כח פרק2

04/02/2017 713 צפיות תגובה אחת
תהנו!

הוא נכנס …איתה. הייתי בהלם . כי היא היתה איתו פעם ראשונה באולפן הקלטות שלי .
"היי מה נישמע"? שאלתי מתוך נימוס . "שנתחיל בהקלטות והוא עונה: "כמובן" התרגשתי רק מהחיוך שלו !
חברה שלו הלכה לצד השני והסתכלה עלינו דרך החלון, ולא הפסיקה להביט בי.
למרות שיש לנו יחסים טובים אפילו מאוד.
התחלתי להקליט והוא להדריך אותי. אבל לא הייתי מרוכזת ! הוא רק במחשבות שלי.זה רודף אותי.
לורן נכנסה(חברה שלו). להגיד לו שהיא הולכת לעבודה, הוא נישק אותה במצח והם ניפרדו לשלום.
נישארנו לבד. רק אני והעורך הפרטי שלי!
נלי:איך ההקלטה שלי נשמעת היום?
העורך(לואי): הקלטה שלך קצת יצאה משליטה … ספרי מה עובר עלייך היום . למה את היום עם מחשבות כ רבות?.
באותו רגע הבנתי שאני מאוהבת לגמרי ולא רק סתם אחת שמרגישה כלפיו רגשות. אלה מאוהבת!
שתקתי וחייכתי לו עם חיוך של הכל בסדר!
הוא התקרב אליי בעדינות … אוח כמה שהחיוך והמבט שלו גורמים לי חשק לאהוב אותו יותר!
אבל, בגלל שאני אוהבת אותו באמת אני התרחקתי ממנו . בכל זאת חברה שלו היא כמו חברה שלי . טוב נו בערך… אבל אני לא יכולה לעשות את זה .
אני לא אחת שמפרידה בין זוגות, אבל אני אחת שניתקע עם אהבה אסורה!
נלי: נגמר הזמן לא?
העורך(לואי): כן אבל תשארי שתי דקות אני עורך את ההקלטה שתתאמני עליה בבית שמחר בערב תבואי מוכנה להקלטה.
נשארתי בלא בררה לא רציתי ללכת ממנו סנטמטר ..
הוא נתן לי דיסק עם ההקלטה שלי, ויצאתי לכיוון הבית, לבד.


תגובות (1)

היי

04/02/2017 01:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך