shaked_211
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=93124243 היא לבשה תא זה לקניון.
http://www.polyvore.com/love/set?id=79418743 תראו, אני יודעת שקר, אבל לא מצאתי שמלה יפה וחורפית... אז נסתפק בזה :)
השקעתי מלא, מקווה שאהבתן 3>

להיות מאוהבת זה דבר רע? פרק 22 (פרק יומולדת :)

shaked_211 19/10/2013 1467 צפיות אין תגובות
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=93124243 היא לבשה תא זה לקניון.
http://www.polyvore.com/love/set?id=79418743 תראו, אני יודעת שקר, אבל לא מצאתי שמלה יפה וחורפית... אז נסתפק בזה :)
השקעתי מלא, מקווה שאהבתן 3>

**נק' מבט מעיין**
כשהייתי בפייסבוק נזכרתי שמחר יש לי יומולדת, מעניין מה הם מתכננים, חשבתי, נחכה למחר ונראה.
ושקעתי בשינה מלאת מחשבות.
קמתי בבוקר בבהלה מהצעקות של האחים שלי. הם צעקו: "מזל טוב!!!" והתחילו לשיר היום יום הולדת.
צחקתי וחיבקתי אותם, התארגנתי ולבשתי את זה (ברציתי להוסיף) עשיתי מחליק ובייביליס בקצוות.
ירדתי למטה ואמא ואבא חיבקו אותי, אחרי ששתיתי את השוקו קיבלתי הודעה:
'תפגשי אותי בשער! זה דחוף!!!' ההודעה היתה משירז. יצאתי מהר לשער ולא ראיתי שם אף אחד.
חיכיתי איזה דקה בחוץ וראיתי לימוזינה מתקדמת לכיווני. זה בשבילי? חשבתי, ובסוף היא נעצרה לידי.
הנהג פתח לי את הדלת וראיתי שם את שירז, אביה, אוראל ואחים שלי בפנים. חיבקתי את שירז, אביה ולאוראל נתתי נשיקה.
"לאן אנחנו יוצאים?" שאלתי. ואף אחד לא ענה, הם רק חייכו אחד לשני.
"טוב, הבנתי את המסר" אמרתי וצחקנו. אחרי שעה של נסיעה הגענו לקניון עצום!
"וואו" אמרתי כשהגענו, וכולם הסתכלו על המבנה.
"טוב למה אנחנו מחכים?!" אביה שאלה ונכנסנו לקניון, הסתובבנו משהו כמ שלוש שעות,
אכלנו וכל אחת מאיתנו יצאה עם עשר שקיות! אפילו הבנים יצאו עם שקית אחת… (כל אחד כן?)
חזרנו בלימוזינה הביתה, ואיך שנכנסתי ראיתי את כולם מחכים לי ליד הבריכה עם שולחן מלא בכיבוד,
היו שם הרבה אנשים, אפילו כאלה שאני לא מכירה…
חגגנו ואז שירז אמרה לי: "מהממת שלי, תתארגני ליציאה, ותגיעי לשאר בשעה שמונה, תהיה יפה"
אמרה וצחקנו "למה מה מחכה לי?" שאלתי, והיא חייכה והלכה.
התארגנתי ולבשתי את זה (ברציתי להוסיף) התאפרתי וחידשתי את הבייביליס.
יצאתי לשער וראיתי עוד לימוזינה מחכה שם, נכנסתי פנימה ואוראל היה שם!
"מי זו המהממת הזאת?" הוא אמר ונישקתי אותו, הגענו לאיזו מסעדה ואמרתי לו: "יש לך איזה קטע עם מסעדות?" שאלתי וצחקנו. נכנסנו לשם והזמנו אוכל, דיברנו ובסוף אוראל אמר לי: "בואי חזרה ללימוזינה"
"אוקיי" אמרתי ויצאנו. באמצע הדרך אמרתי: "הוא לא פיספס את הפניה פה?"
"לא…" הוא אמר.
"אוראל, לאן הולכים?" הוא חייך ולא ענה. התקרבתי אליו ואמרתי בקול מפתה: "אוראלי אם תספר לי אני מבטיחה לך שאני יעשה לך הכי כיף ביומולדת"
"זה לא יעזור לך…." הוא אמר והוסיף:" ואני לא חייב שזה יהיה רק ביומולדת, אני יכול מתי שבא לי" הוא אמר ונתתי לו מכה בבטן. "באמת נראה לך?!" אמרתי והוא חייך והסתכל עליי.
"תפסיק להסתכל עליי!" אמרתי ונהיתי אדומה.
"כפרה עלייך, את מסמיקה!" הוא אמר, חיבק אותי וצחקנו. אחרי חמש דקות הגענו לבניין גבוה, לא כמו בניו יורק, אבל גבוהף משהו כמו 10 קומות…
נכנסנו למעלית ועלינו לקומה האחרונה ונכנסנו לדירה שם.
הדירה היתה מהממת!
"תן לי לנחש, אנחנו ישנים פה היום!" אמרתי והוא צחק ונעל את הדירה.
הוא עשה לי סיור בדירה ונכנסנו לחדר שינה.
המיטה הייתה עם מצעים לבנים והיה רשום עליה עם עליי ורדים: 'אני אוהב אותך' ולב.
"אווו" אמרתי.והוא נישק אותי והפיל אותנו על המיטה, המשכנו להתנשק והגענו למצב שאנחנו רק עם תחתונים ואני עם חזייה.
המשכנו ואוראל המשיך ללטף לי את הגב כשאני מעליו, עד שהוא הגיע לסוגר של החזיה.
פתאום חשבתי שאנחנו חודשיים ביחד, אז מותר לי…
הוא הסתכל עליי, והנהנתי לו ובשנייה החזייה נפשטה ממני. ומשם הכל התגלגל.
קמתי בבוקר ואוראל עדיין ישן לידי, מזל! לבשתי את החזיה והתחתונים שלי ונכנסתי לצחצח שיניים.
אוראל התעורר וחיבק אותי מאחורה כששטפתי פנים.
ואמרתי לו: "בוקר טוב אהובי". ונישקתי אותו בפה נשיקה קצרה.
התלבשתי וגם הוא והלכנו לאכול ארוחת בוקר בבית קפה שהיה בקניון הקרוב.
חזרנו הביתה וישר שירז ואביה התקיפו אותי בשאלות.
הגעתי לחדר שלי בסופו של דבר אחרי שגם אחים שלי שאלו אותי שאלות אבל לא סיפרתי להם על מה שהיה בלילה…
הייתי במחשב, ולפני שהלכתי לישון צפיתי עם אחים שלי בסרט בחדר שלי, ואחרי הסרט נרדמתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך