בוקר טוב יפות , אני אנסה לעלות גם בהמשך היום ,

כמה זמן יחלוף עד שתפסיק דמעתי ? פרק 10

11/01/2014 879 צפיות 2 תגובות
בוקר טוב יפות , אני אנסה לעלות גם בהמשך היום ,

דניאל הלכה ואיתה דן , התחלתי לסדר , הלכתי לחדר התקלחתי הסתדרתי , והלכתי לחדר של יובל , בלי לדפוק כמו תמיד נכנסתי ומה קרה ???? איזה זונה שכבה לו במיטה .. הרמתי את הבגדים שלה מהרצפה ומשכתי אותה מהמטיה ,
"הפפפ הפפפפ זנזונת סעי מכאן" דפקתי צרחה
"ואווו ואוו יקרתי בלי לחץ" היא אמרה והתחילה להסתדר היא יצאה מהחדר ודיברתי עם נועם , הוא אמר שדניאל התחילה כי מישהו נישק אותה . אז היא התחילה והוא סיים , איייי אייי יובל איפה היית שחילקו את השכל ? הלכתי מהחדר שלו והלכתי לישון !

בוקר בא , הסתדרתי הכי חפיף היום יש לי ספורט שמתי טייץ שחור וחולצה אדומה אודם אדום בושם והייתי מוכנה .. הלכתי לחדר של יובל …
"אייה אייייה כואב לי בצד אווווץ" צרחתי לו בחדר הוא קם ונבהל..
"מהההה קרה נועם את בסדר?" הוא נעמד ובא לעזור לי ..
"אני בסדר אבל אם כבר אתה ער יאללה להתארגן לבית ספר" אמרתי לו והשתדלתי לא לצחוק לו בפנים !
"חכי חכי" הוא אמר צבט לי את הלחי והלך למקלחת !
ירדתי למטה וראיתי את דן ודניאל .. דניאל הייתה נראת זוועה .. כואב לי עלייה ,
הגענו לבית ספר ונכנסנו לשעתיים לשון בראבק !!!
המחנכת שלנו נכנסה עם תלמיד כנראה חדש , לא יודעת ..
"תכירו זה עומר, והוא מצטרף השנה לכיתה שלנו !" היא אמרה ..
"אז לבונבון יש שם …." דניאל לחשה לי חחחחחח השניה היא בכתה על יובל …
"נועם ודניאל בואו איתי כל השאר ללמוד רגיל" מה עשינו שוב ?
"נועם ודניאל אתן תעזרו לילד החדש להשתלב"
"מה להשתלב סעמק מה זה פה כיתת שילוב למוגבלים?" הוא אמר חחחחחח אקשןןן !!
"אדון ריגל אתה כאן רק בגלל שאני מכבדת את אבא שלך תיזהר ממני" המורה אמרה חחחח
"מכבדת אותו , בטח עוד נואשת שמתה לשכב איתו" אמר בלחש אבל שמעתי חחחחח
"טוב טוב לפני שזה מתפוצץ אני נועם וזו דניאל בוא נעשה לך סיור בבית ספר וניכנס לכיתה" אמרתי מנסה לא לגרום לו על היום הראשון להכנס לצרות … יצאנו מהמשרד של המחנכת שלי ..
"איפה זה המחששה?" שאל… מחששה ? מה זה ? "איפה שמעשנים שכחתי שזה בית ספר של סנובים" הוסיף אחרי שניה … אמא שלו סנובית !!!!!
"בואנה יפוץ שכמותך תדבר יפה !" דניאל אמרה חחחחחחח
"חחחחחחח פוץ שכמותי ?" אמר ונקרע לה בפנים !!!! חחחחחח אני רואה את הקרב שהולך להיות פה !!!!
"בוא בוא אני יראה לך את הפינת עישו.. סליחה המחששה" אמרה לו ועשתה פרצוץ של רוצחת ..
"טוב אתם תסתדרו אני חייבת לרוץ" אמרתי טוב מה אני קוץ בתחת????

נקודת מבט דניאל –
קמתי בבוקר עצבנית ביותר בגלל נועם , אני אשמה שנישק אותי אותו ילד ??? אז הוא היה חייב לרוץ לזונה הראשונה ? בבית ספר המורה ביקשה שנעזור לעומר , הוא מציקקק יואווווו אבל חתיך !!!!!! לקחתי אותו לפינת עישון .. וראיתי את נועם …
"טוב מכאן אתה תסתדר ?" שאלתי את עמר
"מה יש לך? בואי שביי איתי ונלך לשיעור" הוא אמר ומשך אותי
"לאלאלאלאלא זה לא בגללך , פשוט החבר שלי כאן טוב נו אקס לא יודעת, אמרתי לו …
"בואי בואי נגרום לאקס חבר לא יודעת שלך להבין איזה טעות הוא עשה שאת קצת לבד" חמודיייי !!!
"לא באמת שלא צריך תודה !!" באתי ללכת והוא התחיל לצחוק כמו מטורף..
"יוואווו דניאל את גדולה ספרי לי עוד בדיחות" הוא אמר והתיישבתי לידו , הוא צחק ואני יחד איתו ..
"היא תפוסה" נועם בא ומשך אותי… מה נראה לו !!!!!
"אחי לא ידעתי" הוא לחץ לו את היד קרץ לי והלך לכיתה …
"מה נראה לך שאת עושה?, נועם שאל אותי..
" מה עשיתי?" שאלתי בפרצוף לא מבין ..
"יש לך חבר ואת אוהבת אותו והוא אותך בגלל מעידה מפרקים הכל ?" הוא אמר ונישק אותי !!
יאמממממממממה אנייייי מאוהבתתתתת !!!!

