חצאים- פרק 32

want to fly 16/07/2013 1299 צפיות 3 תגובות

" נוע'לה " קראתי, " את רוצה ליסוע לים? ".
" לנסוע לים? " היא צחקה, " ממתי יש לנו את האפשרות ליסוע לים? ".
" אוטובוסים ויש לי קצת כסף.. את יודעת.. ".
" אמא מרשה? ".
" אני לא רואה שיש לאמא בעיה עם זה, היא לא צריכה עזרה במשהו מיוחד ".
אני ונוע'לה יצאנו לאוטובוס לכיוון הים בערך בשעה תשע בבוקר. אני והיא בימי שישי אוהבות לקום מוקדם. יש פעמים שנועל'ה צריכה לעבוד בימי שישי, אבל אחת לחודש היא מקבלת חופש, ולכן באותו יום אנחנו תמיד דואגות לנצל אותו ביחד כמה שאנחנו רק יכולות. לקחנו מגבת קטנה, לבשתי בגד ים שקניתי מזמן מזמן שבמזל הוא עדיין עלה עליי והלכנו לכיוון תחנת האוטובוס. הגענו לים מאוד מהר, והתמקמנו מתחת לסככה בצל. מרחתי על נועל'ה קצת קרם הגנה, וגם עליי ונכנסו לנו לים. לא דאגנו שמישהו יחפוץ לגעת בדברים שלנו, מה גם שלא הבאנו כל כך הרבה דברים לים מעבר למים, מגבות, קצת כסף שהחבאנו במקום מיוחד וקרם הגנה. נועל'ה השוויצה בפני במשקפי השמש החדשים שחברה קנתה לה מתנה, צחקתי המון ונהניתי ביחד איתה. אחרי בערך שעה חזרנו בחזרה למקומנו והתחלנו ליהנות ממגע החול על גופינו.
" אממ עלמה " אמרה נועה כשישבנו לנו ודיברנו, " מישהו מתקרב אלינו ".
" אולי הוא צריך משהו " אמרתי לה בחיוך והסתכלתי לכיוון הבנאדם שהתקרב אלינו. הוא היה מוכר לי.
" ידעתי שזיהיתי אותך " אמר אלירן.
" היי " אמרתי בחיוך וקמתי לקראתו, נתתי לו חיבוק. " אתה מוזמן לשבת " אמרתי.
" היי " הוא פנה לנועל'ה, " אני אלירן, ידיד של עלמה ". וואו הוא מנומס.
" היי " היא אמרה בחיוך, " טוב אני הולכת עוד לשבת קצת בים עם המים ולאסוף קצת צדפים, אני אוהבת. ביי תהנו " היא אמרה והסתכלה עליי. " תשמרי על עצמך " אמרתי, היא הנהנה והשאירה אותנו לבד.
" מה קורה? " שאלתי בחיוך, " מה אתה עושה פה? ".
" בערך את מה שאת עושה פה " הוא אמר בצחוק, " נהנה בשמש, קצת בים את יודעת.. זה מרגיע ".
" כן אני מבינה " אמרתי בחיוך גדול.
" מה איתך? יום כיף? ".
" יום מנוחה.. כן זה נקרא אצלנו מנוחה. אחת לחודש נועה מקבלת חופשה מהעבודה בימי שישי, אז אנחנו תמיד מנצלות את היום הזה ".
" בת כמה היא שהיא עובדת באופן סדיר? ".
" חמש עשרה וקצת.. אבל זה בסדר אל תדאג, היא עובדת בתנאים בסדר ודואגים לה, המנהלת בקפה מסעדה שבו היא עובדת היא חברה של אמא שלי ".
" אניי מבין שהמצב הכלכלי שלכם לא משהו.. " הוא נאנח.
" שכונת העוני " אמרתי בחיוך, " אבל מסתדרים ".
" אם תצטרכי משהו רק תגידי.. אני רציני לגמרי ".
" כבר במילא קשה לי עם זה שיובל נותן לי כל הזמן כספים.. אבל תודה זה ממש מתחשב " אמרתי לו בחיוך.
" את ויובל הזוג של השכבה.. " הוא נאנח בצחוק.
" מה אמרת? " שאלתי בחיוך.
" את היחידה שמצליחה להחזיק את יובל בקשר להמון המון זמן. זה נראה שהוא מת עלייך, יותר משכל אחד אחד בשכבה שלנו אוהב את החבר או החברה שלו ".
" אתה באמת חושב? " שאלתי בחיוך.
" את ממש אוהבת אותו הא? אין רואים את זה בעיניים שלך.. ".
" וזה לא טוב? " שאלתי בחיוך ובהתחכמות, " זה הכי טוב שיש. ככה גם הוא קולט את זה.. אני אוהבת להראות לו שאכפת לי ממנו ".
" אני מקווה שבקרוב יקרה לי משהו.. אני מרגיש שזה חסר לי ".
" מתי הייתה האחרונה? " שאלתי.
" כמה חודשים " הוא אמר, " וזה נגמר בסדר.. פשוט הבנו שזה לא יגיע לשום מקום או לאיזה קשר רציני ונפרדנו. אני לא רוצה להיות עם מישהי רק בשביל נשיקות וחירמונים, אני רוצה קשר שמתבסס על עומק ועל שיחות.. ".
" ואיתה זה היה הפוך? ".
" איתה זה היה שיחות כמו עם החבר הכי טוב שלי, רק לא על בחורות כמובן, שיחות בנאליות עד שמגיעים לקטע של הנשיקות ומשם כבר לא יוצאים. באיזשהוא שלב נמאס לי ".
" נו אבל תראה אותך " אמרתי בצחוק, " בנות מתות להיות עם בנאדם עם גוף כזה ומחפשות מישהו כמוך כי הן חושבות שאתה אחד כזה שיגרום להן לעונג מסוים… ".
" הילדה התמימה מדברת איתי על עניינים כאלה? " הוא שאל בצחוק, " יפה יפה. ואגב תודה על המחמאה " הוא אמר בצחוק וקרץ לי.
" אויש נו באמת.. " נאנחתי בצחוק, " אתה יודע שזה נכון ".
" כן אני יודע שזה נכון " הוא צחק והעביר לשנייה את מבטו לים, " אבל אני מחפש את זאת שדווקא לא תראה בי קודם כל כגוף.. ".
" תחפש בבנות השקטות יותר.. הן בדרך כלל מיוחדות יותר.. רואות עומק באנשים לפני היופי ".
" אני צריך מישהי כמוך " הוא אמר בחיוך והסתכל עליי.
" אני כבר תפוסה " חייכתי אליו.
" את בלתי ניתנת להשגה " הוא אמר בצחוק, " כי את ויובל לא תיפרדו אף פעם ".
" אמן " נאנחתי, " זה אחד הדברים שהכי חשובים לי ".
" אה ואגב " הוא אמר בחיוך, " אני שמח שהצטרפת לתיאטרון.. את ממש טובה שם, גם רואים שאת תהיי מאוד אחראית ותעמיקי בזה ".
" כל מגמה או כל אתגר שאני לוקחת אני מבצעת אותו עד הסוף. אם לא אני מרגישה שמשהו שם לא שלם.. שמשהו שם לא בסדר, שאני עושה דבר שהוא לא בסדר ".
" אני צריך ללמוד ממך " הוא אמר בצחוק ונעמד, " ועכשיו " הוא הגיש לי את ידיו ואני החזקתי בהם ונעמדתי מולו, " נשחק מטקות, כדי שיהיה לי יתרון עלייך לפחות בדבר אחד ".
" על מה אתה מדבר? " אמרתי בצחוק והתחלתי ללכת אחריו, " יש לך יתרון ממני בעוד מיליון ואחת דברים ".
" את זה עוד נראה " הוא אמר בצחוק. נועל'ה בטיימינג מושלם חזרה מהמים ובאה לכיוונינו. היא אמרה שהיא הולכת לנוח קצת על המגבת מתחת לסככה ושאני לא אתעכב יותר מידי כי אז יהיה לה משעמם. אני צחקתי והלכתי אחרי אלירן לשחק מטקות. הוא היה ממש טוב בזה. אני הצלחתי פעמים מעטות לכוון את הכדור אל המטקה שלו והרבה פעמים כשאני קיבלתי את הכדור ממנו פספסתי אותו והוא נפל אל החול הרך. צחקתי המון מזה. כשכבר היה לי חם אמרתי לאלירן שאין לי עוד כוח להתיש את עצמי. הוא צחק ואמר שזה ממש בסדר. שאלתי אותו אם הוא בא עם עוד מישהו או בא לבד, והוא אמר שהחוף קרוב לו חמש דקות הליכה מהבית אז הוא בא לבד. נתתי לו חיבוק מזיע, ושנאתי את זה כי אני שונאת את עצמי מזיעה והלכתי בחזרה לנועל'ה.
" הכל בסדר? " שאלתי כשראיתי אותה קצת מצוברחת.
" כן כן הכל בסדר " היא אמרה בחיוך מתאמץ.
" את יכולה לספר אם קרה משהו.. " אמרתי.
" עזבי, את יודעת שאם אני ארצה לדבר אני מדברת. פשוט לא ממש באלי ".
" קרה משהו? " המשכתי לדחוק בה לספר לי.
" עלמה.. " היא נאנחה, " פשוט עזבי את זה ככה. אני בסדר, סתם אולי התייבשתי או שאני סתם במצב רוח, זה קורה לכל אחד ".
" אני פה אם את רוצה.. אני לא הולכת אם תגידי לי לא ללכת ".
" אני אוהבת אותך " היא אמרה ונתנה לי חיבוק. הרגשתי את הפנים שלה קצת חמות כשחיבקתי אותה. " גם אני ותשתי " הורתי לה, והיא לקחה את הבקבוק ושתתה לפחות חצי ממנו בשלוק אחד.


תגובות (3)

איזה חמודים… ^_^
אבל היא של יובל :0 XD
תמשיכי !

16/07/2013 12:55

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

16/07/2013 14:28

מושלם תמשיכי

16/07/2013 17:48
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך