כשאתה בכיתה יב פרק 11
הוא הסתכל אליי במבט של ילד קטן שרוצה חיבוק
הסתכלתי אליו חזרה בעינים ומצאתי את עצמי מתנשקת איתו.
בהתחלה זה היה סתם נשיקה קטנה בפה.. ואז לא יכולתי להפסיק הדחף לאהוב אותו גבר עליי שפשוט היצתרפתנו במשך דקה לפחות אחרי זה פשוט ישבנו והסתכלנו על הסוסים שבאחו ליד השני..
באותו רגע נזכרתי באבא היינו נוהגים לעשות אתזה…
המשכנו ברגל לכיוון האורווה ובאמצע שומקום פשוט התחיל מבול שכחתי כמעט שאנחנו בחורף!!!
טוב היה חם כמו בקיץ… זה היה כזה מצחיק !! התחלנו לרוץ והחלקתי ג'ייק עצר עזר לי לקום ופשוט התנשקנו .. היה כזה רומנטי באמצע האחו מסביב לסוסים שנבהלו מהגשם להתנשק , פתאום שמענו את אור צורחת לנו מהאורווה : "בואו מהר תעזרו לי להכניס את הסוסים שלא יהיו חולים!"
רצנו בחזרה לאורווה והכנסו את כל הסוסים וניגבנו אותם , לימדתי את ג'ייק איך לשמים קובן (שמיכה לסוסים בחורף כי כשהם מזיעים אחרי עבודה וקר מדי בשביל לשטוף אותם שמים להם אתזה וזה סופג תזיעה )
הוא מאוד אוהב לעבוד עם הסוסים ,אמרתי לאור כשהוא נתן לסקובי גזר..
ג'ייק אתה יודע לנהוג ? שאלתי
אמממ כן … למה ?
כי היום אתה עומד לנהוג בטרקטור XD
"איזה כיף"
לימדתי אותו איך לנהוג בטרקטור הוא מאוד נהנה
יום אחרי זה בביצפר עומר ואמבר תפסו אותי בהפסקה לשיחה.
מה? שאלתי כשניסיתי ללכת לבלות עם ג'ייק את העשר דקות מנוחה משיעורים שלי..
אנחנו חייבות לדבר!
דברו אמרתי.
נעלמת לנו בשלושה שבועות האחרונים את לא עונה לטלפונים לא לאסאמסים .. אנחנו דואגות לך ..!
סליחה אמרתי להן פשוט פגשתי את הבחור הכי מושלם שיייייש♥
מי? שאלו
אתן רואות את המושלם הזה שם שמחכה לי? שמו ג'ייק הכרתי אותו לפני חודש בערך ומאז אנחנו מבלים כל יום כל היום ביחד..
וואי וואי ..! מישהי פה מאוהבת אמרה אמבר!!!
הלכתי במסדרון לכיוונו של ג'ייק חייכתי ,הוא חייך בחזרה כשלפתע….
3 תגובות ממשיכה(:
ואם אתן רוצות תמונות של הדמויות תכתבו בתגובות אני אחפש לכן(:
תגובות (0)