טייסי קרב- פרק 2
"איזי," פנה אליה.
"קופר," ענתה מביטה בעיניה התכלת שלו. כשהבינה שהוא מנסה להיכנס לנושא שיחה כבד ורציני יותר.
"אני לא יודע למה את מצפה אבל, אל תצפי לסיים את הערב הזה במיטה איתי." אמר לה.
"אני יודעת, קופ. אני יודעת שזה ניגמר .אני רואה שהמשכת הלאה." אמרה בפניו.. "גם אני."
"את חושבת שהמחשבה על לנשק אותך בטירוף לא חלפה לי בראש ברגע שהופעת מולי שוב? אני עוצר את עצמי כי אני יודע שזה חסר סיכוי. השלמתי עם זה כבר מיזמן." ענה בפניה, מרסן את עצמו.
"האגו שלך מונע בעדך? "שאלה ,מעט ממורמרת.
"איזי ,לא." אמר," שלא תביני אותי לא נכון. את חשובה לי.. אבל, אני תפוס." ענה בפניה. כשמאוחר יותר בדירתה של איזבל, היא אחזה בידה את התמונה שלה ושל אדם ביחד כשהיו זוג.
שניהם המשיכו לכיוונים שונים.
הוא, עלה בסולם הדרגות ועשה קריירה צבאית.
היא השלימה את התואר במשפטים והפכה לעו"ד מדופלמת.
היה דבר נוסף שהסתירה ממנו.
היא נשואה. נשואה לגבר שפגשה בהמשך הלימודים.
כשאת טבעת הנישואין שלה ,היא הסתירה ממנו .לא רוצה להפיל את זה עליו כרעם ביום בהיר .כעת היא נכחה להבין .כמה שהיא אוהבת את בעלה והוא מקסים. הוא לעולם ,לא יהיה ,אדם.
באשר לקופר ,הוא חזר אל הפאב.
"הכל בסדר ,אחי? "שאל אותו צ'אק.
"כן. למה שלא יהיה בסדר ?" ענה אדם.
"לא יודע. איזבל הופיעה ואתה.. אתה נראה שונה .ענה צ'אק.
"שונה?" שאל קופר, "מה כוונתך שונה?"
"אתה עדיין מאוהב בה." אמר צ'אק מביט במבט עיניו הבהירות של קופר.
"מה פתאום?" הוא מיהר להכחיש.
"קופ, המבט בעיניים שלך. תודה בעובדה שהלב שלך דופק חזק כל פעם שאתה רואה אותה. "אמר צ'אק ,מנסה להוציא ממנו בכוח וידוי.
תגובות (2)
תמשיכיייי
ווואו יפה !! תמשכי :)