מקווה שזה מובן , :) אוהבת ולילה טוב :)

כמה זמן יחלוף עד שתפסיק דמעתי ? פרק 12

12/01/2014 1113 צפיות 4 תגובות
מקווה שזה מובן , :) אוהבת ולילה טוב :)

פלאשבק !
נקודת מבט אפרת- (לפני שנועם נסעה)
היא עוזבת , אהבת חיי האור שבעיניי , הלב שלי , החצי השני שלי , תאומה שלי , כל החיים שלי ,
איך אני אסתדר בלעדיה? היא חלק ממני !
היא הנפש התאומה שלי.. יחסר לי בלעדיה ..
לפחות החיים שלי אהוביייי עדיין איתי .. יש לי חבר הוא כל חיי ,
אנחנו יחד שנה .. שנה של אושר , של סיפוק , של יחד , של חיוכיים שלא נגמרים , של אהבה בלתי נפסקת ! אבל עדיין כבר שבוע שזה נראה שהוא מסתיר ממני משהו ….
נועם נפרדה מכולם והלכה , כמה שאני בכיתי ..
הלכתי להתנחם בחתייך שלי אהההה קוראים לו טומי , הלכתי אליו לבית ..
וישבנו ודיברנו כזה בכל זאת נועם האור שבחבורה שלנו הולכת , היא מתחילה חיים חדשים …
"יפה שלי , אין לך מושג איך אני אתגעגע לילדה הזו" אמרתי לו ונשענתי עליו ..
"אפרת אני צריך לספר לך משהו" הוא אמר ..
מאז שאנחנו יוצאים אפילו בריבים שלנו הוא לא אמר לי אפרת אממא ?!!!!!!!
"אממ… מה קרה מאמי אתה מלחיץ אותי , " אמרתי ל וסובתתי לו את הפנים שהסתכל עליי…
"כבר שבוע ואולי יותר שהרגש שלי כבה, כבר שבוע שבת אחרת רצה לי במחשבות , אני לא יודע מה יש לי ולמה זה קורה .. כל הזמן הזה היא הייתה פשוט ידידה טובה שלי , ועכשיו אני חושב עלייה יותר מעל ידידה" הוא אמר והדמעות ואאאה וואה על הדמעות הוא יכל להחליף לבגד ים ופשוט לשחות …
"מה… מיייי.. זאתתת ?" שאלתי ובקושי מדברת … כאב לי לשמוע אותו מדבר ככה…
"בשביל מה זה טוב?" הוא שאל ובא לחבק אותי .. העפתי אותו ממני …
"תענההה לי" צרחתי חסרת כוחות וצנחתי על הרצפה מנסה לאסוף את הטיפת כבוד שנשארה לי,
"נועם" הוא אמר ואני פשוט ברחתי בריצה מהחדר שלו …
עבר יום עבר שבוע והדמעות התגברו ,הכעס התגבר , האהבה התגברה ,הגעגוע התגבר ,אבל מה שהכי התגבר זה השנאה שלי לנועם !
לא יודעת למה רציתי שהיא תרגיש את ההרגשה להיות מושפלת שרומסים לך כל טיפת כבוד…
תחושה כזו שמצריכה תשובות שאין מי שיתן לך אותם , להרגיש שקוף , לא הלכתי לבית ספר כל התקופה הזו ,
, ואוכל ? אוכל כמעט ולא נכנס !!!!
הייתי מבוזה חשבתי על להתאבד אני באמת נשמעת קיצונית אני אהבתי אותו……..
הוא היה הכל בשבילי …
אחרי תקופה ארוכה קמתי על החיים שלי והחלטתי לעשות מעשה ,
אני עוברת לבאר שבע , אני ילדה כזו שמקבלת הכל ,
אני יעבור לבאר שבע נמרר לנועם את החיים ואז אולי אני ירגיש יותר טוב … !!!
סוף פלאשבק !

הבוקר הגיע ..
נקודת מבט אפרת –
קמתי בבוקר והתארגנתי ,
לבשתי שורט גינס כהה כהה עם קרע בצד שמאל חולצה לבנה בלנסטון ..
והייתי מוכנה סידרתי את השיער בושם ויצאתי לבית ספר ,
ראיתי את נועם בשער .. זה הזמן ללבוש חיוכייייי ולהתחנף !!!! כמה שאני הולכת למרר אותה ,
התקרבתי אלייה והיא דיברה עם החתיך שהיה אצלה בבית ואז הוא נישק אותה כחכחתי בגרון שיראו שאני פה היא עשה בנינו הכרות ..
"אפרת דן , דן אפרת" אז למושלם הזה קוראים דן …
אבל רגע לנועם יש חבר ???
אוקייי אז החבר הזה פשוט צריך למעוד בצורה שנועם לא תוכל לסלוח עלייה…זה הזמן לשוואווו טיים !

נקודת מבט נועם
דן ואני דיברנו בשער ואז הוא נישק אותי אפרת הגיעה משום מקום ועשיתי לה הכרה עם החבר רשמית שלי … נכנסנו לשיעור ואפרת לקחה לי את הפלאפון לא הבנתי למה אפילו אבל בדוק להצטלם …

נקודת מבט אפרת
שלחתי לדן הודעה מהפלאפון של נועם …
"אהובי כל היום בוא ולא נתראה לא נדבר ..
נגיד ואני אתפתה ואתקשר אל תענה…. ניפגש בערב בחדר שלי נראה עד כמה הגעגוע יפעל.."
חיכיתי שהוא יענה אז שיחקתי את עצמי עושה תמונות .. ואז הוא שלח הודעה..
דנדן אהוביי –
"איו בעיה נסיכה שלי , נראה אם תשבריי !! אוהב אותך , :)"
יששש עכשיו אני צריכה להוציא את נועם מהבית זה קל אני אשלח אותה אליי והיא תחכה לי שם ואז אני אסמס לה שאני אצלה ושהיא תכנס היא תראה אותנו .. אני אלופהה !!!
אני רק צריכה להשיג אלכוהול והרבה ….


תגובות (4)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

12/01/2014 13:57

סיפור ממש יפה אני אשמח אם תיכנסי ותגיבי גם על הסיפור שלי מתן ואריק שמי זה dole7189

12/01/2014 14:00

וואי מהמםם

12/01/2014 14:36

תמשיכיייייייייייי

12/01/2014 21:52
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך