כמו אח גדול, או קצת יותר מזה – פרק 16
***נקודת המבט של אלנור***
שוב ושוב ג'ייק ניסה לדבר איתי, אבל ניסיתי להתחמק מזה כמה שיותר. ולאט לאט זה כבר מפסיק להצליח. הלכתי במדרונות בית הספר, מוציאה את הספרים שלי ומתכוונת ללכת לשיעור הבא שלי. ילדים עברו מצדדי ומיהרו גם הם לשיעור שלהם. לא ראיתי כל היום את ונסה ואמה… לא היה לי איתן שיעור אחד מתחילת היום. המשכתי ללכת בין הכיתות ופתאום משהו תפס לי את תשומת ליבי. הלכתי שני צעדים אחורה, חוזרת על צעדיי, והסתכלתי דרך החלון של דלת הכיתה. ראיתי שני אנשים מתנשקים בכיתה הריקה והחשוכה. ילדים בבית ספר הזה כל כך חרמנים שזה פשוט מפחיד שהם לא יכולים לחכות ללילה…. התכוונתי להמשיך ללכת כאילו כלום לא קרה. אבל הלב שלי קפץ ברגע שראיתי את זווית הפרופיל של הבחור בכל הסיפור.. לא יכולתי להאמין שזה ג'ייק, אבל באיזשהו מקום כן יכולתי.. זאת הסיבה שמלכתחילה לא רציתי להיות איתו, לא? זאת אומרת… זה הגיוני שהוא יחרטט אותי ויחפש סקס מזדמן אחר.. אני פשוט לא מבינה למה הוא הגיע במיוחד לבית הספר בשביל זה… כאילו חסרות לו בנות בגיל שלו לעשות את זה איתן. זה כן צבט לי בלב מקנאה באיזשהו מקום.. אבל אין לי בשביל מה. פשוט המשכתי ללכת לכיתה. התיישבתי במקום שלי מנסה כמה שפחות לחשוב על הסצנה המוזרה שראיתי עכשיו. אני פשוט לא מאמינה שג'ייק לא חשב על מה שיקרה בעתיד ביננו.. מילא הוא רצה אותי כעוד סימון וי.. אבל הוא לא חשב כמה מביך זה יהיה אחר כך?? זה כאילו בן אדם אחר. לג'ייק שאני מכירה כל מה שהיה חשוב לו זה הקשר של אח ואחות שלנו.. וכמה שהוא לא ירצה לפגוע בו לעולם. אבל ג'ייק המציאותי פשוט מחפש סיפוק… וזה לגיטימי.. אני מנסה להבין כמה שיותר מהר.
השיעור עבר לאט ככל שיותר חשבתי על ג'ייק ועל הזונה ההיא… שוב שיעור שבו המורה דיברה אבל פשוט לא הקשבתי.. הדבר היחיד שהקפיץ אותי היה הצלול, ששמחתי מאוד לשמוע. לקחתי את הדברים שלי ומיהרתי לצאת.
"אליי! … חכי שנייה" שמעתי קול קורא לי וגורם ל לעצור ולהסתובב. זה היה מייקל שניסה להשיג אותי.
"היי" אמרתי באדישות מזייפת חיוך. "לא דיברנו מאז…" הוא אמר מחייך.. לא ממש ידעתי מה להגיד אז פשוט צחקקתי במבוכה והנהנתי. "תראי…" הוא התחיל לדבר והשתדלתי שלא לעשות את זה מביך מדי. "אני חושב שאני דיי מחבב אותך… והחלטתי פשוט להיות ישיר… את רוצה לצאת איתי?" הוא שאל דיי נבוך.. לא טיפוסי למייקל.. טוב, אולי רק לנסות. אין בזה שום דבר פסול נכון? וזה גם ישכיח לי טיפה את ג'ייק לפחות. הנהנתי בשקט והחיוך שלו עלה. "מעולה.. איך את עם יום שבת?" הוא שאל מחייך. "נשמע טוב" חייכתי. "יופי, תהיי מוכנה בשבע" הוא קרץ והלך. אולי יהיה כיף אחרי הכל… מי יודע אולי יצא מזה משהו…
***************************************************
"תני לי שתי דקות! זה כל מה שאני מבקש!" ג'ייק עצר אותי מלנסות לעלות במדרגות לחדר שלי. השמועות שאני ומייקל מתכוונים לצאת כבר התחילו בבית ספר, וכנראה הגיעו אפילו לג'ייק. "על מה אתה מדבר ג'ייק??" שאלתי שוב מנסה לעלות למעלה, ושוב הוא עוצר אותי.
"את… ומייקל הזה" הוא אמר נשמע טיפה עצבני. "אז…?" שאלתי מנסה להתקדם כמה צעדים למעלה במדרגות והוא שוב הקדים אותי ונעמד מולי. "אז?" הוא שאל מבולבל בחזרה. "באותו הלילה הזה אמרתי לך שאני מחבב אותך יותר מכל בחורה שאי פעם הכרתי. נישקת אותי בחזרה – ככל הנראה מובילה אותי להמשיך לנשק אותי, ואז את פשוט מסכימה להצעת דייט עם בחור אחר? מי הפלייאר עכשיו?" הוא שאל מסתכל בתוך העיניים שלי, פשוט צחקתי בהומוריסטיות.
"עדיין אתה, ג'ייק. כן אז אמרת לי שאתה מחבב אותי… אני אפילו לא מבינה מה זה כל המשחק הזה.. לרגע חשבתי שבאמת אכפת לך ממה שיקרה לקשר שלנו בעקבות השטות הזאת.."
"כי אכפת לי!" הוא אמר חורק שיניים. "באמת? כי בפעם האחרונה שראיתי אותך זה היה כשהיית דבוק לפה של היילי בכיתת פיזיקה בבית הספר" אמרתי עצבנית ואז נאנחת בכוח כדי להרגיע את עצמי. "ואתה עדיין רוצה לדעת מי הפלאייר עכשיו…? תראה, ג'ייק.. אמרתי לך שאני לא אוהבת שמשחקים בי. רוצה בנות בתור צעצועי משחק, בסדר.. רק אל תדבר במתיקות ואז תשקר לי -ואז- תבוא ותכעס על זה שאני יוצאת עם בחורים אחרים" אמרתי וסוף סוף הצלחתי להגיע לחדר שלי ונעלתי את הדלת מאחוריי.
תגובות (10)
פרק מהממם
המשך במהירות
תמשיכי מהר
ובהצלחה בגרויות
היי בליברית!
יש לי הרגל מעצבן, כשאני רואה שהקוראים שלי מחוברים אני אומרת להם לקרוא את הפרקים הבאים שהעליתי, עשיתי את זה היום גם לריקי!
ולכן אבקש ממך בכל לשון של בקשה, קראי את הפרק הבא של שומרת אחותי שהעליתי היום!
ובגלל שיש לי רגשות אשם על כך שאני מנצלת בגועל את הסיפור הזה וכותבת תגובה אז אני אבקש במהירות: תמשיכי את הסיפור, ותעלי פרקים מהר יותר.
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מושלםםםםם תמשיכיייייי
וואי.. כ"כ התגעגעתי…!! תמשיכי מהר (:
סוף סוף המשכתתתת עכשיו עוד פרק. קדימה
יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה
תמשיכייי אני מאוהבת בסיפור הזההההה
האאאאאאאאאאאאאאאא המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך