לב-פרק 7
קייל הביט באשלי בעוד שניהם אוחזים ידיים.
משהו החל קורה.
ליבו של קייל החל פועם בקצב לא סדיר.
"מה קורה לו?"קראה אשלי,כשכל חברי צוות החירום נכנסים לחדר.
"דום לב!"נשמעה קריאה.
כאשר קייל מוצא עצמו שוב בשדה הקרב,בתוך קו הירי.
הוא חווה שוב ושוב את הצלת הילדה הקטנה כאשר 5 דקות לאחר מיכן נשמע מטח יריות שפוגע והורג את האם והילדה כשזעקות איומות נשמעות ברקע.
דם.דם רב זרם על הקרקע.זו הייתה תמונה מזעזעת.
"לא!!!!"קרא קייל,פצוע יכול לזוז כשדמעות על איימה זולגות מעיניו.
הוא לא יכול היה להאמין אייך בני אדם יכולים להיות כל כך אכזריים זה לזה ולהרוג כך אם וילדה.
זה פשוט,לא אנושי.
הרגע הנורא הזה נחרט לו עמוק בזיכרון. בתודעה.שכן, גם אם הוא ימות קייל יועלה בדרגה לרב סרן,וגם יקבל ציון לשבח על הפגנת האומץ והנחישות שלו בשדה הקרב,תחת אש.כאשר נפצע,הוא היה נחוש בדעתו להמשיך להלחם ולא נתן לאיש להתקרב אליו.עד הרגע,בו צנח והתמוטט.
כאשר,באותו רגע קריטי,הוא שומע את קול הנשימות שלו ואת פעימות הלב,כשנשימותיו הופכות כבדות.
וכאבי תופת אוחזים בכל גופו הפצוע,בעוד החובש קורע את החולצה ספוגת הדם שלו ומטפל בפצעיו.
"דם בריאות.."אמר אחד החובשים,"שני כדורים,בלב.תן לו חמצן,הוא לא יכול לנשום."
כאשר,הוא נאבק על חייו בבית החולים כשצוות ההחייאה מנסה להציל את חייו.
"מה קורה?"שאלה אשלי המבוהלת,כשדמעות זולגות מעיניה.
"אשלי.."ניגש אליה הרופא שטיפל בו.
"ד"ר,בבקשה תאמר לי שהוא בסדר…"אמרה נסערת.
"אני לא יכול לומר שהכל תקין. קייל מאוד חלש,אשלי.
הלב שלו לא יחזיק מעמד.אם לא ימצא תורם,הוא ימות תוך שבוע ימים."אמר הרופא.
"שבוע ימים?"שאלה אשלי,"זה הזמן שנותר לו?"
"הוא חלש מאוד."אמר הרופא.."תיראי,לא סתם הלב ניקרא: איבר החיים.אפילו כשמדובר במשאבה שמזרימה דם לכל הגוף.את צריכה להבין שאנחנו עושים הכל בשביל להציל אותו."
"שכן,מישהו צריך למות,בכדי שהוא יחייה..,הביטה בו אשלי במבט עצוב.
"תעשה משהו,ד"ר..אל תיתן לו למות…"ביקשה ממנו.
"מה את רוצה שאני אעשה?"שאל הרופא.
"לא יודעת.תברר.."אמרה מוחה את דמעותיה,כשבאותה עת קרתה תאונה איומה קרוב לבית החולים.
נער בן 19 התהפך עם רכב ונפצע אנושות.
תגובות (0)