האביר שבלב
טעימה קטנה מסיפור... סיפור נחמד וקליל... שוב חלק ממש ממש קטן! מחכה לתגובות

כך זה היה (טעימה)

האביר שבלב 26/10/2015 687 צפיות 12 תגובות
טעימה קטנה מסיפור... סיפור נחמד וקליל... שוב חלק ממש ממש קטן! מחכה לתגובות

אורן הגיע לצימר, נכנס למערה. שרון מיד קפצה עליו וחיבקה אותו, הוא עוד לא הצליח להוריד את השקיות מידיו.
מיד לאחר שהוריד אותן, ליאור הגיע וחיבקה אותו.
"אותי אתה לא מחבק מיד, להוריד את השקיות חשוב יותר" היא אמרה.
אורן חייך, העדיף להעביר את היום הזה בצימר בכיף.
עכשיו ניתן היה לראות את המערה עצמה. לרגע הרגיש אורן שהוא נמצא כמו בסרטים על האדם הקדמון. התקרה הייתה נמוכה ומעוגלת מאבן, ממש כמו במערה. החדר עצמו ענק, מחולק לשני חדרים קטנים. בחדר אחד הכניסה עם מיטה זוגית וסלון קטן. שולחן עם ספה מסביב. החדר הסמוך היה גולת הכותרת של המערה. בחדר השני המטבחון, שולחן קטן עם כיסאות, טלוויזיה שטוחה עם מערכת קולנוע ביתית, מיטה זוגית נוספת וכמובן הג'קוזי. יש מקום לארבעה אנשים בפנים, עלי כותרת בפנים, סבונים מפנקים וריחניים, נרות. הכל רומנטי כמו שכתוב בספרים. בשני החדרים מפוזרים שוקולדים קטנים בצורת לב.
הצימר בהחלט שווה את מאות השקלים שכל אחד מהם השקיע.
היה ברור לכולם שהחדר עם הג'קוזי ישנו בו הבנות. ובחדר השני אורן ודורון.
כולם החלו להתמקם בחדרים, כשהבנות צועקות לבנים שלא יכנסו לחדר השני כי הן מחליפות לבגד ים.
אורן הרגיש כמו בחלום, הוא בצימר חלומי, עם חבריו הטובים, שתי בנות בביקיני. אפשר רק לקנא בו. דורון כמובן הביא שתייה והחל למזוג לכולם. מוזיקה ברעש חזק מילאה את החדר, וכך גם התחיל להתמלא הג'קוזי, בריח משגע.


תגובות (12)

מדהים:)
מחכה בכיליון עיניים להמשך.

26/10/2015 17:41

ממש מעניין. מחכה להמשך :))

26/10/2015 19:38

נשמע מעניין!
הכתיבה שלך מדהימה, והתיאורים שלך יפים.
מחכה להמשך…(:
אאה ואני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי..
~מיה~

26/10/2015 23:51

    תודה רבה!!!
    אשמח לשתף עוד בהמשך…
    **אני בן דרך אגב…

    27/10/2015 07:28

*למלא את הג'קוזי בריח משגע. (בלי פסיק באמצע.)

עכשיו אני ממש גאה בך. רואים שעשית שיפור פלאים מהפעם הקודמת.
אשרייך =]

27/10/2015 07:38

    תודה רבה!!!!
    זה באמת באמת משמח אותי :)
    מודה לך מאוד

    27/10/2015 11:32

אוי אני מרגישה כל כך רע עם עצמי… מזמן שלא הגבתי לך.
זאת טעות שצריכים לתקן אותה עכשיו! 0:
הכתיבה יפה, השתפרת מאוד מאז הפעם הקודמת, מקסים!!!
תיאורים טובים יותר, כתיבה מנוסחת טוב יותר, שימוש טוב יותר בפיסוק, והכל פשוט "יותר"!
הערה אחת-
"מוזיקה ברעש חזק." – אני חושבת שלא נכון לכתוב כך. אולי התכוונת למוזיקה רועשת או מוזיקה חזקה?
חוץ מהערה זו אהבתי את הקטע, השתפרותך ניכרת מאוד…

27/10/2015 19:29

    תודה רבה אורורה!!!
    האמת שזאת הייתה כוונתי…
    אני שמח על המחמאות וההערות שלך!!!
    אמרתי אני פה להשתפר ולשפר

    27/10/2015 19:38

לתגובתך בקטע הבא, אני כבר קראתי, אהבתי יותר אותו מאשר את זה, זה קצת פחות לטעמי, אני פשוט לא רציתי להגיב לך ביקורת, כי אתה כותב יפה, ולקטע כזה לא מגיע ביקורת רק בגלל עניין של טעם :)
אז תדע שאני מעדיפה לא להגיב בכלל מאשר להגיב לך "לא אהבתי במיוחד".

27/10/2015 19:35

    תודה רבה לב החיים!
    אני מאוד מאוד מעריך אותך!!!

    27/10/2015 19:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך