נויה^
אשמח לביקורת:)

טעות או מזל? – פרק 4

נויה^ 11/07/2015 1981 צפיות 12 תגובות
אשמח לביקורת:)

היי בהות אני כל כך מודה לכן על התגובותתת אתן לא מבינות כמה חיממתן לי את הלבבב אני אוהבת ומעריכה המון אחת אחת מכן!

זרועות הפלדה של יקיר ניסו לתקן את הדלת שלפניי רגע טרק ויצאה ממקומה. פניו המתאמצות החלו לנטוף מזיעה ולהאדמים כמו עגבנייה על האש.
"צריך עזרה?", העזתי לשאול והוא עצר את עבודתו וסובב את כל גופו לכיווני ונעמד מולי. פניו היו אדומים ונוטפים מזיעה ועיניו השחורות ננעצו בי כמו מסמר לקיר.
"מה לא הבנת בלהסתק לי מהבית?", הוא התעצבן ואיגרף את ידיו ופרקי אצבעותיו החלו להלבין. קפאתי למולו ובלעתי את לשוני. הוא לקח צעד קדימה לעברי ואני צעד אחורה עד שגופי נדחק על הקיר. זה נראה כאילו שיחקנו משחק הצעדים עד שראיתי את מבטו המאיים והרציני.
"מה יש לך נגדי?", לא היה לי ספק שזה יכעיס אותו עוד יותר אבל לעזאזל, אני רוצה לדעת מה בוער לו כל כך שאעזוב את הבית.
"את…", הוא התחיל להגיד והשעין את ידיו סביב ראשי, כל יד בצד אחר. "אין לך כאן מקום לשאלות, אני זה ששואל את השאלות ואני זה שמחליט מי יהיה בבית שלי ומי לא. אז כדאי לך מאוד לקחת את הדברים המזויינים שלך ולעוף לי מהבית", הוא אמר ולסתו התקשחה. לא העזתי להוציא מילה מהפה. הוא הצליח להפחיד אותי ולגרום לי להאמין לכל מילה שאמר.
הוא הוריד את ידיו מהקיר וחזר לנסות לתקן את דלת חדרו.

הלכתי לחדר של אוריה, היא רצתה לספר לי על הרומן המתפתח שלה עם שניר.
"את לא מבינה…הוא כזה מושלם השניר הזה", היא נשכה את שפתה התחתונה בחולמניות.
"נו ספרי, מה היה?", שאל בחוסר סבלנות, התעניינתי מה הולך בינהם, אבל גם פחדתי שהיא תסתבך איתו.
הבנתי שהוא לא פחות מסוכן מיקיר. הם חברים טובים ונראים כאילו הם קורצו מאותו החומר.
אני יודעת שהם מתעסקים בעסקים מלוכלכים ולא פוחדים ללכלך את ידם בדם.
"התנשקנו בשירותים של המועדון, התחרמנו, הוא מושלם סול, את לא מבינה בכלל עד כמה", היא אמרה ואני חייכתי חיוך שהיה חצי מזוייף. לא דגלתי לכל החירמונים בשירותים והנשיקות לעולם. זה לדעתי מוריד את כל הכבוד לריצפה. אבל היא פשוט עיוורת אחרי שניר. היא עדיין לא מכירה את הצד הרע שלו ואני בטוחה שזה הצד הכי חזק אצלו וככה היא נותנת לעצמה להיסחף אחריו. היא כנראה אוהבת את הכוח בידיו להגן עליה מכולם. את הכבוד שנותנים לו כל חבריו על היותו מסוכן ומי שרק יעז להגיד לו מילה לא במקום כבר יודע איפה הוא ימצא את עצמו. אבל היא עדיין לא קולטת כמה ז יכול לפגוע בה.
"אני באמת שנחה בשבילך אבל…תשמרי על עצמך ואל תמהרי איתו לשלב הבא. קודם כל תכירי אותו לעומק ואז את יודעת…", ניסיתי להגיד בדרך הכי עדינ והכי לא שקופה לזה שהוא עבריין אז עדיף לך לקחת מרחק ממנו ולחשוב מה את עושה.
"ברור, אני שומרת את עצמי לרגע הנכון", היא אמרה ונראתה באופוריה מטורפת.
"פעם הבאה את יוצאת איתי ואני אכיר לך גם מישהו חתיך, הוא רווק כבר המון זמן ומחפש מישהי טובה שלא מתפרפרת לכל הכיוונים ואת האופציה הראשונה שעלתה לי לראש", היא אמרה ולא כל כך התלהבתי מההצעה הזאת. לא מחפשת חיים מתוסבכים עם עוד אחד שבטח מתנהג כמו יקיר ושניר. לא מעניין אותי להיכנס לחיים כבולים מלאים בקנאה מטורפת ואי היכולת להביע דעה. אני מכירה טיפוסים כאלה ויצא לי לצאת עם אחד כזה בעבר.
הספיק לי.

ישבתי עם אוריה בסלון ויקיר בדיוק נכנס הביתה עם שניר ועוד שניים מהחברים שלו.
כל אחד נראה כמו גנגסטר וחזותם הייתה עוצמתית וכוחנית. המבט שלהם שידר מרחק ואיום, כאילו באו לרצוח מישהו.
הדלת נפתחה שוב ולא האמנתי למה שעיניי ראו.


תגובות (12)

מצטערת על הפרק הקצר פשוט כתבתי אותו מהפלא ולא שמתי לב…
פרק הבא יהיה ארוך יותר בהרבה:)

11/07/2015 22:21

זה בסדר אבל תעלי פרקים מהר יותר כי אני לא עומדת במתח הזה!!!! תמשיכי עכשיו!!!!

11/07/2015 22:32

וואו נשמע מעניין מאד!
תמשיכי אני במתח!!!!

11/07/2015 22:32

אעאעאע זה לא פייר שאת מפסיקה במתחח

11/07/2015 22:45

מהממת שלי חיימשלי אהובתי!!
הפרק מהמם אני מכורה לסיפורים שלך!
יניר מתנהג מוזר …
אני מצפה להמשך כבר מחר !!!
תמשיכי מהממת אוהבת מלא מלא

11/07/2015 23:10

תמשיכייי

11/07/2015 23:33

פרק מוזלם!! תשמיכי!!

11/07/2015 23:48

פרק מושלם!! תמשיכי!!

11/07/2015 23:49

ממהממםם! אני כבר מלא זמן חיכיתי לפרק כן אני יודעת,יש חיים מחוץ לסיפורים. אפילו אני הרבה זמן כבר לא העלתי אבלל אני חיכיתי מלא זמן עד שתעלי פרק.. וזה היה שווה את זה גם אם הוא קצר! אני במתח לדעת מי זה! בבקשה תמשייכייי♥

11/07/2015 23:51

תמשיכיייי זה כזה מושלםםםםםםםםםםםםםם וכזה מותחחחחחח

12/07/2015 01:08

אני ממש מצטערת שלא יוצא לי להגיב לעיתים רחוקות. לא הייתי שבוע בבית ואז חזרתי לעבוד וסופסוף היה לי יום חופש היום עד רק עכשיו הצלחתי להכנס ולהגיב. הסיפור הזה יפיפיה והכתיבה שלך כל-כך יפה כאן והיא פשוט מרגשת אותי. אני ממש מחכה להמשך! אני חושבת שהאקס שלה ש'הספיק לה' עם לצאת עם טיפוסים כאלו בעבר הוא זה שנכנס עכשיו בדלת.
אני לא יודעת למה, אני אבל משפפת בינה לבין יקיר. או שלא. לא יודעת. מעניין למה הוא כל-כך רוצה שהיא תצא מהבית שלו. את חייבת להמשיך בהקדם האפשרי!

12/07/2015 01:12

יש לי רק מילה אחד להגיד לך תמשיכיייי

12/07/2015 18:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך