כמה זמן יחלוף עד שתפסיק דמעתי ? פרק 13
נקודת מבט נועם-
כל היום לא דיברתי עם דן , בהפסקות אפרת העסיקה אותי בסיפורים משעממים …
אני רוצה לראות את דן חשבתי לעצמי כל היום …
נקודת מבט אפרת-
סידרתי הכל ! הכל מסודר כמו שתכננתי ,
שיצאנו מבית ספר הלכתי לחנות הקרובה למשקאות חריפים הצלחתי לשכנע את אבא שלי
לקנות לי את השתייה כאילו שיעשה הזמנה ואני אבוא לקחת ,
נכנסתי לחנות ולקחתי את ההזמנה ,
סמסתי לנועם הודעה ,
"משהו עובר עליי לאחרונה , חייבת חברה ! תרצי לארח לי :)?"
רגשות אשם תמיד עובד עלייה …… פחות משניה והיא החזרה הודעה ..
"ברורייי תאומית שלי , אם צריך אני אשן אצלך אפילו" אייכסססס לא ! בעעעעע …
"יששש ידעתי שאפשר לסמוך עלייך ,היום אצלי ב-17:00 , אוהבת"
תכננתי הכל , בזמן שנועם תצא אליי אני יהיה כבר אצלה אסדר הכל ,
הגיע 17:00 ונועם סמסה לי שהיא יצאה ואני יצאתי לכיוונה ,
סמסתי לה לחכות לי כי הלכתי לקנות גלידה וחטיפים לערב ושפשוט תחכה לי בחדר !
הגעתי אליה לבית , הנחתי את האלכוהול בחדר , ו
סידרתי נרות , שממש הגיע הערב דן דפק מבחוץ !!!
יאאאאאאאאא אנייייי מתרגשת !!! שואווו טיים…
"אפשר להכנס?" הוא שאל הכל היה מכובה רק אור נרות , לא היה אפשר לראות כלום !
"ברור" אמרתי מנסה להישמע כמו נועם והובלתי אותו לשבת על המיטה לידיי ,
נתתי לו לשתות אבל אני לא שתיתי רציתי לזכור כל רגע ורגע מהחוויה להרוס את נועם ..
הוא היה מחוק , והתחיל לחבק אותי ולנשק אותי ככביכול אני נועם …
שכבנו על המיטה והתחלנו להוריד את הבגדים .. עצרתי לשניה הכל , ושלחתי הודעה לנועם ..
"מצטערת שיבשתי אותך באמת סליחה אני לא יודעת אפילו לתאר את התקופה הזו אני אצלך מדברת עם יובל , תוכלי לבוא לכאן …?"
"בטח הדאגת אותי מטרוף אל תעשי את זה שוב" ורק אז קלטתי כמה שיחות היו לי ממנה !
חזרתי לעניין שכבנו ופשוט שמחתי מאושר .. הוא נרדם ואני אחריו ואחרי כמה זמן נועם נכנסה ..
"מה.. מה .. קורה פה ?" היא שאלה בצעקה כזו שראתה אותנו במיטה שלה ! והתחילה להזיל דמעות … אוווייייייייי בואוווו נרחם כולם על נועםםםםםםםםםםם !!!! דן מהר קם ונבהל ,
"אני מצטערת נועם , זה לא היה בכוונה בלי שליטה כל זה קרה" ושחקתי את עצמי בוכה..
"נועם חשבתי שזו את", דן אמר כולו מחוק מהחיים ..
"שניכם עופו לי מהחדר אני לא רוצה לשמוע אותכם .. " היא אמרה ופשוט כיסתה את הפנים ..
יצאתי ואחריי גם דן ..
"את מפגרת או מה?" הוא שאל/צעק שהינו למטה ..
"מה אני אעשה ? אתה ממש עשית לי את זה .. " אמרתי בפשטות ונשכתי את השפה ..
"בונאה את חרא חברה .. את זבל של בנאדם ! את כזו קטנה , שפלה וטיפוסית , קנאית וממורמרת … את אפלה וטיפשה ובתתת בתתת זונה , עם חברות כמוך לא צריך אויבים, הוא אמר והדמעות שיחקו לי בגרון … אולי באמת מה שעשיתי לא בסדר ? כי בנינו נועם לא הכי אשמה שטומי התאהב בה .. טוב מה אני מתחרטת גרמתי לה לשלם על הסבל שלי …
נקודת מבט דן-
אני רק זוכר ששתיתי המון , ושקמתי מצאתי את עצמי עם חברה של נועם נוו , שם כזה חמוד ! לא יודע נו ,
מה עשיתי ? הגעתי מהר הביתה והתקלחתי במים קפואים , נזכרתי בהכל , שכבתי עם חברה של נועם ! פאק היא לעולם לא תסלח לי ..
שלחתי לה הודעות בלי הפסקה , והתקשרתי , היא לא הייתה מחוברת בפייסבוק או בוואטספ , אני מניח שהיא נרדמה , מחר אני אתפוס אותה לשיחה נשכבתי בימטה והתחלתי לחשוב ! חרא חרא חרא חרא של בן אדם זה מה שאניייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נקודת מבט נועם –
התפרקתי , נשברתי, אני פשוט הרוסה , החבר שלי , ואפרתי ? הדבר הכי חשוב לי בחיים ? הילדה שאני הכי סומכת עליייה ! ככה בגדה בי , ובכללי בגדו בי , סידרתי את כל החדר העפתי את האלכוהול ואת הנרות שטפתי את החדר והחלפתי מצעים , נכנסתי למקלחת והתחילו להתקשר אליי ומלא הודעות כיביתי את הפלאפון ונכנסתי לישון .. אווווף המחשבות לכווו כבר ……
נקודת מבט אפרת-
הלכתי לבית ופשוט בכיתי לא יודעת למה כלכך כאב לי עלייה פתאום .. הרגשתי רע הרגשתי לא טוב ! הרגתי אפלה וחשוכה דמות רעה מאיפה סרט ! התקלחתי וסידרתי את עצמי לבוקר כאילו הוצאתי בגדים , נעליים מערכת ונשכבתי במיטה הדלקתי את הפייסבוק וקלטתי …
"טומי עמר ונועם גרשון במערכת יחסים" אהבתי.הגב" !!!
מההההההההההההההההההההההה ? זו נועם ? לא נועם שלי ? לא נועם דדון ? מהההההההההההההההההההההההההההה? אני לא מאמינה !!!!!!!!!!!!!!! פאק פאק פאק !!!
התחלתי לחייג לנועם ובערך בשיחה העשירית היא כבר ניתקה את הפלאפון … אני לא מאמינה !!!
תגובות (5)
איייזה פרק תמשייייכייי !!!
תמשיכייייייייי
ההההההההההההההההההההההאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה
תמשיכי!!!