חצאים- פרק 13
" בוקר טוב " אמרה לי נועל'ה בדיוק באותו מצב כמו בכל בוקר, אל מול השמש. חייכתי אליה ונתתי לה חיבוק. היא התיישבה לידי על הבלטה היפה, הבלטה שמזכירה לי עכשיו את יובל בכל יום שאני יושבת עליה.
" בוקר טוב " אמרתי לה ונשקתי על מצחה, " איך ישנת? ".
" בסדר גמור. איך את? היית אתמול עם יובל כל היום? ".
" כמעט כל היום " צחקתי.
" את ממש אוהבת אותו הא? ".
" אני חושבת שכן.. אבל אני חושבת שעוד לא הגעתי למצב שאני ממש יכולה להגיד לו את זה, אלה מילים שקשה פשוט לזרוק אותן אחרי שתי שניות של קשר, אחרי יומיים ".
" אני מבינה אותך " היא אמרה לי בחיוך, " אבל הוא נראה ילד מקסים ".
" את באמת חושבת כך? " שאלתי.
" כן ברור. אני לא אומר דברים שאני לא חושבת שהם נכונים. אני חושבת שהוא בדיוק בשבילך.. הוא לא מהילדים שיקנו אותך בכסף, הוא פשוט נותן את הכסף בתור אמצעי לתת לך חיים טובים יותר ".
" איך את יודעת את כל זה? " שאלתי אותה בצחוק.
" את באמת שואלת? אני החכמה מבין שתינו " היא צחקה ואני חיבקתי אותה.
" אבל את באמת צודקת- הכסף אצלו זה לא מה שהוא רואה. אפילוו תראי " אמרתי והוצאתי את 750 השקלים שהוא נתן לי ביומיים האחרונים מתוך הכיס, " את זה הוא נתן לי כדי שמהכסף אני אוכל לעלות על אוטובוסים וליסוע ולראתו אותו, וחלק כדי שהחיים שלי יהיו טובים יותר ".
" לא ראיתי סכום כזה של כסף הרבה זמן. הוא פשוט נתן לך את זה? ".
" במתנה.. וקחי " אמרתי לה ושמתי 200 שקל בידיים שלה, " בשבילך ".
" אני לא אקח את הכסף שלך " היא אמרה ודחתה את הכסף.
" למה לא? " שאלתי אותה, " מתנה ממני ".
" זה לא העניין.. את צריכה אותו יותר ממני בתור מי שדואג שהבית הזה יעמוד על הרגליים. אני לא יודעת מה לקנות שכל אחד יאהב, אני לא יודעת איזה פינוק קטן לשישי קונים, את צריכה את הכסף הזה ".
" את יודעת משהו? הוא אמר לי שהוא יתן לי את הבגדים שאחותו הגדולה כבר לא משתמשת בהם. את רואה את השמלה הזו? אז שמלות דומות לה ".
" ואני ממש אלבש שמלה כזו? כמו שלך? ".
" רק אם תרצי " אמרתי לה בחיוך. המשכנו ביחד להסתכל על השמש, היא חיממה אותנו, הצחיקה אותנו. המשכתי לחשוב על יובל, על החיוך שלו וטוב הלב שלו.
" אבל איך בכלל תשמרו על קשר? אפילו סמס של בוקר טוב הוא לא יכול לשלוח לך ".
" אבל אני חושבת שזה מעצים את הקשר שלנו. האי יכולת שלנו לדבר אחד עם השני כל היום גורם לנו יותר ויותר להתגעגע. המרחק הזה שיש בינינו גורם לקשר להיות מה שהוא, להיות חזק כמו שהוא ".
" את באמת מאמינה בזה או רק חיפשת סיבות כדי לשכנע את עצמך שאת לא מתגעגעת? ".
" אני מתגעגעת " הודתי בפניה, " אבל המרחק הזה עושה לי טוב. אני מתגעגעת אליו וכשאני אראה אותו אולי יהיה לי מלא מה לספר לו. בשביל מה לדבר כל הזמן כשבסוף זה כבר ימאס, והשיחות יהיו אותו דבר, והכל יראה אותו דבר. המרחק והשוני של שנינו זה מה שלדעתי הופך את הקשר הזה ליפה ".
" את סומכת עליו? " היא שאלה.
" כמובן שאני סומכת עליו ".
" את פוחדת להיפגע? ".
" פחדתי להיפגע, אבל הצלחתי לראות שממנו אני לא אפגע. תראי, גם אם זה יגמר וזה יסתיים, ולא נדבר יותר, לפחות לתקופה הייתי עוד טיפה מאושרת ולמדתי על עצמי דברים. אני מכינה את עצמי למצב שזה יכול ביום אחד להסתיים כי אנחנו מגיעים מרקעים כל כך שונים ".
" הוא מודע לזה כמו שאת מודעת לזה? " היא שאלה.
" יש לך שאלות עמוקות הבוקר " אמרתי לה בצחוק, " אבל כן, אני חושבת שכן ".
" זה מדהים בעיניי… " היא נאנחה.
" מה מדהים? ".
" זה.. את.. הקשר- גם אני הייתי רוצה ".
" הדבר היחיד שיש לי להגיד לך זה שזה לא בא בקלות. תאמיני לי שלא חשבתי שזה מה שיקרה בסוף השבוע הזה ".
" יש לך דברים חשובים לעשות היום? " היא שאלה בחיוך.
" אני צריכה לבדוק עם אמא.. ת'כלס לא ממש ".
" אולי תבואי איתי היום ביחד לעבודה? לא יזיק לנו כוח אדם.. וגם תוכלי לראות איך אני מתנהגת. לבוסית זה לא יפריע, היא מקסימה ".
" את צריכה עזרה או סתם רוצה את החברה שלי? ".
" תוכלי לעזור ואז רק לשבת ולבהות בחלונות הגדולים שבמסעדה.. היא ממוקמת במקום טוב.. מי יודע. אולי גם תוכלי לפגוש את חבר שלך שם ".
" הסיכוי קטן " אמרתי לה בצחוק, " אבל אני אבוא, בשבילך ".
" אה ועוד דבר " היא אמרה, " אני חושבת שכדאי שתשאירי את הכסף הזה אצלך לכל מקרה. אל תדברי על זה שיש לך אותו, תשמרי אותו כי את צריכה אותו. תאמיני לי שבמשפחה הזאת כל אחד שומר קצת לעצמו וחלק נותן לכולם.. גם אני וגם אמא ".
" ואת יודעת את זה איך? ".
" כי כולנו עסוקים בהישרדות, ולכולנו ערך גבוה למשפחה. כולנו חושבים קודם כל על עצמנו ורק אז על האחרים, גם לי יש חיסכון קטן שאני שומרת במקום סודי משלי. לכולנו אכפת מהבריאות של כולנו אבל כולנו רוצים להיות מאושרים. אז כולנו שמים לב לאינטרסים שלנו לפני של אחרים ".
" יש בזה סוג של חכמה.. אבל אני כמעט ולא עובדת ככה ".
" אז את קצת שונה בזה מכל החברים האחרים למשפחה שלך ".
" וזה טוב להיות קצת שונה? " שאלתי בצחוק.
" למתדי ממך שכן " היא אמרה וחיבקה לי את הבטן חזק חזק.
תגובות (5)
נחמד תמשיכי :)
איזה מושלם ♥
*אומרת (בהתחלה)
*במשפחה שלך (בסוף)
*למדתי (כנ"ל)
תמשיכי, זה ממש יפה :)
מהמם תמשיכי
ותקראי את שלי
נראה לי שכבר התאהבתי בסיפור הזה סופית!
תמשיכי!!