יש עוד המשך אני עובדת עליו!

לא כמו כולם!! -טנלובלה!

21/01/2014 806 צפיות 2 תגובות
יש עוד המשך אני עובדת עליו!

פרק 1:
"מאיה , מאיה איפה את ? מאיה ? לאן היא נעלמה עכשיו? מאיה?" צעקה אמא , "אמא היא לא למעלה" אמרה שחר "והיא גם לא למטה" אמר אבא . "איפה היא יכלה להיות?" אמרה אמא "אולי היא אצל מלודי או אצל טיאגו " אמרה שחר. לאחר כמה דקות הגיעו מלודי וטיאגו לביתה של מאיה וחיפשו אותה כדי לספר לה מה היא הפסידה היום בבית ספר ולאחר ששחר סיפרה למלודי וטיאגו מה קרה הם יצאו לחפש אחר מאיה אמא הייתה מלאת נקיפות מצפון אחרי מה שקרה בבוקר בינה לבין מאיה .
שבע שעות קודם לכן :
"אמא , אני הולכת לטיאגו " אמרתי ואמא אמרה "את ממש לא הולכת ואם את מתכוונת להפר את מה שאמרתי לך תיקחי את הדברים שלך כי אני ממש לא ייתן לך להיכנס לבית , נמאס לי מההתנהגות שלך כלפי ,הזלזול הזה פעם אחר פעם אני סובלת את זה מספיק " "את יודעת מה אין בעיה אני יעזוב את הבית " אמרתי "אני ממש מפחדת" אמרה אמא בזלזול . לאחר הריב הסוער עליתי לחדר וארזתי מזוודה השארתי את המזוודה בחדר ורצתי לחדר של ההורים וחיפשתי במשך כמה דקות את הדרכון שלי עד שמצאתי אותו לקחתי את הדרכון וברחתי לחדרי במהירות כדי לדבר עם סבתא : "תתה?" אמרתי בהתרגשות "מאיה , אהובה שלי מה קורה? איך את מסתדרת?"
עניתי:" בסדר, את יודעת אין לי הרבה מה לעשות אם הייתי יכולה הייתי חוזרת עכשיו " "אני יודעת "ענתה סבתא והשבתי מהר " אמא מסכימה לי לבוא לבקר אותך אני יכולה לבוא?" ענתה בהתרגשות רבה לאחר חצי שנה שלא ראתה אותי "בטח, חצי שנה לא ראיתי אותך אני מתגעגעת" "גם אני תתה את לא מבינה כמה , אז את יכולה לקנות לי כרטיס ולרשום אותו על שמי בשדה התעופה? " "כן ,בשמחה" ענתה סבתא . רצתי לקופת חיסכון והוצאתי משם את כל הכסף שחסכתי כדי לברוח מהבית ושמתי אותו בארנק יוקרה . מיהרתי לצאת מהבית עם המזוודה ותיק, המונית חיכתה לה בחוץ היא עלתה עלייה וביקשה להגיע לשדה התעופה .
בשדה התעופה התקשרתי לסבתא "תתוש קנית לי? " "כן מאיוש, זה מחכה לך שם הטיסה תהיה עוד חמש שעות אז תצאי עכשיו לשדה , אבל אני לא מבינה למה את התקשרת להגיד לי שאת באה ולא אמא?" אמרה סבתא ולאחר כמה שניות השיבה " כי אמא הייתה עסוקה ולכן גם לא יכלה לקנות לי כרטיס …." עניתי בהיסוס רב , "מאיוש אני יחכה לך עם סבא בשדה " אמרה סבתא
"טוב, סבתא אוהבת המון ביושים" עניתי "ביי מאיה וגם אני אוהבת אותך המון ." אמרה סבתא
הלכתי לכרטיסים המוזמנים "שלום, אפשר לעזור לך ?" שאלה האישה מאחורי הדלפק בנימוס "כן, בבקשה סבתא שלי השאירה לי כרטיס טיסה את יכולה להביא לי אותו?" שאלה מאיה "כן , רק תתני לי את הדרכון , אישור מההורים כי את קטינה ואת מספר הכרטיס ולאן " ענתה האישה ולאחר כמה שניות עניתי לה "הנה הדרכון שלי ,אישור מההורים שלי נמצא אצלי הנה הוא ,מספר הכרטיס הוא 2591736584 לישראל " ענתה האישה "אוקי ,הנה הכרטיס ,טיסה נעימה ובטוחה".
עשיתי קניות בדיוטי פרי ועליתי למטוס בדרך לישראל.


תגובות (2)

מהמם תמשיכי

21/01/2014 11:46

יש פרק 2 למי שרוצה ..

24/01/2014 11:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך