shaked_211
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=97675721 זה מה שמעיין לבשה.
מה קורה??? שלוש תגובות וממשיכה!
3>

להיות מאוהבת זה דבר רע? פרק 36

shaked_211 20/10/2013 1307 צפיות אין תגובות
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=97675721 זה מה שמעיין לבשה.
מה קורה??? שלוש תגובות וממשיכה!
3>

**נק' מבט ערן**
"איפה האחים שלי?" שאלתי אותו כשהוא עדיין מכוון עליי אקדח.
"אתה רוצה לראות אותם?"הוא ששאל והרים גבה. "כן!" אמרתי לו והוא אמר: "תביאו אותם!"
'מה אתה עושה ימפגר?!' דור אמר, בזמן שתומר מתחיל להיאבק בההוא שהחזיק אותו.
"תרגיעו שניכם! אח שלכם ביקש שנביא אותכם לפה!" הוא צעק עליהם והאחרים הושיבו אותם לידי. כשכולנו קשורים בחבל עבה, אבל למזלי אני ודור יודעים לפתוח קשרים כאלה. חבל שלא לימדנו את תומר…
"תגידו מה הם עושים פה?" דור שאל בעברית (כדי שהם לא יבינו).
"לא יודע ואיך לעזאזל הם נכנסו לפה?!" צעקתי. והתחלתי לפתוח את הקשר, אחרי שבחנתי אותו מכל הכיוונים
"shut up!" הוצא צעק עלינו.
"מה אתה רוצה?!" תומר אמר לו כמעט בצעקה ונתתי לו מרפק בבטן.
"תקשיב לאח שלך, הוא לפחות מבין מה המצב שלכם כרגע".
לפתע נשמע דפיקה יחסית חזקה בדלת.
" מי זה?" שאלתי אותם בעברית.
"לא יודע מי זה יכול להיות.." דור ענה. "אל תזוזו!" הוא צעק והשאיר מישהו לשמור עלינו.
שמעתי אותו יורד למטה והוא פתח את הדלת כששני אנשים אחרים יורדים אחריו, הוא שאל מי זה, ואמרו מתרימים… ממתי באים לפה מתרימים?!
הורידו אותי למטה, וראיתי את מעיין מחופשת ומאופרת ממש טוב גיחכתי מעט למראה שלה.
"משהו מצחיק?" היא שאלה מבטא בריטי.
"לא לא, כלום" אמרתי לה, "אז למה הורדתם אותי?" פניתי לאיש שדיבר איתי בהתחלה.
"רצינו לשאול אם אתה מכיר אותה?"
"לא, מאיפה לי להכיר מתרימים חחח הצחקתם אותי חחח" אמרתי את הסוף בצחוק מזוייף.
**נק' מבט מעיין**
אני גיא אוראל ועומר תכננו תכנית בינתיים- אני אכנס לבית בתור 'מתרימה'- נראיתי איזה חננה כזאת עם קוקיות, משקפיים מזוייפים עגולים גדולים, חצאית עד מעל הברך עם שלייקעס וחולצה מכופתרת וכשאני אכנס אז בינתיים הם יכנסו דרך החלון של החדר של ערן, כי ציפינו שהם יהיו שם.
בינתיים משכתי את הזמן כשאני מתחילה לשאול כל מיני שאלות לא קשורות כמו 'למה הוא קשור?'/ 'כמה עלה הבית הזה?'/ 'זה יהיה מנומס אם אני אדפוק גם אצל הבתים האחרים?' וכל מיני דברים בסגנון…
אחרי עשר דקות שמעתי יריות וראיתי את האנשים שהיו שם נופשים על הרצפה ומדממים.
"אוקיי, זה היה מאוד קרוב…" אמרתי אחרי שאירגנו את כל הבית שוב.
"כן…" כולם אמרו בהסכמה עם מבט 'ממש נכון' כזה.
"טוב אני מורעב, מה דעתכם שנזמים פיצה?" אוראל אמר.
"מי מזמין?" דור שאל.
"מי שיגרום לשליח להגיע יותר מהר.." עומר אמר וכולם הסתכלו עליי.
"מה?!" אמרתי. "את בחורה, רק מה שאת צריכה לעשות זה לדבר בקול טיפה מפתה ואז השליח מגיע תוך חמש דקות" גיא אמר.
"טוב נודניקים שמנים שלי, אני קוראת גם לשירז ואביה, וכמה פיצות להביא?" שאלתי,
וכולם אמרו פה אחד:" עשר" וצחקנו אחר כך ואמרתי:" אתם פשוט… אתם!" אמרתי להם וצחקנו.
התקשרתי להזמין ובאמת כמו שעומר אמר, הם הגיעו תוך חמש דקות.
חזרתי עם הפיצות לסלון וראיתי את כל החברים שלנו; אבל פשוט כולם! נדחסים בסלון או על הרצפה מסביב לשולחן.
"מה דעתכם שנצא החוצה ופשוט נעשה מסיבה?" שאלתי וכולם התלהבו והתחילו לשרוק.
(כולל אחים שלי -,-) כולם יצאו החוצה להתארגן, וגם אני עליתי להתארגן בחדר.
לבשתי את זה (ברציתי להוסיף) התאפרתי קצת, עשיתי טיפה בייביליס וירדתי למטה.
יצאתי החוצה וראיתי כמעט את כולם, וישר רצתי לחבק את שירז ואביה.
אני:"מה קורה אחוצ'ות?"
אביה:"חחח בסדר מה קורה איתך?"
אני: "בסדר! שירזוש יש חדש עם עומר?"
שירז:"אני מספרת רק אם תבטיחו לא להרוג אותי…"
אני ואביה:"מבטיחות!"
שירז:"אוקיי, אז אנחנו די זוג…" אני ואביה צרחנו ושירז ישר השתיקה אותנו.
שירז:"סתמו! עדיין לא סיפרנו לכולם!"
אני:"חחח אז כדאי שתמהרי, כי הבנות בוגאס לא הכי נחמדות" אמרתי לה והיא צחקה.
שירז:"אל תדאגי כשצריך להראות את זה, אני מראה ובגדול!" היא אמרה וצחקנו.
אכלנו את הפיצות -אחרי שהזמנו עוד- ועשינו מסיבה עם מוזיקה והכל.
אין על הספונטניות שלי!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך