2roni123
אחריי הרבה זמן שלא העלתי פרק... פרק יחסית קצר, יעחה עוד אחד בסביבות עשר בלילה.

" יום אחד תחשבי שננצח " ~ סיפורי ערסים ~ פרק 27

2roni123 17/08/2014 2296 צפיות 9 תגובות
אחריי הרבה זמן שלא העלתי פרק... פרק יחסית קצר, יעחה עוד אחד בסביבות עשר בלילה.

הבטתי בעיניו, מסמיקה במעט.
"אני חושבת… שזה הדדי." חייכתי חיוך קטן, ואז השפלתי את מבטי.
"אבל אני לא בקטע של סטוצים." גיחכתי.
הרגשתי את ידו על עורפי, מלטפת אותו במעט, צמרמורת עברה בי.
"אני רוצה שתבואי לגור איתי. אני יודע שזה נשמע פשוט מטורף… אבל אני מניח שאת צריכה את השקט שלך," הוא עצר לרגע, בוחן את תגובתי, "ואני צריך מישהי שתהיה קרובה אליי, ושהיא לא זונה." חייך, ואני כמעט וחייכתי אליו בחזרה, אך עצרתי בעצמי.
"אני צריכה לחשוב על זה קצת, וחוץ מזה, אני מפחדת שאסי ירצח אותי בלילה." צחקתי והעברתי את ידי בפאה.
הוא צחק מעט, ואז בעצם המחשבה שאנחנו כל כך קרובים חלחלה בראשי.
ראשי היה אל מול ראשו, כל כך קרובים… חצי שניה מנשיקה.
"את בוהה בי." גחך, הסמקתי. באמת בהיתי בו. אבל איך אפשר שלא? הוא כל כך יפה… ואחריי הכול, האישיות שלו היא מה שכבש אותי. שהפיל אותי ברשת, מלכודת, מה שלא תרצו.
ואז, בלי התראה מוקדמת, הוא הטיח את שפתיו כנגד שפתיי. בחיים לא חשבתי שבכל נשיקה שלי איתו, הפרפרים יתעופפו יותר ויותר, גבוה יותר, למרומים.
אחריי כמה דקות, התנתקנו בקושי אחד משפתיו של השניה, ידו עדיין הייתה מונחת על הלחי הימנית שלי.
"בבקשה תעברי לגור איתי." אמר בשקט, מביט בעיניי. עיניו הבהירות היו כל כך רציניות ומרוכזות בעיניי, שחששתי לפתע לטבוע בהן.
~~~~
"ברוכה הבאה לביתך החדש, חלום של כל אישה!" חייך בגאווה אליאור. עמדנו בפתח דלת הבית של אליאור, וכנראה שעכשיו גם ביתי.
"חלומה של כל אישה?" גיחכתי, הוא הנהן במרץ, לרגע חשבתי כי הוא ילד קטן.
"תתבגר." צחקתי, נכנסת לבית הענקי.
"ואוו… באמת חלומה של כל אישה…" מלמלתי, מסתובבת במקומי, בוחנת את הבית.
"לא צחקתי." חייך חצי חיוך, נכנס אחרי וסוגר את הדלת.
הבית היה פשוט ענקי. בסלון היו שלוש ספות לבנות וצחורות, הפונות לכיוון טלוויזית פלזמה עצומת מימדים.
"מדהים…" מלמלתי בשקט.
"זה לא הכל." חייך ומשך אותי אל מחוץ לבית, כשלעיניי נגלת בריכה ענקית.


תגובות (9)

מה עם המשימה?

17/08/2014 19:23

המשךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףף

17/08/2014 20:08

ואייי תמשייכיייי מושלםםםם

17/08/2014 20:47

תמשיכיייייי מיייד

17/08/2014 21:42

אין לי כח לכתוב אב אני אתאמץ…
אז קודם,איזה חמוד אליאור אני מזהירה אותו שלא יבגוד בה או שבזמן שהיא תישן הוא יהיה עם בלונדה אחתתת!!
דבר נוסף נראה את אסי אם הוא ידע בה אני יהרוג אותו
ודבר אחרון המשךךךךךךךךךךךך

17/08/2014 21:50

תמשיכיייייייי

17/08/2014 22:06

תמשיכייייייייייי

18/08/2014 00:47

תמשיכיייי

18/08/2014 02:34

תמשיכי מושלם

18/08/2014 03:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך