"לונדון הנה אנחנו באות"- הקדמה
קוראים לי דניאל- בת 14, שיער שחור מתולתל (שונאת אותו), עיניים חום בהיר, דיי גבוהה לגילי ורזה..
יש לי 2 חברות ממש אבל ממש טובות אנחנו מכירות מהגן -אלמוג ורותם- אנחנו בכיתה ח' לומדות באותה כיתה.
אלמוג- שיער שחור/ חום (אני לא סגורה על זה ;-)) ארוך ועבה, בגובה שלי בערך ועיניים חום כהה כזה.
רותם- שיער חום כהה/בהיר (בין לבין כזה) חלק מקלות, עיניים חום דבש ורזונת (היא הכירה לנו את 1D)
אנחנו מישראל, דיירקשנריות בדם!
אני אוהבת את נייל, רותם את הארי ואלמוג את לואי. מאז שאנחנו קטנות חלמנו לטוס ביחד ללונדון.
בבפעם הראשונה ששמענו על one direction התאהבנווווו!
חקרנו עלייהם בכל אתר אינטרנט אפשרי.. ראינו שהם מאנגלייה וכ'כ שמחנו כי החלום שלנו זה להיות בלונדון, ועכשיו שגילינו שהלהקה הזאת מאנגלייה אנחנו מאוד רוצות להגשים את החלום הזה ;-)
תגובות (23)
חמוד תמשיכי :)
הפרק הראשון מחכה לאישור ;-)
כמאני ניילרית!!!! תביאי כיף אינטרנטי XD
*כייייף אינטרנטי* חחחחח איןן על נייל ♥
כמה הערות,
1 – אל תעשי אותיות כפולות/סמיילים כי זה לא צ'אט בפייסבוק ><
2 – אני חושבת שלא כדאי לך לעשות סיפור על סלבס כי זה פשוט לא תופס באתר הזה :O
בנוסף להערות של קורן:
לדעתי כדאי א': להאריך את הסיפור.
ב': אי אפשר לתאר ככה דמויות. תכניסי חלק מהתיאור תוך כדי הסיפור אחרת זה פשוט בלתי אפשרי לזכור את זה.
אי אפשר לרשום "אני אהבתי את נייל" או משהו כזה על ההתחלה. תשאירי משהו לפרקים.
תאריכי, תוסיפי יותר תיאורים של המקום. כרגע לא הייתה עלילה אז זה בסדר, זאת הקדמה, אבל בפרק כדאי להוסיף הרבה תיאורים של המקום ושל מה שהדמויות עושות. אל תשכחי שהקורא לא בראש שלך.
וברוכה הבאה לאתר.
תודה על ההערות אני מבטיחה להשתפר.. :)
אהה וקורן, חברה שלי איתי במשתמש אז היא תעלה את רוב הסיפור הזה אז אני חושבת שהיא תרשום את הסיפור הזה על וואן דיירקשן אבל לא כמו כל הסיפורים שהם ביחד וזה..
אהה חח אוקי XD
אבל אני פשוט אומרת ש..זה לא כזה תופס באתר (בלי לפגוע כע ? הארי אהבת חיי <33 וגם ג'סטיןןןןןןןן (כןכן ביבר) *~*)
למה על סלבס כל הזמן?? -.-״
יש אלפי נושאים לכתוב עליהם ודווקא סלבס?
זה לא מגזין רכילות או משהו בלי לפגוע…
תכלס הסיפור לא אמור להיות על סלבס אבל בגלל שהם מאנגליה וזה אז הוספנו את זה אבל אני אגיד לחברה שלי שלא תכתוב את כל הסיפור עליהם..
משכית אני מסכימה איתך ..
שהגעתי לפה (לפני בערך 7 חודשים) היה בקושי סיפור אחד על מפורסמים .
ועכשיו ? כל האתר מלא בדיירקשנות/פייסבוק גיירלס שכותבות על סלבס =.=
אה, מעולה :)
כי לאתר הזה שפכו מספיק מזבל הסלבס…
וקורן- לגמרייייי >.<
תפתחו בלוג ותכתבו שם את כל זיבולי הטיפש עשרה שלכם!!
לא כאן..
בואו נשמור על סביבת אינטרנט נקייה :)
וכתבתי את זה בכללי כן?
שוב
בלי לפגוע
חחח זה בסדר לא פגעת.. :) כל אחד והדעות שלו !!
יש! לא פגעתי! D:
אוי ווי
אני מחורפנת XD
ואם היית פוגעת? (לא שזה פגע אבל סתם כדי לדעת)
חחחחחחח משעמם לי אז אני שואלת :P
אז אממממ
סוריישן?? חחחח את חדשה כאן
אז יש לי מין שפה כזאת
שאני אומרת ״יישן״ בכל סוף מילה
נגיד: משכיתיישן, קורניישן
וכו׳
חחחחחח אני מוסיפה כמעט לכל מילה "וש" נגיד ביוש מה קורוש, וכל הטמטום הזה..
חחחחחחחחחחחחחחח כל אחת והסטייל שלה XD
אבל זה קולי בולי :)
חחחחחחחחחח כנוש.. :)
שננישן טוביישן לכולשינן אוהבייש בקושייין ♥♥♥
סייפור מושלם (:
אהה וגם לי קוראים דניאל אני בת 14 עם שיער שחור מתולתל ( גועל נפשש )
תני כייף אנטרנטי!! שתינו שונאות את השיער שלנו חח :)