האהבה תנצח הקדמה
הקדמה
לורן אליאב- בת 16 מראשון לציון לפני חודשיים עברנו מאשקלון כיתה י׳ שיער שחור עם תלתלים יפיים מגיע עד קו החזייה עיניים ירוקות ונמשים באף ובלחיים, שפתיים עבות אבל לא יותר מידי, רזה וגבוה אומרים שאני יפה בסדר אומרים הרבה דברים לא ככה,חצי מרוקאית חצי קווקזית אהבה? לא איזה לא רוצה וגם לא מרשים לי ולא בגלל מה שקרה קווקזים מה לעשות חח,אמא אבא אח גדול ואחות קטנה ברוך השם לא חסר כלום.
אושר אליאב-בן 18 מראשון לציון לפני חודשיים עברנו מאשקלון כיתה יב,שער שחור תספורת מארינס עיניים ירוקות גדולות חתיך זה לא מילה שותה מעשן אבל סטוציונר לא,מכבד כל אישה גם את אלה שלא מכבדות את עצמם,אהבה? יש חיים שלי מוריה פרץ (בת 17 כיתה יא שער בלונדיני חלק ועיניים חומות דבש כוסית אבל שלי),אבא אמא אחות קטנה ועוד אחת פיצית בת חודשיים ברוך השם לא חסר כלום שומר על לורן יותר מכל דבר אחר.
דור כהן-בן 17 מראשון לציון כיתה יא פנימית אולמות שיער חום תספורת מארינס עיניים חומות דבש נדירות,שותה מעשן מזיין וזורק,יש לי אחות קטנה בת 16 כיתה י׳ ובת דודה כפרה עלייה כמו אחותי השנייה שומר אליהם הכי טוב חסר שמישהו יגע בהם,חבר טוב?! ליאב כהן ואושרי פרץ, חוץ מזה הכל יש ברוך השם.
אור כהן-בת 16 עולה לכיתה י׳ מראשון לציון עוברת לפנימית אלומות שיער חום עיניים ירוקות דבש ונמשים על האף,לא רזה ולא שמנה,חבר? לא איזה עם אח כמו שלי חצי מרוקאית חצי קווקזית וככה גם אחי.
ליאב אזולאי-בן 17 וחצי מראשון לציון עולה לי׳א מפנימית אלומות שיער שטני ועיניים ירוקות כפרה עליי חתיך זה לא מילה גוף שרירי ושזוף עם גומה בצד שמאל,מכבד בנות אבל אלה שלא מכבדות את עצמן מי אני שיכבד?! אהבה ?? איזה זיין אחרי שחברה שלי בגדה בי לא מאמין באהבה,מאז אני שותה מעשן ומזיין,ברוך השם יש הכל אמא אבא אחות קטנה ואח גדול.
ליאל אזולאי-בת 16 עולה לי׳ מראשון לציון לומדת בפנימית אלומות כבר שנה,שיער שחור עד המותן עיניים ירוקות רזה ובגובה ממוצע,חברה הכי טובה אור הכי כפרה עלייה,אהבה היה וניגמר למה ?? בגלל אח שלי הדפוק.
אושרי פרץ בן 17 וחצי מראשון לציון עולה לי׳א בפנימית אלומות,שיער חום בהיר עיניים חומות עגיל באוזן גבוה שחום ושרירי,אחים שלי ליאב אזולאי ודור כהן
כמו כל אחד שותה מעשן וזורק,אהבה? וואלה אין מחכה לאחת שלי.
תגובות (2)
כתיבה סבירה לסיפורי ערסים. כל התיאורים האלה נמצאים בכל סיפור ערסים.
תשני קצת, שימי סימני פיסוק, תגווני קצת.
העלילה די צפויה, אבל יהיה מגניב אם תשני קצת ושלורן ודור לא יהיו ביחד.
מקווה שלא נפגעת, אוהבת מלא מלא, אני יעקוב ^_^
חחחח אל תדאגי דור ולורן לא יהיו ביחד