נקודת מבט – יובל
כמעט דקרתי את הצעצוע החדש שהתרחק מהחברה שלי ! חברה ? סתם סטוץ אכלתי סרט שם..
משכתי אותה ודיברתי איתה…
"יש לך חבר ואת אוהבת אותו והוא אותך בגלל מעידה מפרקים הכל?" אנייי אוהב אותה !
מהההה ? לא יכול להיות סיכמנו סטוץ ? לעעעע אין סיכוי אחד כמוני מתאהב ! אני יובל דדון אני ? ראבקקקקקקקקק ארססססס אני מאוהבבבב !!!!!!!!!!

נקודת מבט – נועם
ישבתי בכיתה וחיכיתי שדניאל ועומר יכנסו ,
עומר נכנס לבד .
"איפה חברה שלי?" שאלתי אותו בחיוך
"הוא שהחבר שלה בולע אותה או שהוא בולע אותה!" הוא אמר והתיישב ליידי .. רגע מה חבר היא ויובל ? הם חזרוווו ? יששששששששששששששששששששששש !!!!!
"המבחן בתנך בשבוע הבא אני עכשיו מחלקת קבוצות לימוד שכוללות 2 חזקים 2 חלשים"
המורה אמרה וחילקה אותנו , היא שמה אותי בקבוצה עם דניאל עומר ילד לא מוכר ואני .. ישש העיקר אני איתה …. אמרתי לעומר ולאושר הלא מוכר שיבואו אליי מחר ב-5 ככה נעשה כל השבוע ובטוח נצליח !
דניאל נכנסה לכיתה בהפסקה כולה מעופפת ושרה "אין לי יום מאמי אין לי לילה התאהבתי מאמי בוא ונתרגש" וקפצה על עומר בחיבוק …. "תודה תודה תודה" חחחחחחחחחח מטורפת מה יש לה !!
"אגב היום מסיבה נועם את אצלי ב-5 ועומר כאות תודה חסר לך אתה לא בא !!!" היא אמרה .. חחחחחחחחחחחחחח תודה על מה ? מה פספסתי …
"תודה על מה?" שאלתי
"תודה על זה שעומר שלנו החזיר אותי ליובל" חחחחחח יוואו מלך !!!
"בקטנה בנות שמח לעזור , דניאל שחררי אותי" עומר אמר מסכן חנקה אותו !
השתחררנו לבית !!
חמששששששששששששששששששש בערבבבבבבבבבבבבבבבבבבב !!! (Partyyyy) (Partyyyy)
לקחתי בגדים בתיק ונעליים ויצאתי לבית של דונההה !!!! היום נהננים !!! שניה לפני שיצאתי , הוסיפו אותי לקבוצה אני דניאל ועומר חחחחחח "היפים ביותר"
"אחותי התאומה- נוו נועם שעה?"
"עומר- באמת נועם שעה"
"אני- מכועריים דקה אצלך דונה"
חחחחחח נשבעת שזו תהיה קבוצה טובה !!! הגעתי לבית של דונה הייתי קצת עם דנ-דן שלי וחתכתי לחדר של דניאל התחלנן להתלבש החלטנו ללכת על זהה שנינו לבשנו חצאית מיני אבל לא מידיי צמודה שחורה וחולצה סגולה עם שרוולים עד המרפק וכל הגב שלה פתוח אני שמתי נעלי עקב סגולות ודונה הלכה על שחורות , עשיתי איילנר דק ושמתי אודם שקוף רימל שממש הבליט את הריסים ואני מוכנה אותו הדבר דניאל התחלנו להצטלם העלנו לאינסטווווווש וקידמה לייקים , ירדתי למטה וההערות תחילות.. :(
"מה זה הלבוש המאוד מאוד קצר הזה ?,יובל שאל אותי .. בחייאת שישתחרר
"נועם ודניאל אתן לא יוצאות מהבית ככה לעלות זריז ולהחליף …" דן אמר ונראה עצבני !
"לא רוצות ולא רוצות" אמרנו כמו ילדות קטנות ,
"טוב בואו שבו ליידינו" מה ? הם וייתרו כלכך מהר יש !!!!
"בשלוש שלי אחיי , אחת שתיים של…." הם ספרו וזרקו לנו על החצאית את הכוס שתייה שלהם מה שלא מאפשר לנו לצאת ככה !!! רשעיים :( :( :( הלכנו מהר לשים גינס צמוד זהה כולו קרעים אנחנו הכנו אותו *_* ירדנו הם חייכו חיוך זדוני ויצאנו למסיבהההה !!!!!!!!!!!!!
איך שירדנו מהאוטו קיבלתי הודעה
"תותי פרוטי שלי – נועם אני עוברת לגור בבאר שבע" מהה ? אפרת שלי ? הבסטית מחייפה באה לכאן ? איןןןןןןןןן סיכויייי אהההההההההההההההההההההההההההההה צרחתי מאושר !!!
"מה יש לך משוגעת?" חחחח דן דניאל עומר ויובל צעקו יחד !!!


תגובות (2)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

12/01/2014 04:48

תמשיכייייייייייייי צהריים טובים

12/01/2014 06:58
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך