לב של אביר 8
ערב אחד..הם שוב נפגשו.הוא לקח אותה אל המקום היפה ביותר ביער..
על שפתו של נחל..
השיחה הקולחת ביניהם התגלגלה למקומות,מכאיבים..שכן..הוא כבר לא יכול היה לעמוד לידה ולא לגעת בה.אך נהג באיפוק.רק עוד קצת..כשכאב הלב בתוכו גואה.היא סיפרה לו..את סיפורה העצוב..
"לא אהבתי עוד איש מלבדו,בכיתי במשך ימים ולילות,במשך שלוש שנים.."אמרה..כשדמעות מציפות את עיניו..הוא חש שהוא נקרע לגזרים.זה פצע והכאיב לו.רגשות אשמה איומים החלו מציפים אותו…הדמעות התגברו.סורין,ניסה להיות מאופק אך,ללא הצלחה.הוא..פשוט,נשבר.זה כל כך,כל כך כאב לו.כאבה לו העובדה,שהיא פגועה,בגללו.היא אהב אותו והוא,נטש אותה,בלית ברירה.רגשות האשמה וייסורי המצפון חלחלו בו עמוק.הפצע בליבו,החל שוב לדמם,בחוזקה.זהו,הוא כבר הרגיש,שהוא כבר לא יכול יותר.
כשהיא בוכה.בכי מר.בעודה מספרת לו על כך.זה כל כך הכאיב לו.
"חבק אותי…"אמרה,כשהוא אוחז בה קרוב כל כך אל גופו,מביט בה בלב שבור.
"אריאנה…"אמר אוחז בה..כה קרוב אלייה..מביט בעייניה..מוסיף לאחוז בה קרוב אל גופו.חיבוקו היה כה עז.חש,מין מחנק בגרונו..
"סורין?"התפלאה,מביטה בו..בעיניים המומות.,כשהוא מביט בה בעיניים מזוגגות.
"….אני אוהב אותך.." הוא נשבר לבסוף,אמר בקול רועד,כשדמעות זולגות מעיניו.
"סורין.."שוב אמרה ,"למה עזבת אותי?"
" אני כל כך מיצטער…לא הייתה לי ברירה..עשיתי את זה כדי להציל אותך,מתוקה שלי.."הוא מחה את דמעותיה,כשהיא מוחה את דמעותיו..והוא נושק על שפתייה,כפי שחלם לעשות,במשך שלוש שנים עשוקות,אבודות.
"העיקר שאנחנו ביחד עכשיו…"היא אמרה כשהם,מתחבקים..כה מאוהבים.
"כבר לא יכולתי יותר לסבול את הריחוק ממך..אהובתי."הוא אמר.."כאב לי הלב,מרוב געגועים,הרגשתי,.."
"שאתה לא יכול לנשום?."אמרה משלימה את המשפט שלו..היא חשה בדיוק כמוהו.
עלייה לבטל את אירוסייה לתומס..
"את בטוחה שזה מה שאת רוצה?"שאל תומס,פגוע.גם הוא,אהב אותה..
"האמן לי.".,אמרה,"ייטב לשנינו אם נפרד."
"מדוע,את עושה זאת?"הוא שאל.
"אייני,אוהבת אותך."הסבירה לו..
שכן,הקינאה,העבירה אותו על דעתו..הוא כל כך שנא את סורין..עד כדיי כך שרצה להורגו.
וייתרה מיכך,הוא רצה שימות בייסורים.כן,אכזריותו,הייתה בלתי נתפסת.שכן,זה חייב להיות טקס הוצאה להורג.נורא,מכל טקס אחר שנראה איי פעם.זו הולכת להיות הנקמה שלו.
כשבנתיים,לאחר שהתאחדו זוג האוהבים..לאחר שלוש שנים של כאב וצער..הם תכננו להם יום של כייף..
תגובות (1)
תמשכי ! סיפור מדהים אני מתה לדעת מה יקרה בהמשך :)