תם תם תםםםםםם.... יאייייי אז הגעתי לפרק עשירי והכל בזכותכן אז תודה I love you❤

ילדה קטנה פרק 10

27/08/2016 843 צפיות 3 תגובות
תם תם תםםםםםם.... יאייייי אז הגעתי לפרק עשירי והכל בזכותכן אז תודה I love you❤

קמתי באמצע הלילה מקולות מוזרים.
ירדתי מהמיטה והתקדמתי לכיוון המדרגות שמובילות לקומה הראשונה בבית שלי.
כשהגעתי למטה ראיתי שלושה אנשים שכל אחד מהם מצוייד ברובה.
בדיוק שהתכוונתי לצרוח שלושם האנשים קלטו אותי ואחד מהם התקדם אליי והחזיק בי כך שהוא חוסם את פי עם ידו ועם היד השניה שלו הוא מחזיק בבטן שלי.
התחלתי להשתולל ולנסות לצאת מאחיזתו אך זה נראה כאילו זה לא הזיז בכלל לאיש.
"תפסיקי לזוז זונה" אמר האיש בשקט לתוך אוזני ובנתיים ראיתי ששני האנשים האחרים התקדמו למשרד של אבא שלי.
"תפסיקו" ניסיתי לצעוק, אך לא יכולתי מכיוון שהיד של האיש חסמה את פי.
"אמרתי לך לשתוק" אמר האיש וסתר לי מה שגרם לי לשתוק.ף והרגשתי כאב חד בבטני.
"כלבה טובה" אמר האיש בהתגרות.
התחלתי לבכות מלחץ ולהתפלל שהבנים יבואו.
פתאום שני הבנים יצאו ממשרדו של אבא שלי כשהוא בידיהם והם מכוונים עליו רובה.
"אז מיכאל (השם של אבא שלה) או שאתה מביא לנו את הכסף או שהבת שלה תסבול" אמר האיש שהחזיק אותי באיום.
"תעזבו אותה היא לא עשתה כלום" צעק אבא שלי ומכל הרעש הבנים התעוררו וירדו למטה בריצה.
"בן זונה מה אתה צועק??" צעק אחד האנשים וירה ברגלו של אבי.
"אבא" צעקתי והתחלתי לבכות.
הבנים התחילו להרביץ לשלושת האנשים ובאותו הזמן רצתי לכיוון אבא שלי וחיבקתי אותו.
"אני בסדר יפה של אבא" אמר אבא וחיבק אותי.
הבנים העיפו את שלושת האנשים והתקרבו אלינו.
נתנאל שישן אצלינו הרים אותי וכיסה את פניי בזמן שאביאל ואסי מטפלים באבא שלי."דיי נתנאל אני רוצה ללכת לאבא" אמרתי וניסיתי לחמודףק מידיו.
"דיי ירדני הבנים מטפלים בו ואת לא רוצה לראות את זה" אמר נתנאל.
"נתנאל כואבת לי הבטן" אמרתי והחזקתי בבטן הכואבת שלי שלא החלימה לגמרי מאז המקרה עם דור.
נתנאל השכיב אותי על המיטה בחדר שלי וביקש ממני להראות לו את המקום הכאב.
הרמתי טיפה את חולצתי.
"פאק" צעק נתנאל.
"מה קרה?" שאל אסי בדיוק כשהגיע לחדרי עם אביאל.
"נראה לי שהוא הרעיל אותה" אמר נתנאל.
"אתה סתם מדמיין" אמר אביאל.
"מה עם אבא?" שאלתי.
"הוא בסדר הוא לא יכול ללכת יותר מידי" אמר אביאל.
"איפה הוא?" שאלתי.
"הוא הלך לסגור עסקה או משהו כזה" אמר אסי.
ופתאום ברגע אחד התחלתי להרגיש שחם לי ואני מזיעה.
"חם לי" אמתי ופתאם הרגשתי שכל העולם מסתובב וסרחורות ובחילות תקפו אותי.
"פאק היא מחווירה, ירדן תישארי איתי" אמר אביאל בעוד אסי מזמין אמבולנס ונתנאל מניח מרבת רטובה על מיצחי.
התחלתי לראות נקודות שחורות ואז הכל הפך לשחור.


תגובות (3)

אלופה שלייי אין עליך תמשיכי

27/08/2016 21:56

מהמם מחכה להמשך!!!!!!!

28/08/2016 00:05

תמשיכיי מושלםםם

08/09/2016 01:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך