברור תקחי אותה" הן אמרו והחלטתי שאני לוקחת אותה לא משנה מה יקרה.
הלכנו לשלם וחזרנו למלון, היינו גמורות השעה הייתה 17:45 אירגנו את הדברים ונכנסנו להתקלח.
אחרי שכל אחת התקלחה החלטנו לנוח קצת, דניאל שמה שעון מעורר ל-18:30 ונרדמנו.
-אחרי 45 דקות-
קמנו מהשעון מעורר סידרנו את השיער ההגבהה שרדה יפה, התחלנו להתלבש. כשסיימנו להתלבש השעה הייתה רבע לשבע עדיין לא התאפרנו חיכינו לשחף שתעזור לנו.
ישבנו על המיטה וראינו טלויזיה, MTV כאילו דאא.
שרנו ורקדנו ואז שמענו דפיקה בדלת זו הייתה שחף. "הייי" פתחנו לה וחיבקנו אותה.
"ואו איזה יפות אתן כאילו לאן אתן הולכות." היא אמרה, "אווי שחכנו לספר לך שאנחנו נכנסות למאחורי הקלעים" אלמוג אמרה לה, פתאום ילדה נכנסה לחדר.
"בנות תכירו זאת דייזי."שחף אמרה
^סטופ^
דייזי בת 17 היא מאוד נמוכה, שיער שחור מתולתל לא הכי יפה בעולם, עיניים חומות קיצור לא ליפול.
היא גם לא התלבשה הכי משו שבעולם.
^חזרה לסיפור^
"דייזי היא בת של חבר של אבא שלי" שחף הסבירה.
"היי דייזי נעים להכיר אותך" אלמוג ודניאל אמרו אני רק חקרתי אותה.
כשאני חוקרת אנשים זה אומר שהם לא באים לי בטוב, ושהם לא באים לי בטוב זה אומר שהולך לקרות משו. השעה הייתה 19:00 שמנו נעליים ובסוף החלטנו לשים רק שחור וליפגלוס ויצאנו.
"שחף יש לנו כרטיס נוסף למאחורי הקלעים רוצה אותו?"שאלתי אותה.
"כן בטח למה לא? אבל מה עם דייזי?" שחף שאלה "לא באלי לצאת רעה אבל דייזי לא הכי יפה בעולם לא נעים שהיא תיכנס איתנו חיחחחחחחחחחח סתם צוחקת" דניאל אמרה והיסתכלנו עלייה מוזר. "נוו אמרתי שאני צוחקת יאללה" היא אמרה ואז התחלנו לצחוק.
הדרך הייתה משעממת למרות שקבוצה של בנים לא הפסיקה לרדוף אחרינו.
"שחף סליחה שאנחנו משגעות אותך אבל בגלל שאת היחידה עם תיק אז את יכולה לשמור לנו על הכרטיסים?" שאלנו אותה "כן ברור" היא ענתה ופתחה את התיק שמנו את הכרטיסים.
אחרי עשר דקות הגענו, עוד אי אפר היה להיכנס אז חיכינו בחוץ.
תגובות (1)
מושלם!!