חצאים- פרק 44

want to fly 05/08/2013 1184 צפיות 3 תגובות

אחרי שברק הגיע היא התחילה לדבר איתו. הוא הופתע שהיא בבית אבל זה היה בשבילו די רגיל. יצאנו לגינה כדי לדבר וליהנות מהשמש. ראיתי כמה עלמה עדיין כועסת, אבל היא ניסתה שלא לכעוס הרבה על ברק, הרי זה לא אשמתו.
" ברק " היא אמרה, " מי זה איתי בראון? ".
" חבר טוב שלי.. למה? " הוא שאל לא מבין.
" כמה טוב? " היא שאלה.
" טוב מאוד.. אנחנו מכירים מגיל צעיר, תמיד ביחד במסגרות, הוא יודע עליי כמעט הכל, קצת פחות מיובל " הוא אמר והסתכל עליי בחיוך, " למה את שואלת? ". היא השתתקה. כנראה העובדה שאיתי הוא חבר טוב של ברק קצת העיקה לה, היא פחדה כנראה להגיד עליו דברים שהם מאוד מופרחים מצד אחד, וקשים להטחה מצד שני.
" ברק " פניתי אליו, " איתי הטריד את נועה במסעדה.. במסעדה שבה היא עובדת ".
" הטריד את מי? " הוא שאל והתמתח על הכיסא שלו.
" אחותי " אמרה עלמה ולא הסתכלה לו בעיניים.
" למה שהוא יעשה דבר כזה? " אמר ברק, " הוא לא יפגע באף אחד ".
" עובדה.. " לחשה עלמה.
" את בטוחה שזה הוא? " הוא שאל עדיין לא מאמין, " אין לו אינטרס לעשות את זה. רק לפני כמה ימים ישבנו ביחד בקפה ו.. " הוא התחיל להגיד ואני השתתקתי. הסתכלתי עליו, הוא הסתכל עליי ואז הסתכל על עלמה, גם עלמה הסתכלה עליו. כולם הבינו את המסר.
" אתה היית שם? " שאלה אותו עלמה כמעט על סף דמעות.
" ישבנו כמה חברים בקפה מסעדה.. אני לא ידעתי שהיא אחותך כשהיא זו ששירתה אותנו. אני יצאתי די מוקדם.. אני לא ידעתי שמשהו כזה יקרה ".
" ברק מה האינטרס שלו לפגוע בה? " שאלה עלמה.
" אני יודע.. " הוא נאנח, " בוא נגיד את זה במונחים כאלה, הוא לא לא מסופק מהבחינה הזו.. כהוא רוצה הוא משיג. אני קצת פחות מתחבר לזה אני חייב להגיד אבל אני חושב שככה הוא. אבל אני לא ידעתי שהוא פגע בה, עלמה אני נשבע לך אין לי שום קשר לזה ".
" מה נעשה? " שאלתי בהחלטיות.
" נדבר איתו? " הציע ברק, " ש.. אני לא יודע.. יתנצל או משהו? ".
" יתנצל? " התחילה עלמה לכעוס, " להתנצל זה החלק הכי קטן. אתה יודע מה זה עשה לה? היא הייתה שבורה ובוכיה, היא לא דיברה על זה כשראיתי שמשהו מציק לה. היא שתקה ברק, היא פשוט שתקה " עלמה אמרה והדמעות כבר יצאו ממנה, " היא חלשה, היא לא ידעה איך להתמודד עם זה! איך בדיוק סליחה תעזור? היא נפגעה יותר משהיא אומרת שהיא נפגעה, היא אמרה לי לא לעשות דרמה אבל אני פשוט לא יכולה! זה לפגוע באחותי הקטנה, זה כמו לפגוע בעצמי. לי אם זה היה קורה יש לי את יובל שיפוצץ את הבנאדם במכות, לה אין אף אחד.. והעובדה שאתה חבר טוב שלו בכלל עושה לי רע " היא אמרה, קמה ורצה אל תוך הבית, כנראה לשירותים.
" אחי… " ברק נאנח, " אני מצטער, אני לא.. אני לא יודע מה לומר ".
" יש איזשהי דרך לתקן את זה? לעשות משהו? כלשהו? ".
" קשה לי לצאת על אחד החברים הכי טובים שלי.. זה כמו לצרוח עלייך, להגיד כמה אתה יצאת לא בסדר.. ".
" בשונה ממני איתי באמת עשה משהו ".
" למה שהוא יפגע בזבוב?! " התחיל ברק להתעצבן, " זה איתי, אתה מכיר אותו ".
" כמעט ולא החלפתי איתו מילים בחיים שלי ".
" אז ככה אתה? פשוט בצד של חברה שלך? תבין מה קורה איתי כשאתה מערב אותי בזה! מה אני כבר יכול לעשות? לצרוח עליו? ומה אם זה בכלל לא הוא ".
" לפני התיאורים של עלמה שהיא שמעה מנועה זה הוא. אתה רוצה לדבר עם נועה בעצמה? ".
" אני לא יודע.. " הוא נאנח, " לשמוע ממקור ראשון זה הכי קל ".
" בוא ניסע אליהם " אמרתי, " נשאל את עלמה אם זה בסדר וניסע לשם. אני לא אשתוק על דבר כזה.. ".
" ואם הדבר הזה יגרום לך לאבד את הקשר שלנו? ".
" אנחנו מדברים פה על הטרדה מינית, איך אפשר לשתוק אחרי דבר כזה? מה? אני אחשוב על האינטרסים שלי כשבנאדם נפגע בצורה כל כך משפילה? ".
" נקווה שזה לא יקרה " קבע ברק, " ואני לא יודע עכשיו אם להגיד לך שאני אאמין לכל דבר שנועה תגיד, אבל אני מבטיח לשקול את זה. אחרי השיחה איתה אני רוצה שנחשוב מה נעשה ואיך.. נשמע גם ממנה מה היא רוצה לעשות ".
" היא בטח תרצה להדחיק, תגיד 'היה ונגמר', היא לא תעשה סיפור ".
" וזה אומר שאנחנו צריכים לעשות סיפור? " הוא שאל.
" אתה בעצם חותר לזה של למה אנחנו צריכים להתערב אם זה קשור לאחותה של עלמה? ".
" אפשר להגיד.. " הוא אמר מעוצבן.
" כי זו אחות של חברה שלי, ועלמה חשובה לי, ואם משהו חשוב לי ואתה יודע שהרבה דברים לא היו חשובים לי בתקופה האחרונה, יש לי מחויבות כלפי הדברים האלו. אתה בעצמך רוצה שאני אהיה מאושר נכון? אני מאושר כשעלמה מאושרת ".
" אתה יודע מה זה אומר לצאת עכשיו נגד איתי בראון נכון? " הוא שאל אחרי שתיקה, " אפשר לאבד הכל. את המעמד, את החברים, את האפשרות לשבת בספסלים שלנו, במה שבנה אותנו. זה האפשרות שבכיתה י"ב אנחנו נסבול.. יש לו כוח לבנאדם, לצאת ולהאשים אותו על פגיעה מינית זה לא דבר שהוא יעביר בשנייה, זה לא דבר שיעבור ממנו. אנחנו יכולים לסבול מזה, אנחנו ועלמה " הוא אמר בפנים רציניות.
" אני אוותר על הכל.. " נאנחתי כשפניי אל הרצפה, " הכל בשבילה " אמרתי והסתכלתי לו עמוק אל תוך העיניים. הוא קלט את המבט הרציני שלי, הוא שתק והינהן.
" בוא נזוז " הוא אמר ונכנסו הביתה כדי לחפש את עלמה.


תגובות (3)

תמשיכייי !!!

05/08/2013 10:20

כתיבה כל כך בוגרת!
עלילה כל כך יפה..
תמשיכי!!

05/08/2013 22:47

סיפור מקסים. הכתיבה שלך כל כך מיוחדת ומעניינת, אני מאד אוהבת לקרוא את הסיפור. תמשיכי :)

06/08/2013 09:31
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך