כשאתה בכיתה יב
הקדמה:
שלום שמי דניאל , החברים קוראים לי דני.
אני בכיתה יב' , עיניים כחולות , שיער שטני על גבול הבלונד.
אין לי חבר
חברה הכי טובה שלי : עומר
אני אוהבת לרקוד ולשיר בעיקר לרכב על סוסים , כל המשפחה שלי מתעסקת בסוסים (:
פרק 1
"קוווווומייייי" שמעתי מלמטה את אמא צועקת עלי, כבר שבע ורבע את צריכה לצאת עם הכלב לטיול וללכת להאכיל את סקובי (סוס שמתארח בחווה שלנו – מאוד מפונק). " אניייי קממההה" קמתי ציחצחתי שיניים מהר החלקתי טיפה תשיער שיראה כיאילו עבדתי עליו שעות אבל לא. התלבשתי טייץ מבריק ארוך נעלי בלאנדסטון כהות חולצה אפורה שרואים טיפה את הבטן ויצאתי לאורווה.
בזמן שהאכלתי את הסוס אני מסתכלת על השעון פאקק כבר שמונה אני לא אספיק.
מהר רצתי הביתה לקחתי תפוח מפתחות תיק ונסעתי לבית ספר.
אוקיי עכשיו ככה הבית ספר שלנו הולך :
כניסה מצד ימין יש את הספסלים של מגמת אלקטרוניקה (חננות) , צד שמאל כיתות י' , ממשיכים עולים במדרגות מגיעים לספסלים של כיתות יא' ממשיכים לחצר ושם אנחנו יושבים . אם תמשיכו עוד קצת תגיעו לאיזור הכיתות ולכל המגמות האחרות .
נכנסת לכיתה דקה איחור פייייו המורה לא בכיתה.
פתאום עומר קופצת עליי : "דנייייי!!" "מה מה?!" עומר אומרת לי בהתלהבות : אמא אמרה שהיא קונה לי סוס טורברד (סוג של סוס ממש טוב). וואו אמרתי … מה את תאמני אותו לקפוץ? כנראה ענתה לי עומר .
באותו רגע המורה נכנסה לכיתה
כולם עמדו והסתכלו על הפרצוף הזוועתי של המורה למדעים
כל השיעור חלמתי כבר לחזור הביתה ולקחת את סופה לדהירה קצרה באחו (סופה – הסוסה שלי)
פתאום אני רואה את איתן נכנס לכיתה חולצה שחורה ג'ינס כחול נפול שרואים את הבוקסר שלו מבצבץ עם השיער הבלונד המושלם שלו והעיניים הירוקות המשגעות שלו שממיסות כל ילדה.
הוא נכנס לכיתה באיחור והמורה אמרה לו : "מכייוון שאתה תלמיד מצטיין ואינך מאחר בכלל אסלח לך הפעם, עכשיו שב לייד….. דני." פתאום אני שומעת את שמי וישר נכנסתי לסטרס הוא עובר בין השולחנות בכיתה מתייש לידי ואומר ….
5 תגובות ממשיכה…
תגובות (3)
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!
(גם אם לא יהיו חמש תגובות….. פליז?)
תמשיכי!!!
המשכתי (: