rinini
מקווה שאהבתם....אשמח לקבל ביקורת בונה ונקודות לשיפור ושימור.... שלכם באהבה גדולה,ריניני

להיות מי שאני- הקדמה

rinini 17/06/2014 698 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם....אשמח לקבל ביקורת בונה ונקודות לשיפור ושימור.... שלכם באהבה גדולה,ריניני

חלמתי חלום,היה בו משהו מוזר אך אם זאת אמתי ומופלא.בחלומי עמדתי יחפה בחוף ים שומם מאדם,עד לכאן הכל בסדר,מה כבר יכול להיות מוזר או משונה בנערה שעומדת יחפה בחוף ים?
הדבר המוזר בחלומי הוא שחייכתי,זה לא שאני לא מחייכת בדרך כלל.כי אני כן,כל בוקר שאני קמה אני מדביקה על פני חיוך מזוייף,הקטע הוא שהחיוך הזה לא היה מזוייף.הוא היה אמיתי ונמתח על פניי מאוזן לאוזן,הוא הפך אותי ליפה יותר וחיה יותר משהייתי אי פעם,אהבתי את זה.מאוד.
מעניין איך זה היה לו תמיד הייתי מחייכת חיוך אמיתי,איך זה היה מרגיש אם באמת הייתי שמחה,אם לא הייתי מפחדת להיות מי שאני בלי כל המסכות האלו שעל פני,איך זה להיות מי שאתה באמת בלי לפחד שמישהו יגיד על זה משהו.שמישהו יגיב בצורה מעליבה ויגרום לך להצטערת על מי שאתה.

כל זה כבר לא מטריד אותי כי מחר מתחילה שנת הלימודים החדשה והאחרונה שלי בתיכון ,והמטרה שהצבתי לעצמי לשנה החדשה היא להיות מי שאני.לחייך רק כשאני באמת מאושרת ולצחוק רק שבאמת טוב לי,לא לפחד לבכות כשרע והכי חשוב להיות אמיתית עם עצמי.


תגובות (5)

אהבתי ומאוד התחברתי לקטע האחרון… בהצלחה בסיפור, אני בטוחה שיהיה מדהים… מחכה לפרק הראשון!
נתי♥

17/06/2014 23:24

    תודה רבהההה נתי <3<3
    שמחה שאהבת…כבר עובדת על פרק ראשון…

    17/06/2014 23:28

לא רע, היו לך שגיאות פיסוק לא טראגיות במיוחד.
בהצלחה~~~

17/06/2014 23:34

    תודה רבה לך…..מבטיחה לנסות להשתפר ;-)

    17/06/2014 23:50

    אחרי פסיק יש רווח. כלומר "יוקי מותשת אחרי יום מלא פעילות, אנה עזרו לה"

    18/06/2014 00:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך