כמה זמן יחלוף עד שתפסיק דמעתי ? פרק 5

09/01/2014 892 צפיות תגובה אחת

נקודת המבט נועם –
התחילה המסיבה ושיראל נכנסה ,
שיראל מדהימה הכרתי אותה במהלך החודש שלי כאן , אפשר לדבר איתה על הכל תמיד יצא שהיא עזרה לי !!!תמיד יש לאן לפנות , אין לכם חברה אם אין לכם את שיראל !!! חיבקתי אותה והיא הלכה להכין לה כוס (אני לא שותה) ודנייי חיסלה חצי בר !!
המוזיקה השתוללה וכולם רקדו דן ויובל אחי הלכו לקריוקי והתחילו לשיר את השיר של מאור אדרי כמו שאת ..
הלכתי כדי לשמוע (ממליצה בחום אטמי אוזניים) חחחחחח סתם הם שרים יפה באמת !
יובל התחיל לשיר את הבית הראשון !!
"זו את שהגעת בשקט עם ידים חמות,
זו את שליטפת ברגש עד שיכולתי לראות.
הייתי עיוור בלעדייך בלי כיוון בדרכים,
הייתי חולם רק עלייך אם לא היית כאן איתי"
בפזמון שיראל הצטרפה ושרה גם :
"כמו שאת, אני צריך אותך כאן
לא לפעמים כל הזמן, ברגעים שקשה לי מידי.
זו את, שזורקת חיוך, אז כל מה שהפוך,
מסתדר בחיי שזו את"
את הבית השני דן (אהובי) שר :
"ורק את קוראת לי מאמי, ומתכוונת באמת.
לתאר כמה את יקרה לי, בא לי לצעוק מהלב.
הייתי עיוור בלעדייך, בלי כיוון בדרכים.
הייתי חולם רק עלייך אם לא היית כאן איתי.
כמו שאת, אני צריך אותך כאן
לא לפעמים כל הזמן, ברגעים שקשה לי מידי
זו את, שזורקת חיוך, אז כל מה שהפוך,
מסתדר בחיי שזו את" לא הוריד ממני את המבט שלו באמת שאני לא מבינה מה אני מוצאת בו !!!
אוווווף אני מאוהבת ולא מבינה אפילו למה !! הוא הכי לא הטעם שלי אז מה קורה לי !!!
טוב נועם הוא גם ככה לא שם עלייך פשוט תמשיכי בשלך זה יעבור בסוף ! תלבשיי חיוך ולכי להצטלם :)

נקודת מבט דן-
כל השיר הסתכלתי על נועם כל השיר , אני אשכרה אוהב אותה ? איזה שטויות אני מדבר אני אוהב ? חחחחחחחחח לאאא יכול להיות ! אבל לאן היא נעלמה ? ראיתי את החיוך הצבוע שהיא עשתה !! איפה היא ? חיפשתי אותה בכל הבית ! ואז קלטתי אותה בחדר של דניאל מנסה לסדר את האיפור ..
"זה הסיפור כי את יפה גם בלי איפור" שאלתי יותר ממה שאמרתי ,
"הבהלת אותי , שרת יפה" היא אמרה בשקט לא מובן ..
"אהבת ? שרתי אותו עם כוונה" אמרתי לה והסתכלתי לה בעיינים
"אממ.. כ… נוו… " היא התחילה לגמגם וצחקתי נשבע שהיא מושלמת ! 1
"זה בסדר קחי תזמן"אמרתי ועשיתי כאילו אני מסתכל על השעון ..
"דפוק" והיא באה לתת לי מכה קטנה בכתף אבל זזתי והיא נפלה עליי היא הסמיקה עגבניה לידה הייתה חיוורת , לאיכלתי יותר נתתי לה נשיקה ולא רציתי להפסיק בהתחלה היא לא הבינה אבל לבסוף היא זרמה איתי …
"אמממממ" שמעתי קול מאחורינו תבינו אני שוכב על הרצפה נועם מעליי ואנחנו מתנשקים התנתקנו וקלטנו את דניאל ויובל .. הסתכלנו אחד על השני ואז עלייהם רגעעעע הם מחזיקים ידים ?????


תגובות (1)

תמשיכי1!!!

09/01/2014 10:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך