want to fly
אני נעלמת פה לשבוע כי אני טסה לפולין. מבטיחה לחשוב על הסיפור ועל ההמשך שלו ^^

חצאים- פרק 49

want to fly 12/08/2013 1450 צפיות 3 תגובות
אני נעלמת פה לשבוע כי אני טסה לפולין. מבטיחה לחשוב על הסיפור ועל ההמשך שלו ^^

אחרי עוד שעה של שיחות וליטופים היא נרדמה, הפעם היא הכריזה שהיא נרדמת עד הבוקר. היא קודם כל ווידאה שזה בסדר מבחינתי שהיא תישן פה, ואני במשך דקות ארוכות ניסיתי להסביר לה שזה ממש בסדר ושאין לה מה לדאוג, שכל מה שאני רוצה זה שהיא תרגיש בנוח ושהיא לא תהיה חולה עוד. יצאתי כדי להכין לי משהו לאכול, מן ארוחת לילה כי השעה הייתה כבר רבע לעשר. הכנתי לי צלחת מהאוכל שהיה במקרר וחיממתי אותו במיקרו. אחרי שסיימתי לאכול מזגתי לי עוד כוס שתייה והטלפון שהיה בכיסי צלצל. "ברק" היה כתוב על הצג.
" מה קורה יא אח? " שאלתי אותו קצת עייף.
" אני מחוץ לבית שלך " הוא אמר, " אתה יכול לצאת? ".
" בטח " אמרתי לו והשיחה התנתקה. פתחתי את דלת הבית והוא חיכה על המדרגות, גבו היה אליי. התיישבתי לידו על אותה המדרגה.
" מה קורה? " שאלתי באנחה.
" אני מבולבל ואני שונא להגיד את זה כי אני נשמע כמו כוסית ".
" אחח אתה משהו " אמרתי לו, " אתה חושב על הצהריים הא? ".
" מסובך לי להמשיך בחיים כאילו כלום. הוא התקשר אליי קודם וסיננתי אותו, ואתה יודע שאני שונא לסנן אנשים, פשוט לא ידעתי מה להגיד. מצד אחד אני תומך בעלמה, ואני מאמין לכל מילה בעיקר אחרי שהבנתי שאיתי הודה בזה. אבל מצד שני זה איתי, חבר טוב שלי, איך אני יכול פתאום להיות נגדו? מבין? ".
" בטח " אמרתי לו, " אם זה משנה משהו אני יכול להגיד לך שלי יהיה קשה לאבד אותך בתור חבר, החבר הכי טוב שלי אתה. אני בצד של עלמה, זה ברור נראה לי הכי בעולם. אם תבחר להיות בצידנו אני אשמח, ואני יודע שזה יכול לעלות לנו 'מחירים קשים' כמו שאתה מגדיר, ענייני מעמד. בשבילה אני אעשה הכל אבל אתה לא מחויב לכלום. אני אכעס אם העניין הקטן הזה הוא מה שיפריד חברות של שנים אבל אין לי ברירה ואני לא אעמיד אותך במצב לא נעים. אתה צריך לבחור לפי ההחלטה שלך, אני לא אשפיע עליה " אמרתי לו בכנות. אמרתי לו את מה שבאמת עובר לי במוח. רוב השיחות שלי עם ברק, אם לא כולן הן אמיתיות וכנות לחלוטין.
" תודה " הוא אמר בחיוך אחרי שהוא עיכל את הדברים שלי, " זה חשוב לי מה שאתה אומר. אתה יודע שאני לא רוצה לפגוע בך בשום צורה. כשאני אגיע להחלטה שלי אני אדבר איתך, יקח לי קצת זמן. אתה יודע מה יקרה אתכם מחר? ".
" בלעדיה אני לא אלך לבית הספר " אמרתי, " והיא מרגישה ממש רע ".
" נפשית? ".
" היא בדיוק יצאה משפעת של כמה ימים " אמרתי לו, " ונראה שהיום במקום לנוח היא התאמצה ממש אז המחלה הזו חזרה ".
" וואו הבנתי. תמסור לה שתרגיש טוב בשמי ושאני מצטער על שהייתי כל כך אילם אחרי המקרה ושלא הגבתי, פשוט קפאתי במקום ".
" שמתי לב " אמרתי בצחוק, " אבל אני מבין את זה ".
" באמת? " הוא שאל.
" ברור, אני הייתי יכול להיות באותו מצב אם טפו טפו טפו היו אומרים לי דברים כאלה עלייך, ואתה בנאדם טוב כל כך ברק, אתה בחיים לא תעשה את זה ".
" אתה יכול להיות בטוח. ההורים שלך בבית? " הוא שאל.
" לא אני לבד פה, אין לי מושג האמת איפה הם, בטח מתעכבים בעבודה או הלכו לשתות משהו ביחד אחרי יום עבודה עמוס. הם אוהבים את זה ואני אוהב את העצמאות ".
" הבנתי " הוא אמר וקם, " אני אלך הביתה אנסה לישון קצת. נדבר מחר הא? ".
" אני אוהב אותך גבר " אמרתי לו בחיוך.
" כנ"ל אחי " הוא אמר בצחוק, עשינו את סיסמת הידיים הקבועה שלנו ונפרדנו לשלום. נעלתי את הדלת, שתיתי עוד לגימה מהשתייה שלקחתי והלכתי להתקלח. הייתי חייב להעביר את היום הזה במקלחת, חשבתי שזה אחד הדברים שהכי יעזרו לי. חזרתי לחדר והדלקתי אור קטן במתג השלישי מבין הארבעה שליד הדלת, המדליק אור קטן שלא יפריע למי שישן בחדר. הייתי צריך להוציא בגדים לפיג'מה מהארון. החלפתי את הבגדים בשירותים כדי שגם אם עלמה תתעורר לרגע היא לא תיבהל. חשבתי עלי ועליה, על כמה שאני אוהב אותה אחרי חודש מטורף של אהבה, וזה רק חודש, מה יקרה בהמשך אם אנחנו ככה אחרי חודש? חייכתי לעצמי. יצאתי עם בוקסר מהשירותים ועם המגבת על הצוואר כדי שהטיפות מהשיער הקצת רטוב שלי יזלגו לשם. עלמה הצליחה להתכווץ לגודל מניאטורי כך שהיא השאירה לי הרבה מקום במיטה שלי. הסתכלתי על היופי שלה, היופי שאין אדם שיכול לעמוד בפניו והדבר היחיד שרציתי היה לנשק אותה. לא לקחתי את הסיכון שזה יעיר אותה, פשוט דיברתי אליה קצת, חשבתי אולי זה יבוא לה בחלום. "..ואיתך אני מרגיש שהכל אמיתי, איתך אני מרגיש שהכל קטן עליי ושאני לא מודאג מכלום. גם כשיש לי מצב רוח אני מזכיר לעצמי שאת בחים שלי, שאת שלי ורק שלי, שלעולם לא תעשי משהו שחלק מהבנות יעשו, לא תמכרי את עצמך. שתמיד תגידי לי את האמת ואני תמיד אמשיך לאהוב אותך. ואם יש דבר שאת חייבת לדעת זה שאני הולך לעמוד במילה שלי ולשאת אותך לאישה, כי אני כבר חושב על החתונה, ואם אני חושב עליה ולא נלחץ ממנה היא תקרה. אני יודע שהרבה דברים יכולים להפחיד או להרתיע את שנינו, אבל כשאנחנו ביחד, כשאנחנו אוחזים אחד בשני, ואת מעבירה בי תחושה שאף אחד מעולם לא העביר, תחושה חמימה ובטוחה שיש לי מקום בכל צעד שנבחר ללכת בו, אני מרגיש טוב עם עצמי וטוב עם הקשר. ואני תמיד אוהב אותך ותמיד אדאג לך ולמשפחה שלך. וזה שאת לא עונה גורם לי להמשיך לשפוך את הלב עוד קצת כי אני לא מרגיש פתטי בלדבר אל עצמי אלא אני מדבר אלייך. כל מה שאני רוצה שתזכרי מהשיחה שאת בכלל לא מקשיבה לה היא כמה אני אוהב אותך, אוהב אותך באמת. אם מישהו מקשיב לי אני רוצה סימן לזה שהקשר שלי ושל עלמה חזק יותר מכל דבר, לזה שאין לי מה לדאוג לגבי העתיד ". בדיוק ברגע הזה שמעתי את המנעול של הדלת נפתח. " יובלי " שמעתי את הקול של אמא. סימן טוב מזה לא יכולתי לבקש.


תגובות (3)

ש-שבוע בלי הסיפור שלך (O_O!!) אמל'ה, הלב של דופק חזק.. א-אני ישרוד…
תהני שם (עד כמה שאני יכולה להגיד..)

ואל תשכחי את הסיפור (T^T)

12/08/2013 12:59

וואי איזה קטע, אני גם הייתי בפולין השבוע, היום חזרתי לארץ!
ומדהים כמו תמיד תמשיכי!!

19/08/2013 04:29

מושלםםםם כמו תמידד… המשךך בהקדםם האפשריי!!! (:

19/08/2013 17:28
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך