אני ממש מצטערת האתר לא עבד לי :)
שבוע טוב נסיכות!!! היום אני אעלה עוד 2 פרקים לפחות :)

כמה זמן יחלוף עד שתפסיק דמעתי ? פרק 7

11/01/2014 732 צפיות 2 תגובות
אני ממש מצטערת האתר לא עבד לי :)
שבוע טוב נסיכות!!! היום אני אעלה עוד 2 פרקים לפחות :)

בוקר ? חחחחחחחח ערב אוליי ! 16:54
ישנתי כמו פילה,פתחתי את הפלאפון היו לי מלא שיחות והודעות התיישבתי והתחלתי לענות לכולם איפה אני ושאני בסדר …
"את לא רוצה לחיות איתי יותר נמאס בכל פעם לוותר" היה לי פלאפון (זו הייתי דניאל)
"הל.. התחלתי לבגיד אבל היא עצרה אותי ..
"למה לא ענית? איפה את ? מה קורה איתך ? את כועסת ? הכל בסדר ?" .. התחילה לשאול ולא עצרה
"וואווו נשמתי שקט , ישנתי" התחלתי להגיד והיא התפוצצה מצחוק ..
"טוב טוב שמעי היום בערב תהיי מוכנה יש מסיבת טבע חובה ללכת" היא אמרה ונשבעת שאני יכולה להרגיש שהיא מתרגשת..
"טוביי" עניתי קצרות
"9 את אצלי" היא אמרה וניתקה ..
קמתי ונכנסתי למקלחת , יצאתי זריז ייבשתי את השיער הכי מהר שיש ונתתי לו להירגע מהזרם התחלתי להתלבש "מסיבת טבע אוקיי" אמרתי לעצמי וניגשתי לארון .. הוצאתי גינס צמוד טימברלנד חומות גופיה לבנה אבל לא ממש צמודה שמצוייר עלייה בחום זהה לנעליים גולגולת שמתי שרשרת ועגילים צמודות בזהב וניגשתי לאיפור , שמתי אודם סגול חזק אבל יפה כזה ריימל ואני מוכנה ..
יצאתי לדניאל , נכנסתי לבית ..

נקודת מבט דן –
איך שראיתי אותה נרגעתי ,
"למה לא ענית?" שאלתי בטון טיפה כועס
"מה אני אעשה ישנתי" אמרה ופשוט התפוצצה מצחוק .. איך אפשר לכעוס עלייה ? צחקתי אחרייה ונישקתי אותה !!!!!
"טוב טוב תתנתק" אמרה בזמן שאני מנשק אותה והוסיפה בפרצוף מוזר אבל מלא רחמים "האודם"
ויצאה לי מהחדר , התלבשתי זריז , גינס נעלי לקוק חומות , חולצה לבנה סידרתי את השיער לקחתי סיגריות ויצאתי מהחדר . יובל הגיע וישבנו בסלון חיכנו לפרנססות …
"נווו כבר" צעקתי להן … מה זה שנה ואחת כבר מאורגנת …
"תמתין" נועם ירדה לקומה למטה , לקחה את האייפון שלי התחילה להצטלם , כפרה עלייה !!
דניאל ירדה ויצאנו ..
הגענו לשם ודניאל ישר לקחה את נועם לרקוד ..
היה כייף בלי להרחיב הרבה , בסביבות 1 פרשנו יובל ונועם הלכו לבית שלם וככה גם אני ודניאל ..

בוקר..
נקודת מבט נועם –
כמו כל בוקר השעון מעורר חפר , התעוררתי , התארגנתי (לבשתי חולצה לבנה מכנס צבאי אודם אדום חלש מסקרה) ירדתי למטה לקחתי שוקו ויצאתי לבית ספר דניאל מתחילה בעשר כי היא לא ביחידות שלי אז הלכתי רק עם דן .. השעתיים הכי משעממות עברו להם , הלכתי לפינת עישון לחפש את דן וקלטתי שאיזו פוסטמה יצורה מנשקת אותו הוא קלט אותי והעיף אותה פשוט הלכתי …
"נווועם עצרי רגע" שמעתי אותו ויצאתי מבית ספר ..
"נועעעעעעעעעעםםםםםםםםםם, זה הדבר האחרון שאני זוכרת ,


תגובות (2)

תמשיכייכיכיכיכיכיכיכיכיהיכיהיכיכיכיכיכיכיכי

11/01/2014 11:35

תמשיכייי

11/01/2014 11:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך