טומבוי – הקדמה
תמיד הייתי טומבוי , אותו ג׳ינס רחב וטריקו רחבות אצלי זה בגדים יומיומיים ,אני תמיד מתבלטת ליד הפאקצות והפרחות ..
אבל אני אני ואף אחד לא ישנה אותי .
*****************************
היי אני אליה אמסילי , גרה באשקלון , רחוב תפוח , אני טומבוי , לא התאהבתי אף פעם .. תיכון ״יובלים ״.
רוקדת היפ הופ , משחקת כדורגל , כןכן אני בת !.
אני בת 15 כיתה ט׳ , יש לי חברות שלא תתפסו שאני טיפוס מתבודד , חברות שלי לא כמוני , אבל הם לא פאקצות הם .. באמצע . אני לא יכולה לסבול חצאיות , שמלות ועקבים !
יש לי עיניים כחולות ושיער ג׳ינג׳י ארוך חלק .
אני רזה ודי גבוהה . לא סובלת את עידו .
המשפחה שלי :
אורן אמסילי – אבא שלי מנהל בחברת הייטק מסוימת , אנחנו די עשירים , אבל לא כל כך אכפת לי , לאבא שלי אין בעיה שאני טומבוי . לאבא שלי יש עיניים חומות דבש ושיער חום .
איילה אמסילי – נשית מאוד , לא סובלת לראות את הבת שלה ככה טומבוי , יש לה שיער ג'ינגי ועיניים כחולות . הכל אצלה מותגים , לא שומרת על פשטות אף פעם .
אווה אמסילי – אחותי הגדולה נשית כמו אמא שלי , שיער חום ועיניים חומות דבש , יש לה חבר , אמא שלי נורא גאה בה .
***********
חברות שלי
( הדמויות מדברות על עצמן )
שיינה אזולאי – היי אני שיינה , שיער חום עיניים ירוקות אוהבת מאוד את אליה . התאומה של אוריה הקרציה .
אוריה אזולאי- אני לא טומבוי מאוד נשית אבל עדיין שומרת על נכונות , ולא עפה על עצמי . שיער חום שוקולד עיניים ירוקות התאומה של שיינה .
( הערת המחברת – יש לה עוד חברות אבל הם דמויות ממש שוליות אם יהיה צורך אני יעלה עליהם פוסט )
*********
מלכי השכבה ..
(י וט )
עומר ויצמן – ערס מן השורה , אוהב בנות נשיות , קשה לי עם בנות שמתנהגות כמו בן , בדיוק השנה הגעתי לאשקלון , גרתי פעם באשדוד . כיתה י ׳׳.
כל הזולות למינהם נמרחות עליי . שרירי עיניים ירוקות ממש , שיער שחור .
עידו לוי – סטוציונר , אוהב בנות נשיות , בתיכון ״ יובלים ״ כבר 4שנים כיתה י׳
לא סובל את אליה . עיניים כחולות ושיער בלונדיני מי שנוגע באחותי מת …..
^^^^^^^^^^^^^^^^
פאקצות / פרחות
( אליה מדברת על הדמויות )
ימית – שיער בלונדיני צבוע ארוך עיניים חומות , איך נגיד בצורה יפה ? מתנהגת כמו זולה .
אושר – אותו דבר חיקוי . שפוטה בעיקר של ימית .
תגובות (3)
נשמע מעניין מחכה לסיפור
תמשיכי מידד אני רוצה לשמוע את ההמשך כי איך נגיד את זה אני גם כן טומבוי ומעניין אותי לקרוא את הסיפור
תמשייייכיייייי מזה נשמע מעניין