Philosophy
זאת רק ההתחלה תצפו לעוד ^.^

לב פועם פרק 1

Philosophy 20/04/2014 859 צפיות תגובה אחת
זאת רק ההתחלה תצפו לעוד ^.^

פרק 1:
מסתובבת ברחובות לוס אנג'לס קרועה מבפנים . כתמי האיילינר זלגו מעייני תמיד ראיתי קטעים כאלה בסרטים אף פעם לא חשבתי שזה יקרה גם לי אבל זה קרה.
איך לא תדרדרי לסמים כשמגרשים אותך מהבית בגיל 16 .
במבט לאחור אני יודעת שהייתי יכולה להציל את עצמי מזה.
אותו בחור שדפק לי את החיים ואת רוח הלוחמת שלי.
כשגורשתי תמיד הסתובבתי ברחוב שליד הבית שלי רציתי תמיד להיות רחוקה ממנו הייתי כועסת בימים הראשונים שהסתובבתי בחוץ. ישבתי עצובה בספה שאני וחברות שלי נהגנו לשבת בא מאחורי הבניין בו גרתי.
הכעס שלי לאמא שלי היה כול כך עז וכול כך טרי וכול כך חדש לי . אף פעם לא הייתי רגילה לשנוא משהו. תמיד אמרתי את זה לאנשים אבל כשהרגשתיאת אותה שנאה לבן אדם שאמור להיות האחרון שאני אשנא כול כך הבנתי שנאה מהיא.
זה האש שבוערת לך בחזה כמו שריפה שמשתוללת ביער.
הרגשה בלתי נסבלת .
הרגשה שפשוט ברגעים האלו הבנתי את הרצון של האנשים למות.
כי גם אני רציתי ואז הוא בא מייק הוא היה אימו שמהג לשוטט ברחובות עד שההורים שלו גירשו אותו תמיד ראיתי אותו בבצפר שלי . הפעם האחרונה שהייתי בבית ספר הייתה לפני 5 שנים היום אני בת 20 מבית הספר נשרתי בגיל 15 גם קודם נהגתי להבריז משיעוריים להפריע למרות עם חברות שלי לגנוב ממקרר ההורים של לוסי בקבוק טקילה או ווסקי וללכת לספה שהייתה מאחורי הבניין שלי.
ולהשתכר שם עד שיכחון חושים.
היו לי הרבה ירידות בתקופה הזאת הייתי מסוגרת בעצמי שנתיים. מגיל 16 ועד 18 שתקתי ולא עניתי לאף אחד עד שיום אחד של התבודדות עצמית ישבתי בחיבוק ברכיים ובעזרת אחד משברי בקבוק הטקילה הישן שעוד שכב ליד הספה מנופץ. העברתי חתכים על ידי תוך כדי שאני נושכת את שפתיי מכאב.
אז הוא הופיע הוא. מייק כול פרצופו כמעט היה מחורר אפו אוזניו שפתיו ולשונו מכמה שמועות עליו הבנתי שהוא שמעז שאימו גירשה אותו הוא התחבר עם כמה סוחרי סמים מחוץ לעיר והתחיל מכור אותם בפינות האפלות של העיר.


תגובות (1)

דירגתי ואני רוצה גם להגיד למה דירגתי ככה. קודם כל רואים שלא עברת על הסיפור לפני ששלחת אותו, וזה לא טוב. יש בו שגיאות כתיב. מה שכן אהבתי הוא את התיאורים על כעס והדימוי לאש. כל הכבוד! מה שכן טוב הוא התוכן. מה שלא אהבתי זה הסיום. אם זה סיפור עם פרקים כדאי שיהיה לו גם סוף מותח או סוף קצת יותר ברור כי ככה לא מסיימים פרק. בסיכום הסיפור טוב אך דרוש שיפור. תודה על הכתיבה היפה שלך! מקסים!

20/04/2014 11:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך