כשאתה בכיתה יב פרק 9

dornixi20 25/12/2013 872 צפיות 5 תגובות

איתן התחיל לדבר איתי כשלפתע סקובי נבהל ממשהו עלה על שתי רגליים איתן נפל ממנו.
מהר ירדתי מסופה והתקשרתי לאמא הוא שכב על הרצפה מתפתל מכאבים.
הרגשתי אשמה אם לא הייתי מלכת הדרמות והוא לא היה עוקב אחריי לא היינו מגיעים למצב הזה…
אמא הגיעה בדהירה על רויאל (סוס) ללא אוכף .
"התקשרתי לאמבולנס, איתן איפה כואב לך?איתן?? איתן??"
הוא היה מחוסר הכרה. התחלתי לבכות האמבולנס הגיע ולקח אותו לבית החולים באזור.

נקודת מבטו של איתן

כל מה שאני זוכר זה שדניאל חזרה הביתה מעופרי , עקבתי אחריה היא יצאה לדהירה באחו ..
יצאתי אחריה על סקובי .. אחחחחח …איך התגעגעתי לדהירה עם הסוס שלי רוח בפנים וכל מה שאתה חושב עליו זה חופש..
ראיתי אותה מתחת לעץ אורן הגדול שהיה בסוף האחו ירדתי מסקובי לקחתי את האוכף שמתי אותו בצד ושחררתי אותו באחו..
לא זוכר את השיחה שלי ושל דניאל … לא בפרטי פרטים.. אבל אני זוכר שדהרתי אחריה סקובי עלה על שתי רגליים ואורות אדומים כחולים מול העיניים…
התעוררתי בבית חולים שכל מיני חוטים נכנסים לי ליד ..
גיליתי שיש לי חורים של מזרקים במקומות שבדרך כלל אנשים לא רואים…
אני מתיישב ורואה לפני כרטיסי ברכה , דובונים , בלונים ואת אור מסתכלת עליי בעיניים הגדולות והיפות שלה..
"טוב שהתעוררת ישנוני.." אמרה אור
כמה זמן ישנתי שיש פה כל כך הרבה דברים?
"שבועיים בערך.."
שבועיים?!!!?!?!?!
מעניין מה קרה בשבועיים האלה…

נקודת מבטה של דניאל

הרופא הודיע שמצבו של איתן יציב ושהוא בתרדמת קלה.. הוא הרגיע אותנו בכך שאמר שזה קורה אחרי שנופלים על הגב .. הגוף מרפא את עצמו בשינה. (סתם המצאתי)
טוב חזרתי הביתה הטלפון שלי לא הפסיק לזמזם מאסאמסים …
יצאתי אל הרחוב התיישבתי על הספסל היה קריר ניסיתי לשכוח מכל מה שקרה בשעתיים האחרונות..
לפתע מישהו מתיישב ליידי עיניים חומות שיער חום עם גוונים בהירים..
"היי אני ג'ייק" אמר במבטא אמריקאי
דניאל נעים מאוד חייכתי במבוכה …
"אני התחלתי ללמוד כאן מאתמול .. לא ראיתי אותך בסביבה אני ב יב'4 אני גר פה ממול…"
אני ב יב'5 אתמול לא הגעתי לביצפר לא התחשק לי..
מאיפה הגעת?
אני מארצות הברית – קליפורניה
התאהבתי במבטא המושלם שלו
החלפנו מספרים והזמנתי אותו אליי ישבנו באורוות והתחלנו לדבר…
שתי תגובות ממשיכה(:


תגובות (5)

המשך

25/12/2013 11:26

המשך

25/12/2013 11:26

מדהים!!
תמשיכי

25/12/2013 11:26

תמשיכי!

25/12/2013 11:54

המשכתי(:

25/12/2013 11:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך