Angel of love
במי היא תבחר?
שון...או יוסי?
ותגיבוו ♥

להיות נאהבת פרק 28 ♥

Angel of love 18/08/2013 932 צפיות 4 תגובות
במי היא תבחר?
שון...או יוסי?
ותגיבוו ♥

מהפרק הקודם :
"אז…אתה אח של גייק, " "כן" הוא אמר מופתע מהכל, "המ…טוב נסביר לך מה קרה…וגם אתה חייב הסברים…
למשטרה…בשביל שאח שלך יינצל"

לפרק:
מנקודת המבט של לירון :
דיברנו עם אח של גייק ששמו רז, הוא סיפר לנו שהוא הסתבך בכל העסק הזה ואיימו על אחיו גייק בחייו וזה, מפה…העבודה של המשטרה,
נכנסנו לפנמייה מוטשים…
"טוב שנזכרתם לחזור," שמענו קול מעצבן, הסתובבתי זאת הייתה אשלי ,"ומי זה הוא חדש בפנמייה? "שאלה ובחנה את רז, "זה אח שלך" אמרתי והיא הסתכלה עליי בשוק, "מה?!"
"מה ישלה היא לא מזהה את אח שלה? "לחשתי לשון, "זה רז…הוא ..אחיך.."מילמל שון, "אתם עובדים עליי?! האח היחיד שלי זה גייק!"
"היא לא אחותי," אמר רז, "על מה אתם מדברים?!"
"היא לא אחותי כי אני אח רק של גייק ! היא מאמא אחרת, האמא החורגת של גייק זאת של עכשיו "
"כן…אתם גם לא הכי דומים…היא בלונדינית אתה עם שיער שחור בכלל,"
"לא ראיתי אותך….אף פעם.." היא אמרה בוהה בו, "ראיתי אותך ממש פעם את לא זוכרת..אני כן,"
"טוב איזה מפגש אחים מרגש יש לנו פה, אבל חייב לישון לפני שמוטי בא לפה והכל נהרס,"
אמר יוסי,
"טוב אין לי כוח אליכם," אמרה אשלי והלכה משם, "מחר ישלך יום ארוך….עכשיו כדאי שתישן תתקלח…" אמרתי לרז, "תהיה אצלי בחדר גם ככה אני לבד בינתיים…בגלל גייק," אמר שון,
~~
הגיע הבוקר, אני שון ורז הלכנו לבית חולים מוקדם בבוקר, גייק היה ער, נכנסנו קודם כל אני ושון, ודיברנו איתו, הסברנו לו על אתמול הוא היה בשוק, ואז…רז נכנס, "יאיו" גייק צעק מופתע, "אחיי!!" רז צעק וחיבק אותו, אני ושון עמדנו בצד מחוייכים, "אמרתי לכם כבר שאני אוהב אותכם?!" שאל גייק אותנו וכולנו צחקנו…..

עבר שבועיים…מחר הנשף, ליסה בסדר גמור עכשיו סוף סוף ,הכול הסתדר עם החקירה והכל, עצרו את העבריניים והסוחרים האלה, ורז הצטרף לפנמייה שלנו , הוא לומד להסתדר עם אשלי,
"מחר הנשף…" אמרה ליסה שהסתכלה במראה וחיזקה את האודם שלה, "מחר הנשף," חייכתי אלייה בחזרה, "כבר סלחת לגייק?"
"לא יודעת…הוא שיקר לי," היא אמרה בעצב, "הוא אוהב אותך,"
"ועוד מאה ביחד.."
"די אל תגידי ככה.." "אני יודעת שזה ככה…"
"את תיראי שלא…" אמרתי לה ויצאתי מהחדר, "חכי ליי!!" צעקה ורצה אחריי , "איך הבושם?" שאלה ואני צחקתי, "את מריחה נהדר"
"אז מה …אם מי את הולכת לנשף…"
"תאמת…אין לי ממש עם מי," אמרתי ובדיוק קיבלתי הודעה באייפון מזואי שקראה לנו לבוא לחדר אוכל במהרה יש עוגות טעימות…
"אין עם מי?!"
"כן הממ אפחד לא הציע לי," "מי את רוצה שיציע לך?" "הייתי שמחה…ש…שון…המ לא יודעת, " אמרתי ובדיוק נאור בא מולנו , "דיברתן עליי? "
"תאמת..שלא," אמרתי מתעלמת," למה את רעה?" לחשה לי ליסה, "תדברי איתוו!!" הוסיפה והתקדמה יותר מהר, "יש לי שיחה חשובה," אמרה ורצה משם, נו באמת..><
"ישלך עם מי ללכת לנשף?" הוא שאל, שהולך אחריי, "מה אכפת לך?"
"סתם שאלה…למה את ככה,"
"לך יש?"
"מה אכפת לך?" הוא שאל וצחק, "סתם…שאלה" חיקתי אותו, "אני יענה לך..כי אני לא ילד קטן כמוך…כן ישלי…כמה אפילו,"
"ברור…לא חשבתי אחרת, " "תעזרי לי לבחור?" הוא הסתכל עליי וחייך, "לא!" צעקתי והלכתי במהרה לכיוון חדר האוכל, ושמעתי אותו צוחק מאחוריי, מעצבן! שונאת אותו!! אבל למה הוא בראש שלי כל הזמן…
"הי לירון! חיפשתי אותך," זה היה שון, "או…הי.." חייכתי, "המ אז על מה רציתי לדבר איתך…"
"מה?"
"ישלך מישהו לנשף?" שאל, וכולי התחרפנתי, "מה לי..לאא!!" אמרתי ,"כי חשבתי אולי…את יודעת.." התחיל להגיד, וקיבלתי הודעה באמצע, "זה בטח זואי.." צחקתי ופתחתי אותה,
"יוסיווש "
' תגידי…באלך לבוא איתי לנשף?'
היה רשוןם… הייתי בשוק…לא אין מצב…זה אמיתי!? יוסי הציע לי לצאת לנשף!? ממתי הוא…לא, הסתכלתי על שון, "הכול טוב?"
"כן"
"אז…תירצי לבוא איתי לנשף?" שאל ובלעתי את הרוק בוהה בו…ואז בהודעה.


תגובות (4)

מושלםם

18/08/2013 14:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח סורי זה מצחיק ותמשיכי

18/08/2013 14:56

תתתתתתתמשיכיייייייייייייייייייי

18/08/2013 15:16
LOL LOL

בנאורררר!!!!
חחחח תמשיכייי!!!

19/08/2013 03:05
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך