כמה זמן יחלוף עד שתפסיק דמעתי ? דמויות + הקדמה :)

09/01/2014 841 צפיות 2 תגובות

נועם דדון – בת 15 (כן אני יודעת קטינה) בסוף בקיץ אני עולה לכיתה י , עד היום גרתי בחיפה יחד עם אמא שלי וחבר שלה ואחי הגדול והמהמם והשווה והחתיך טוב הבנתם את הפואנטה ? , אבא שלי מת שהייתי בת 8 אז הוא לא כלכך בתמונה ! מחר אנחנו עוברים לגור בבאר שבע כי זה יותר מסתדר לאבי (חבר של אמא) מבחינת העבודה ! אני מחשיבה את עצמי כאחת שמתחברת מהר וקל להתחבר איתה אני אוהבת לצחוק וחולה על שטויות !! אני יפה ? אני לא כלכך מחשיבה את עצמי ליפה כאילו אני לא רזה ולא שמנה אני בול !!! יש לי שיער חלק בלונד-חום ועיינים שחורות אבל ממש ! כאן קיימות לי 2 חברות טובות טובות יובל ואפרת , אני פשוט אוהבת אותן !

יובל דדון – בן 16 כיתה יא , מושלם מושלם כל היופי במשפחה הגיעה אליי , יש לי שיער שחור פרוע בצורה מסודרת עיינים כחולות משתנות כאלה , אני אוהב את החיים ובלי עין הרע הם אוהבים אותי ;) אין לי חברה יש לי חברות ! מישהי שלא מכבדת את עצמה לא שווה שאני אכבד אותה ! מעשן שותה כמו כל בן נוער טיפוסי יש לי אחות קטנה כל החיים שלי !!! אני רוצה לראות את האמיץ שיפגע בנפש העדינה שלה ! אנחנו עוברים מחר לבאר שבע חיים חדשים !!!!!! איייזה כיף !

דניאל יפרח – חברה זה לא קיר דניאל נעים להכיר !! עולה לכיתה י חולהה על בלאגן שטויות ומסיבות לא כלכך אוהבת את בית ספר אבל אני הולכת ומוציאה בגרות בשביל להשתיק את אח שלי !!
הביטחון חוגג , אני יפה אני לא אשקר לכם יש לי שיער חום בקבוקים עיינים ירוקות גוף חלומי בקיצור חלומו של כל אחד !!! יש ל אח פשוט נסיך הוא כל חיי ! אמא שלי ואבא שלי עברו תאונה לפני שנה אבל אנחנו מסודרים לטווח הארוך :)

דן יפרח – אני מושלם עזבו אותכם שטויות , כיתה יא אוהבת את החיים הטובים תמיד בראש פתוח !
יששש לי אחות את כל החיים שלי אני אתן בשביל לראות אותה מחייכת !

דומויות משנה שתקבלו עליהם פירוט בהמשך : יעלי , אפרת , חלי , עומר , מור ורון :)

הקדמה –
נקודת מבט של נועם :
"קומו יפים שלי" שמעתי את אמא צועקת , מהר מהר קמתי והתארגנתי זה היום האחרון בחיפה אני לא מאמינה שאני לא יראה כל יום את החברים שלי והחברות שלי וכמובן את יובל ואפרת יצאתי מהמקלחת הכי מהירה שלי , התלבשתי הכ פשוט טי-שרט אפורה בהירה עם שורט שחור גבוהה הוואינס אפורות והלכתי לאכול ..
מה זה ? שאל יובל בפרצוף כועס שהוא קלט את השורט ,
בגד יפה אמרתי ונתתי לו נשיקה ..
וואי נועם את מעצבנת אותי לפעמיים , אמר ודחפתי לו קוראסון לפה רק שישתוק
התפוצצתי ומצחוק לקחתי שוקו והלכתי ליובל (חברה שלי) היא אמרה שיש לה משהו לספר לי …


תגובות (2)

תמשכיייייייייייייייייייייייי עכשיווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

09/01/2014 06:27

"חברה זה לא קיר דניאל נעים להכיר" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני על הרצפה ענק רק תשימי: " בתחילת דיבור ובסוף

11/01/2014 21:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך