חצאים- פרק 41

want to fly 30/07/2013 1289 צפיות תגובה אחת

" יובל.. " היא אמרה לי כששנינו התכסינו בשמיכה הנעימה.
" מה? " שאלתי והסתובבתי אליה.
" תודה " היא נאנחה.
" על מה הפעם? " שאלתי וליטפתי את פניה. היא לקחה את ידה והחזיקה בידי. היא הצימדה את היד המלטפת שלי ללחיה ונאנחה. " קרה משהו? " שאלתי לא מבין והתקרבתי אליה קצת יותר. ראיתי בחושך את הניצנוץ של הדמעה בעיניים של עלמה. היא לא מחתה את הדמעה,, היא נתנה לה לרדת במורד הלחי שלה עד שתיגע במצעים. אפילו הדמעות שלה היו יפות.
" למה את בוכה? " שאלתי והתיישבתי. ליטפתי בידי השנייה את ראשה.
" אפילו אני לא יודעת.. " היא אמרה, " אני מרגישה שזה טוב מידי ".
" אז תפסיקי לחשוב על זה ככה.. " הרגעתי אותה, " זה קורה במציאות ".
" השנה וחצי האלו יעבור מהר מידי.. " היא נאנחה, " כשאני איתך הכל עובר מהר מידי, וישר נגיע לזמן שנצטרך להיפרד, ומה נעשה שם? נשרוד את זה? ".
" למה את חושבת על כל כך רחוק.. את לא רוצה לנצל את הרגע? ".
" אני מפדחת לאבד אותך.. " היא נאנחה, " והמחשבה הזו מציקה לי. אני חושבת עליה המון. חושבת על כמה אני שמחה עכשיו לעומת העבר, על כמה אני מאושרת, כמה אני מאוהבת. כמה החיוך לא יורד לי מהפנים. נתת לי דברים שבחיים לא העניקו לי, דברים שגורמים לי להתרגש. אתה הבנאדם ששומר עליי כל כך טוב, דואג לכל צעד שלי, ואם אני אאבד את זה יש לי תחושה שאני אתפרק ". היא לא הסתכלה לי בעיניים כשהיא אמרה את זה כי היא הרגישה שהיא נחשפת יותר מידי. אני לקחתי לתושמת ליבי את המילים שלה.
" מה אני אגיד שירגיע אותך? אני יכול להבטיח לך שאני לא אעזוב אותך, אבל זה אף פעם לא עובד בלהרגיע.. אם היו לי הדרכים הייתי עושה את זה, הייתי עושה כל מה שביכולתי כדי להראות לך שאני אהיה שם בשבילך תמיד. רק תגידי לי איך ".
" עוד יגיע הזמן שתגיע חובת ההוכחה.. אני מרגישה את זה ".
" את צריכה הוכחה שהאהבה שלי אלייך חזקה יותר מכל דבר אחר? ".
" בנאדם שכמעט ולא היה לו כלום ולא היה לו מה לדאוג אליו, כמוני, לא התעסק בפחד של לאבד את אותו הדבר. כשיש פתאום דבר ערך שאתה מפחד לאבד, אתה צריך כמה שיותר הוכחות ".
" אני יכול לרשום לך את זה, להגיד את זה, לצלם את עצמי אומר את זה ובמקרה קיצוני גם לקעקע את זה. אם המילים האלה לא מספיקות לך.. ".
" הן כן " היא אמרה והתיישבה. עכשיו היא הסתכלה לי בעינים. " אבל זה לא רק זה.. זה מסובך ".
" תסבירי לי " ביקשתי ממנה, רציתי שהיא תוציא את כל מה שמציק לה.
" מעבר למישהי שהיא שיחה בשבילך, אני גם מושכת בעינייך? " היא שאלה.
" את באמת צריכה תשובה? " שאלתי צוחק.
" היית.. היית רוצה ל.. ".
" לשכב? " שאלתי בישירות.
" כן " היא נאנחה.
" בעבר זה הדבר היחיד שרציתי, בעבר אני אומר.. לא רחוק מהזמן של עכשיו.. עכשיו הבנתי שאני לא רוצה קטע לרגע ".
" כבר עשית את זה? " היא שאלה.
" לא " אמרתי לה. היא הסתכלה עליי כדי לראות אם אני רציני איתה. " אני רציני לגמרי.. אני יודע שזה קצת מפתיע ".
" אתה חושב על זה? " היא שאלה.
" לפעמים.. מידי פעם.. לאחרונה לא כל כך.. " אמרתי בכנות, " כשאני איתך אני לא חושב על זה ".
" יש סיבה? ".
" אני לא רוצה שאם הרצון לעשות את זה יגדל, האהבה האמיתית שלי תפחת. יש פעמים שאחרי מילוי התאווה הזאת האהבה נגמרת, ואני לא רוצה שזה יקרה. אני לא רוצה שהסקס יהיה טריגר לקשר שלנו ".
" שהוא לא יהיה מה שיגרום לקשר להתקדם? כי אז אחרי זה זה יכול להיתקע? ".
" את מבינה אותי טוב " אמרתי לה בחיוך. היא הסתכלה עליי ואז הרכינה את ראשה. אני שמתי את ידי על כתפה והתחלתי לעסות אותה. היא השעינה את ראשה על היד שלי וחייכה אליי.
" מה? " שאלתי מחויך.
" כלום " היא לחשה.
" למה בכלל שאלת את זה? את באמת חושבת שאת לא מספיק יפה? ".
" כשאין את האמצעים להשקיע ביופי לא חושבים עליו.. פתאום כשאני איתך יש לי את הרצון להראות כמה אני קצת יותר יפה ממה שחשבתי על עצמי ".
" יגיע הרגע ששנינו נהיה מוכנים, וכשזה יגיע אני מבטיח לך שנדע את זה בלי שאלות מיותרות, זה יקרה מעצמו. וכשזה יגיע אני אהיה מאושר, אני ארגיש שלם עם עצמי ושלם עם הקשר שלנו, כי אני הגעתי למקום בחיים שאני לא רודף אחרי זה רק בשביל לעשות את זה, אני רוצה שזה יהיה אמיתי ".
" אז אתה לא בנאדם של סטוצים ללילה.. ".
" יש כאלה ואני מכיר כאלה " קבעתי, " אני סולד מהם ".
" יש בך בכלל צדדים רעים? " היא שאלה וחזרה להניח את ראשה על הכרית. אני הסתדרתי גם ושכבתי מולה.
" בכל אחד יש. אני אולי שאפתן מידי לפעמים, או פזרן, או קטנוני ".
" אתה? קטנוני? ".
" ראי את המקרה של עומר.. " אמרתי.
" הבנתי " היא אמרה וראיתי את העיניים שלה מתחילות להיעצם. " מה מחר? בית ספר? ".
" אני אעיר אותך בבוקר ואראה מה המצב שלך, עכשיו לכי לישון ".
" נשיקת לילה טוב? " היא שאלה בחיוך שהמיס אותי, אני פשוט משתגע כשאני איתה. התקרבתי אליה ונתתי לה נשיקה אוהבת, נשיקה מחשמלת וצמודה. התקרבתי אליה כמו שלא התקרבתי אליה עוד אף פעם. היא התקרבה גם מצידה השני. כשהשתחררנו ביקשה ממנה להתהפך וליפפתי את ידי על בטנה. אני חושב שהיא נרדמה אחרי שלוש דקות בתוך החיבוק שלי ואני כמה דקות אחריה.


תגובות (1)

כל כך יפה!
איזה חמודים!!!
תמשיכיייי!!!!!
את כותבת מהממם!!

30/07/2013 13:35
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך