shaked_211
http://www.polyvore.com/untitled_82/set?id=95886327 זה מה שמעיינן לבשה.
היי, הפרק הקודם היה אמור להיות ארוך יותר, אבל חלק ממנו נמחק לי! DX
מקווה שאהבתן, שקד 3>

להיות מאוהבת זה דבר רע? פרק 24

shaked_211 19/10/2013 1406 צפיות 3 תגובות
http://www.polyvore.com/untitled_82/set?id=95886327 זה מה שמעיינן לבשה.
היי, הפרק הקודם היה אמור להיות ארוך יותר, אבל חלק ממנו נמחק לי! DX
מקווה שאהבתן, שקד 3>

התעוררתי בשעה עשר, לא ראיתי את אוראל ליידי, אבל היה שם פתק אדום בצורת לב.
'היי יפה שלי, מקווה שנהנת אתמול, היום אנחנו נצא למקום הזה שאמרתי לך, יש לך בגדים מוכנים בארון'
הלכתי ישר לארון להסתכל מה יש שם, היה שם שקית שחורה עם זה (ברציתי להוסיף)
פשש… הוא חשב על הכל, התקלחתי ועשיתי אירגוני בוקר, לבשתי חולצת טי שירט עם מכנס ברמודה כחול.
ירדתי לשתות שוקו ואמרתי בוקר טוב לכולם.
אחר כך הלכתי לבריכה שבכניסה עם אחים שלי, עוד כמה אנשים הצטרפו אלינו אחר כך.
חזרנו בשעה שלוש הביתה, אכלנו צהריים, והתחלתי להתארגן לערב.
לבשתי את מה שאוראל נתן לי ללבוש ,התאפרתי קצת וירדתי.
ראיתי את כולם לובשים בסדר גודל של הבגדים שלי.
"היי" אמרתי לכולם שהיו כבר בדלת.
"איזו יפה אחותי" ערן אמר וחיבק אותי, יצאנו וראיתי גם את אביה ושירז שם ואופיר, וכמובן אוראלי! שני וערן נפרדו.
נכנסנו ללימוזינה, נתתי לאוראל נששיקה ואחרי 20 דקות הגענו לקזינו ענקי!
"וואו מה זה?" שאלתי.
"זה הקזינו של חבר שלי" אבא אמר, "בגלל שעזרתי לבנות אותו, אני גם מקבל אחוזים"
"זה מה שלא סיפרת לי" אמרתי לאוראל והוא צחק.
"ובגלל זה לא נתתי לך לבוא עם קצר!" הוא אמר, וצחקנו.
נכנסנו לקזינו, הוא היה ענקי. הבנים הלכו לשחק קצת פוקר או במכונות כאלה.
ובינתיים אני נשארתי עם שירז ואביה, הלכנו לבר לבקש משהו לשתות, אבל משהו חזק..
"ומה היפות רוצות?" הוא שאל וחייכנו "שלושה דרינקים, הכי חזקים שיש לך!" אמרתי והוא חייך.
אחרי שתי דקות הוא הגיש לנו שלוש כוסות פיציות עם נוזל צהוב, היה לזה ריח של תפוחים.
"אממ… מזה?" אמרתי אחרי שטעמתי "זה לא מיץ תפוחים?" שאלתי.
"כן… טוב תראי אסור לי להגיש לכן דרינקים.." הוא אמר והתעצבנתי והלכתי לאוראל ששיחק סנוקר, היתה לו כוס ביד.
"אוראלי, תביא את הכוס אני רואה שסיימת" אמרתי כי עדיין נשאר עוד קצת נוזל בכוס.
"אחלה ניסיון, אם לא היה לך את הקטע ההוא מהבריכה, הייתי נותן לך" הוא אמר.
"אוף איתכם!" אמרתי בעצבים והלכתי משם; לא ידעתי לאן, אבל רציתי לרצוח מישהו!
"הי את!" מישהו בערך בן 23 בא אליי. אוהוווו אין לי עצבים אליו!
"מה?." שאלתי בחוסר סבלנות ובקשיחות.
"אוואה מישהי פה עצבנית" הוא אמר והיידים שלי כבר היו מקומצות לאגרופים.
"אוקיי אוקיי, לפני שאת מרביצה לי, דור קורא לך" גיחכתי לי והלכתי משם לכיוון דור.
"רצית משהו דורי?" שאלתי מנסה להיות רגועה.
"כן, אני יודע שאת אלופה בקלפים אז בואי איתי דקה…" הוא אמר ומשך אותי לאיזה דוכן עם כמה אנשים ומחלק כזה…
התחלתי לשחק, והרווחתי סכום בסך 4000$!!!
"אעאעע או מיי גאד!" צעקתי ואני ודור הלכנו להמיר את כל האסימונים לכסף.
"מעיין למה צעקת?" תומר שאל.
"תראה!!!" אמרתי לו והצבעתי על הבחור בדלפק.
"וואו את לא נורמלית! חחח אני אוהב אותך!" הוא אמר וחיבק אותי.
"אם תהיה נחמד אני אתן לך קצת" אמרתי והוא צחק והלך.
אחרי חמש שניות אוראל בא. "מה?" שאלתי ביובש.
"תרגעי באתי לבקש סליחה!"
"אל תגיד לי להרגע!" והנה, העצבים עוד פעם עולים לי בגוף.
"טוב מעיין אני מצטער אני לא יכול לא לדבר איתך" הוא אמר יחסית ברוגע.
"טוב" אמרתי בזילזול והסתובבתי לבחור בדלפק. כעבור שנייה מישהו סיבב אותי, וכמוהן זה היה אוראל, הוא נישק אותי צרפתית גדולה ובסוף חייך וגם אני.
"אז את סולחת?" הוא שאל. "כן" אמרתי ונישקתי אותו שוב.
עברו להן כמה שעות ואני ואוראל עלינו לישון בחדר בקזינו.


תגובות (3)

ממש אהבתי:)
אולי תעשי פרק בלי ריבים?!?!?! זה כבר כמעט כול פרק ריבבבב הם כול כך חמודים שהם לא רבים

19/10/2013 11:31

תמשיכי איזה חמוד אוראל :)

20/10/2013 03:21

חחח תודה :) ועשיתי קצת ריבים כי זה יותר מעניין… אם זה רק שולם כזה כל הזמן זה משעמם… ואל תדאגי בהמשך הם לא רבים כ"כ הרבה…

20/10/2013 07:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך