לא כמו כולם! -פרק 3 -טנלובלה!

26/01/2014 686 צפיות אין תגובות

למחרת בבוקר נכנסתי להתקלח ולבשתי את המדים שגם שקד ועדן סיימו להתלבש ולהתארגן הלכנו לארוחת בוקר וישבנו בשולחן של אתמול עם :דן ,שקד ,עדן ,נועם דור ואני זה יצא ככה שכל אחת הייתה מול החבר שלה רק אני לא וגם דור לא.
אחרי ארוחת הבוקר דיברתי עם אמא : "מאיה , מה קורה ? עניתי "בסדר יותר כיף לי פה " אז אמא אמרה לי "את מעדיפה חברים על משפחה? " אז עניתי "שם לא היה לי כיף גם עם חברים וגם משפחה אז כן כיף לי עם החברים שלי " אמא אמרה "בהצלחה אני צריכה ללכת ביי מאיה " עניתי "ביי אמא". לאחר כמה דקות התקשר טיאגו "מאיוש ?" עניתי "אה?" אז הוא אמר לי "מה קורה?" אז עניתי "מעולה איך אצלך?" הוא אמר "קשה לי בלעדייך את חסרה לי מאוד " הסתובבתי וראיתי את דור מסתכל עליי אז עניתי "יש לי שיעור אני חייבת ללכת" אז הוא אמר "ביי אוהבה שלי" אחרי שראיתי את דור אז אמרתי "ביי " מבלי להוסיף מילה ניתקתי . טום הסתכל עליי ואמר לי "את לא באמת אוהבת אותו נכון?" אז עניתי "למה אתה אומר את זה?" הוא ענה "אם אוהבים משהו אומרים לו שאוהבים אותו או משהו כזה אפילו סתם להגיד נשיקה בסוף " אמרתי "יש שיעור בוא נכנס"
נכנסנו לשיעור היסטוריה ואחריו שיעור הבעה ואחרי השיעור היה ארוחת צהריים ישבנו לאכול אחרי האוכל היה לנו זמן חופשי של חצי שעה אז הלכתי לחדר לדבר עם מל {מלודי} בפלאפון למרות שהפרש הוא שבע שעות ואצלנו היה 13:30 ואצלם היה 19:30 היא ענתה לי "מל?" אמרתי "מיו?" היא אמרה "מה קורה ?" אמרתי מל ענתה "מעוולה ואצלך חיים?" "מושלם" היא אמרה "יש חתיכים וזה?" עניתי "ברור שכן יש איזה אחד קוראים לו דור אין לו חברה חתיך עולם את לא מבינה מלו " "יא אני באה לישראל" היא אמרה ועניתי "אי קם טו ישראל " אז צחקו והיא אמרה "ומה עם טיאגו?" ואז עניתי "תאמת ,אני לא יודעת נראה לי שניפרד אני לא אוהבת אותו את יודעת שרציתי להיפרד ממנו ממזמן אבל הוא כל פעם היה ממציא תירוץ" "אני יודעת" היא אמרה עניתי "טוב חיימוש נדבר כבר צ'או אוהבת המון" "ביי גם אני אוהבת המון" מלו אמרה . הסתובבתי וראיתי את דור בדלת הוא אמר שהוא בא לקחת משהו לשקד אבל לא האמנתי לו ,הוא אמר " איזה שפה זו?" אמרתי "שדיברתי בפלאפון?" הוא ענה "כן" אמרתי "ספרדית , אני מברצלונה אבל במקור מישראל" אז הוא אמר "אה" טוב את באה לשיעור?" אמרתי "ברור כאילו" . היה שיעור אנגלית ודור אמר לי "רוצה לשבת לידי?" אז עניתי "לא אני יושבת ליד דן אבל תודה " ששקד ראתה שישבתי ליד דן היא באה ואמרה לי באוזן "תשאלי אותו אם הוא אוהב אותי? " אמרתי לה "מה אתם לא חברים?" היא ענתה "הינו אבל נפרדנו כי הוא לא רצה לפגוע בי כי הוא אהב את חברה טובה שלי ,תשאלי אותו?" עניתי "ברור "
באמצע השיעור שלחתי לדן מכתב "דן? " הוא ענה "מה?" אמרתי לו "תגיד מה יש בנך לבין שקד כאילו אתם חברים אתה אוהב אותה? " הוא ענה "כלום ,היינו חברים אבל אני עדיין אוהב אותה".
רציתי לספר לשקד אבל המורה הסתכל עליי אז ויתרתי ואחרי כמה דקות אמרתי לה " תקשיבי שוקו {שקד} הוא אוהב אותך הוא אמר לי " שקד שמחה והסתכלה על דן כל השיעור ממש כמו ילדים בכיתה א .
דור קם מהמקום ו…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך