כאשר אתה מולי
כשאתה מולי רוצה להגיד מילה,
אני מרגישה את הסערה,
שמתחוללת בתוכי מתוך אהבה,
שאני חושבת שבסוף היה איתך,
אבל בעצם זא רק מחשבה שהעתיד יובילה.
מי יודע ואולי ניפגש,
אבל ברור שזה לא יקרה,
לי הרי אף פעם אין מזל,
הרי אף אחד לא יודע עלי אפילו חברתי הטובה שאיתי מהגן גדלה.
מעניין אם אתה חושב שטוב לי מעניין אם באמת טוב לך.
כי אצלי הכל פשוט נורא,
רק רציתי להגיד מילה.. מילה קטנטנה,
שמגיע רק מתוך הלב מתוך אהבה.
בבקשה תקשיב ותבין,
אני אוהבת אותך באמת.
לו היה לי רק האומץ להגיד איך אני באמת מרגישה,
אז מה זה משנה מילה קטנטנה לא תעזור למישהי שפשוט קשה לה….
לפחות למישהו אמרתי איך אני מרגישה….
תגובות (6)
השפן הקטן שכח לסגור הדלת היצתנן המיסכן וקיבל נזלת
(אין קשר אני פשוט גאונה אתם טיפשים ^^)
חחחחחחחחחחחחח ברציתי להוסיף הרגת אותי!!!
אני יודעת אני הורגת את כולם רק שהמישטרה לא תבוא •__•
מיאו.
אין לי דבר חכם יותר לומר עכשיו.
שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!שפמנונים!
חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!חתולים!